LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Sluitje aan?
KPN Sluitje aan?
Heeft u problemen met KPN, over aansluitingen, slechte verbindingen of het gedrag van de call center medewerkers.
Meld dit dan op het centrale KPN klachten meldpunt www.kpnsluitjenietaan.nl
of mail naar [email protected]
Meld dit dan op het centrale KPN klachten meldpunt www.kpnsluitjenietaan.nl
of mail naar [email protected]
Re: KPN Sluitje aan?
heb je hem weer...
het zit je wel erg hoog he???
lijkt van aarle wel...
het zit je wel erg hoog he???
lijkt van aarle wel...
Re: KPN Sluitje aan?
Wij houden van niveau
Re: KPN Sluitje aan?
dat zie ik whahahhahahahahahaha
Re: KPN Sluitje aan?
@ Joshandel begin je eigen klachten site kun je nog geld verdienen ook.
Re: KPN Sluitje aan?
Ik snap die problemen rond KPN ook niet. KPN is gewoon goed en als je een probleem met KPN hebt, dan had je maar beter de algemene voorwaarden moeten lezen, zoals mijn broertje altijd zegt.
Re: KPN Sluitje aan?
Je kan zeggen wat je wilt, maar die site bestaat echt. Dat is toewijding moet ik zeggen.
Je moet wel wat aan het ontwerp doen, Jos. Dit ziet er niet uit. En breidt het uit voor klachten over diensten die wel aangesloten worden maar daarna niet fatsoenlijk werken. Digitenne bijvoorbeeld.
Je moet wel wat aan het ontwerp doen, Jos. Dit ziet er niet uit. En breidt het uit voor klachten over diensten die wel aangesloten worden maar daarna niet fatsoenlijk werken. Digitenne bijvoorbeeld.
Re: KPN Sluitje aan?
De site is in ontwikkeling en omdat we er een database achterhangen en volldige met volledig automatische rapportage gaat het even duren.
het is niet commercieel maar puur om nu eens een einde te maken aan het KPN drama omdat ze helemaal niet met klanten bezig zijn. Klanten steeds weer nieuwe verhalen worden opgehangen en vervolgens gewoon 4 weken zonder aansluiting zitten. Zelfs de directieleden bellen om je gerust te stellen maken afspraken, doen toezeggingen en draaien die vervolgens weer gewoon terug.
Hoop de site volledig klaar te hebben voor eind september
het is niet commercieel maar puur om nu eens een einde te maken aan het KPN drama omdat ze helemaal niet met klanten bezig zijn. Klanten steeds weer nieuwe verhalen worden opgehangen en vervolgens gewoon 4 weken zonder aansluiting zitten. Zelfs de directieleden bellen om je gerust te stellen maken afspraken, doen toezeggingen en draaien die vervolgens weer gewoon terug.
Hoop de site volledig klaar te hebben voor eind september
Re: KPN Sluitje aan?
ja en het logo mag je vast gebruiken van KPN ???
hoop dat je een vette boete krijgt!!!
hoop dat je een vette boete krijgt!!!
-
- Berichten: 414
- Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35
Re: KPN Sluitje aan?
ik denk heel eerlijk gezegd dat het niet veel gaat opleveren.. denk je nu echt dat kpn zich ook maar iets van je site gaat aan trekken? denk het niet maar de tijd zal het leren
Re: KPN Sluitje aan?
Goed initiatief!
Is het ook bedoeld voor klanten van dochterondernemingen als HetNet? Want dan sluit ik me meteen aan
Is het ook bedoeld voor klanten van dochterondernemingen als HetNet? Want dan sluit ik me meteen aan
Re: KPN Sluitje aan?
Voor alle KPN diensten en hetnet is er een van dus!!!
Re: KPN Sluitje aan?
whahaha dan mag je toch eerst beter je huiswerk doen voordat je begint te kakelen!!!!
Re: KPN Sluitje aan?
Dat logo zou ik inderdaad weghalen. Dient ook geen enkel doel.
Waarom heb je nog vijf weken nodig trouwens? Je hebt toch alleen een forum nodig? Het script waar dit forum op draait is open source (gratiz) en heb je echt wel in een paar dagen up and running (http://www.phpbb.com/downloads.php).
Handel, jos, handel!
Waarom heb je nog vijf weken nodig trouwens? Je hebt toch alleen een forum nodig? Het script waar dit forum op draait is open source (gratiz) en heb je echt wel in een paar dagen up and running (http://www.phpbb.com/downloads.php).
Handel, jos, handel!
-
- Berichten: 67
- Lid geworden op: 22 mei 2006 19:55
Re: KPN Sluitje aan?
en daar gaan ze weer zeuren over een goed bedrijf als KPN:
Gisteren zware problemen met internet.
Nou ja, even bellen naar die kpnlijn ofzo.
(dit zij die vrouw:)Ja, ja inderdaad, ik zie dat u een flinke storing hebt, die kan ik niet zomaar verhelpen.
Ehm, ik stuur een monteur.
(ikzelf)Ja, hoeveel €uro moet dat kosten?
(dat KPN mens) eh, niks, het gratis.
_____________________________________
Kijk, dat is nu service, gratis monteur sturen, dezelfde avond nog kwam ie, en het werkte weer.
Wat een service!
Gisteren zware problemen met internet.
Nou ja, even bellen naar die kpnlijn ofzo.
(dit zij die vrouw:)Ja, ja inderdaad, ik zie dat u een flinke storing hebt, die kan ik niet zomaar verhelpen.
Ehm, ik stuur een monteur.
(ikzelf)Ja, hoeveel €uro moet dat kosten?
(dat KPN mens) eh, niks, het gratis.
_____________________________________
Kijk, dat is nu service, gratis monteur sturen, dezelfde avond nog kwam ie, en het werkte weer.
Wat een service!
Re: KPN Sluitje aan?
Bent u zakelijke klant bij KPN ?
en welke dienst/abo neemt u af. De problemn van de KPN spitsen zich toe op beplaade diensten en klantengroepen
en welke dienst/abo neemt u af. De problemn van de KPN spitsen zich toe op beplaade diensten en klantengroepen
Re: KPN Sluitje aan?
Klopt het gaat met name over InternetPlusBellen waar de problemen zitten. Dat zien wij ook aan de meldingen die wij binnen krijgen. Moet ook eerlijk zeggen dat de zaken die wij doorgeven wel worden aangepakt en dat KPN wel in actie komt. Ik weet echter niet waar het al allemaal is opgelost.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 29 sep 2006 00:03
Re: KPN Sluitje aan?
Wat een beregoed initiatief.
Het wemelt klachten over de KPN en met name over hun nieuwe dienst IPB.
Zelf zit ik ook in de malle molen die KPN heet en waar werkelijk geen enkele ingang is te vinden om je klacht behoorlijk te laten afhandelen. Iedereen verschuilt zich achter iedereen.
Zo ben ik door toedoen van een of andere jodokus mijn zakelijke telefoonnummer kwijt terwijl ik bij aanvraag expliciet gevraagd had dit te willen behouden en dit door KPN bevestigt werd tijdens aanvraag.
Nu 2 weken na werkelijke aansluiting nog steeds mijn zakelijke nummer niet terug en erger nog het nummer wordt als je belt als niet in gebruik zijnd gemeld.
Nieuwe klanten zullen nu denken dat ik gesloten of failliet ben en zullen derhalve nooit meer contact met me zoeken. Die klanten ben ik dankzij de KPN sowieso al kwijt.
Nee laten we hier vooral doen of de KPN zulk goed werk levert. Voor mij is het een bedrijf met vreselijk veel air maar ontzettend weinig prestaties.
Onder de koude douche ermee
Het wemelt klachten over de KPN en met name over hun nieuwe dienst IPB.
Zelf zit ik ook in de malle molen die KPN heet en waar werkelijk geen enkele ingang is te vinden om je klacht behoorlijk te laten afhandelen. Iedereen verschuilt zich achter iedereen.
Zo ben ik door toedoen van een of andere jodokus mijn zakelijke telefoonnummer kwijt terwijl ik bij aanvraag expliciet gevraagd had dit te willen behouden en dit door KPN bevestigt werd tijdens aanvraag.
Nu 2 weken na werkelijke aansluiting nog steeds mijn zakelijke nummer niet terug en erger nog het nummer wordt als je belt als niet in gebruik zijnd gemeld.
Nieuwe klanten zullen nu denken dat ik gesloten of failliet ben en zullen derhalve nooit meer contact met me zoeken. Die klanten ben ik dankzij de KPN sowieso al kwijt.
Nee laten we hier vooral doen of de KPN zulk goed werk levert. Voor mij is het een bedrijf met vreselijk veel air maar ontzettend weinig prestaties.
Onder de koude douche ermee
-
- Berichten: 67
- Lid geworden op: 22 mei 2006 19:55
Re: KPN Sluitje aan?
oh ja, we maken gebruik van ipb
Re: KPN Sluitje aan?
KPN betekend niets meer en minder dan:
Kunnen Pertinent Niets
Kunnen Pertinent Niets