Hebben maar een dag gebleven in het huisje dat gehuurd was via Novasol.
Zijn vervroegt naar huis moeten gaan omdat we daar met 3 kleine kinderen zaten, onder de vlooienbeten!!
Wij vragen Novasol vergoeding voor de resterende dagen maar ze weigeren.
Wie heeft er nog zoiets meegemaakt met deze "firma"?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vakantiehuis frankrijk zat vol vlooien
Re: vakantiehuis frankrijk zat vol vlooien
Heb je hen op de hoogte gesteld van het probleem? Hen de kans gegeven jullie een ander huisje aan te bieden? Of zijn jullie gewoon vertrokken en willen jullie nu je geld terug?
Re: vakantiehuis frankrijk zat vol vlooien
We zouden een huisje gehad hebben maar wat te klein was voor 5 personen.Dan zouden we allemaal bijeen moeten slapen.
Dat was toch ook geen oplossing hé
Dat was toch ook geen oplossing hé
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 03 aug 2006 16:22
Re: vakantiehuis frankrijk zat vol vlooien
Novasol had een gelijkwaardig alternatief moeten aanbieden. Een woning waarbij iedereen in 1 slaapkamer moet slapen (waarbij vooropgesteld dat dit niet het geval was bij de oorspronkelijk gereserveerde woning) kan niet als gelijkwaardig opgevat worden. Indien u ter plaatse heeft aangegeven niet met het alternatief akkoord te gaan dienen zij een ander PASSEND alternatief te zoeken. Indien Novasol hierin niet binnen een redelijke termijn slaagt bent u vrij om de keuze te maken te vertrekken. En wat is dan een redelijke termijn....
Indien u bijv. de woning voor 2 weken gereserveerd heeft zou u Novasol 2 dagen de tijd kunnen geven een gelijkwaardig alternatief te zoeken, deze 2 nachten zou u in een hotel kunnen doorbrengen, waarbij het wel zo redelijk is dat deze overnachtingskosten door Novasol vergoed worden. Indien Novasol na deze 2 dagen nog geen gelijkwaardig alternatief kan aanbieden lijkt het mij dat u, na dit medegedeeld te hebben aan Novasol, gewoon kunt doen en laten wat u wilt met uw vakantie, inclusief naar huis gaan. Het is dus van belang dat Novasol wel binnen een redelijke termijn de gelegenheid heeft gekregen een alternatief te zoeken.
Indien u bijv. de woning voor 2 weken gereserveerd heeft zou u Novasol 2 dagen de tijd kunnen geven een gelijkwaardig alternatief te zoeken, deze 2 nachten zou u in een hotel kunnen doorbrengen, waarbij het wel zo redelijk is dat deze overnachtingskosten door Novasol vergoed worden. Indien Novasol na deze 2 dagen nog geen gelijkwaardig alternatief kan aanbieden lijkt het mij dat u, na dit medegedeeld te hebben aan Novasol, gewoon kunt doen en laten wat u wilt met uw vakantie, inclusief naar huis gaan. Het is dus van belang dat Novasol wel binnen een redelijke termijn de gelegenheid heeft gekregen een alternatief te zoeken.