LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Primeline automatische incasso verzekering prijsgarantie

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Grunn2006
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jul 2006 23:10

Primeline automatische incasso verzekering prijsgarantie

Ongelezen bericht door Grunn2006 »

Ik heb vorig jaar september met mijn verhuizing een uitgestelde betaling gedaan, leek ons wel makkelijk als buffer. Nu moesten we ook tekenen voor een kredietverstrekking en een creditcard. Deze creditcard heb ik teleofnisch aangegeven dat ik die niet wenste te gebruiken en moest daarom een brief schrijven, dit heb ik gedaan ,alleen heb ik de creditcard verknipt en weggegooid. Dit gedaan te hebben was alles geregeld en hebben we de 3000 euro 3 maanden laten in 1x betaald. nu zijn we 9 maanden verder en krijg ik een incasso van 14,95.

Deze 14,95 is een verzekering waarvan ik me niet bewust ben, ik heb namelijk een prijsgarantie verzekering blijkbaar. Ik was namelijk bij scheer en foppen het goedkoopst uit na 2 weken vergelijken en er is me niets verteld over een verzekering, heb duidelijk nog nagevraagd of ik alleen tekende voor de kredietverstreking en creditcard.

Wat is mijn recht , want ik voel me toch aardig in de **** genomen door Scheer en foppen als vertegenwoordiger van Primeline.

iemand tip wat ik kan doen en wat mijn rechten zijn ??

Nicolaas

Accutron
Berichten: 106
Lid geworden op: 01 dec 2005 19:32

Re: Primeline automatische incasso verzekering prijsgarantie

Ongelezen bericht door Accutron »

Heel simpel, dien een klacht in bij het hoofdkantoor van Scheer en Foppen en eis dat geld terug. De betreffende verkoper heeft namelijk zonderu te informeren een kruisje gezet in het hokje voor die krediet verzekering ( Op uw eigen kopie kun u dat trouwens ook zien) Hier hebben ze gewoon opdracht voor van hun leidinggevende...

Grunn2006
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jul 2006 23:10

Re: Primeline automatische incasso verzekering prijsgarantie

Ongelezen bericht door Grunn2006 »

Het staat idd gewoon op het contract, je hebt geen keuze er zit automatisch en verzekering op ,alleen wist ik dat niet.

Heb al vaker dingen gedaan met primeline maar nooit problemen.

Helaas nu wel, hoewel die 15 euro me niet boeit, maar het gaat mij
meer om het feit dat ik getekend heb voor die verzekering.

Gesloten