Detweede was een meisje die me vertelde dat ik de box gewoon terug kon sturen en warempel zij vertelde me dat het klopt dat mijn eigen ab niet meer werkt.Dit meisje heeft me doorverbonden met de afdeling die de retourzendigen regelt. Daar kreeg ik weer een ander meisje aan de telefoon die inmiddels het hele verhaal van haar collega gehoord had. Ze stelde me voor een gratis monteur te sturen om te kijken of alles goed aangesloten was.Ik heb immers tot januari de tijd volgens haar. Als het me daarna nog niet bevalt kan ik het alsnog kostenloos retour zenden. Ik heb het nog een keer gevraagd en ook gezegd ik heb allerlei spookverhalen gehoord over de afhandeling van dit produkt en ben een beetje sceptisch.Dat begreep ze ook. Ze garandeerde me dat me niks in rekening werd gebracht en dat ik haar naam moest noteren. Zodat als ik wel problemen zou ondervinden ik haar naam vermelden moet. Ze verzekerde me dat ze me geen broodje aap verkoopt en daarbij haar gegevens aan me doorspeelt. Het levert haar ontslag op als ze mij onder valse voorwendselen probeerde te binden en als ze mij niet de waarheid zou vertellen was haar letterlijke mededeling.Ze kwam heel oprecht over en daardoor heb ik haar het voordeel van de twijfel gegeven. ik kan alsnog van de monteur afzien 24 uur voordat de monteur langskomt.
Ik had een leuk gesprek met haar en wat ze zei kwam op mij zeer helder en duidelijk over (misschien mede doordat ik zelf in de telecom werk en daardoor bepaalde regels en procedures ken).
Ik ben benieuwd wat het me gaat opleveren ik heb haar ronduit gezegd dat ik na 3 uur pielen de stekker eruit getrokken heb dat ding in de hoek heb laten staan en maar boodschappen ben gaan doen.En dat ik het een raar onbegrijpelijk ingewikkeld ding vind omdat ik niet meer alle functies van mijn tv kan gebruiken die ik zou moeten kunnen gebruiken.
Ik wacht in spanning af en zal mijn verhaal na afloop hier neer planten