Wie heeft er ervaring met Cox Keukens in de Vughterstraat te 's-Hertogenbosch. Onze eerste indruk hier was vrij goed en de aankoop was nabij. Maar wat bleek toen ? Ze wilden ons geen offerte en geen tekening en niets meegeven om thuis alles nog even op ons gemak na te lopen, dat er niet te veel en niet te weinig in zat en waar misschien nog wat bespaard of gewisseld of bijgekocht kon worden. Waarom zouden ze dat doen ? Sta je op het punt om te kopen en dan dit.
Van dit forum begrijp ik dat dit soort praktijken het gevolg is of kan zijn van het opplussen van de prijzen. De offerte is dan niet eerlijk en het bewijs daarvan krijg je dan natuurlijk niet mee. Wat zou je het beste kunnen doen in zo'n situatie ?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Cox Keukens 's-Hertogenbosch
-
keukenkast
Re: Cox Keukens 's-Hertogenbosch
ergens anders kopen? 
Hm, Cox Keukens in de Vughterstraat te 's-Hertogenbosch ?
Is dat niet een Bulthaup dealer ? Merkwaardig verhaal hoor, maar als het waar is, dan moet het je inderdaad aan het denken zetten. Ik weet bijna zeker dat Bulthaup Nederland zich distantieert van dit soort verkooppraktijken. Bulthaup staat toch voor klasse of niet soms ?
Als ik u was, dan zou ik het advies van keukenkast opvolgen.
Is dat niet een Bulthaup dealer ? Merkwaardig verhaal hoor, maar als het waar is, dan moet het je inderdaad aan het denken zetten. Ik weet bijna zeker dat Bulthaup Nederland zich distantieert van dit soort verkooppraktijken. Bulthaup staat toch voor klasse of niet soms ?
Als ik u was, dan zou ik het advies van keukenkast opvolgen.
-
Jan Pieter K.
Als ik het allemaal zo'n beetje terug reken worden de kastjes ook wel erg duur. Daar blijft dan ongeveer € 1.500 het stuk voor over. Lijkt me toch niet normaal of zie ik dat verkeerd ?
Dat ze geen offerte meegeven komt wel meer voor. Ik begrijp dat ook niet, maar het gebeurt gewoon in de keukenbranche en verder gebeurt het volgens mij nergens. Ik heb zelf ook een bedrijf en we zijn altijd blij als we een offerte mogen uitbrengen. Goed gespecificeerde offertes zijn echt ons visitekaartje. Als wij een offerte zouden uitbrengen in de trand van "projectje: € 45.000" dan zouden we niet veel te doen hebben. Je kunt je wel voorstellen wat onze prospects dan denken. Onze klanten weten ook dat wij niet de goedkoopste zijn, maar wel eerlijk, betrouwbaar en goed en daarom kiezen ze voor ons. We hebben namelijk niets te verbergen.
-
keukenvakman
Ik begrijp uit je verhaal dat je dan ook uitsluitend met NETTO prijzen werkt i.p.v. wazige kortingen?
Ja natuurlijk. In wat voor wereld zou je anders terecht komen ?
Mercedes 500S € 350.000 minus 50% korting, maar dan moet u nu tekenen. Maar als je ff de tijd neemt en rond kijkt heb je die zelfde Mercedes al voor € 125.000.
Of de advocaat van € 500 per uur, maar alleen vandaag 60% korting !
Andersom is leuker !
Maybach € 300.000, maar special voor u € 650.000. Ha ha.
Weet je ook waarom die keukens zo duur zijn.
Mercedes 500S € 350.000 minus 50% korting, maar dan moet u nu tekenen. Maar als je ff de tijd neemt en rond kijkt heb je die zelfde Mercedes al voor € 125.000.
Of de advocaat van € 500 per uur, maar alleen vandaag 60% korting !
Andersom is leuker !
Maybach € 300.000, maar special voor u € 650.000. Ha ha.
Weet je ook waarom die keukens zo duur zijn.