LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leicht + Kemie

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
marieke82

Leicht + Kemie

Ongelezen bericht door marieke82 »

Ik ben op zoek naar een keukenwinkel die Leicht-keukens levert en standaard een Kemie werkblad in het assortiment heeft. Weet iemand een winkel die dit heeft?

marjal

Re: Leicht + Kemie

Ongelezen bericht door marjal »

Hier kun je nadere info krijgen...succes !

http://www.allesover-keukens.nl/brands/Leicht+Keukens

marieke82

Dank je, maar dat betreft alleen info over Leicht. Ik weet al waar Leicht-dealers zitten, maar weet niet welke ook standaard Kemie verkopen. De meeste waar ik geinformeerd heb kunnen wel Kemie leveren, maar voeren het niet standaard, dus kunnen het niet tegen een aantrekkelijke prijs leveren. Weet iemand een Leicht-dealer die wel Kemie in zijn standaard assortiment heeft?

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

Standaard-assortiment? Een winkel heeft iets in zijn assortiment of juist niet. Hoezo standaard?

Wijzelf hebben ook een aantal merken die we kunnen leveren maar niet in de showroom hebben. Of bedoel je met standaard-assortiment dat de artikelen in de showroom te zien zijn?

Wat wil je hebben van Kemie wat een andere werkbladenleverancier niet zou kunnen leveren? Graniet levert iedere leverancier (de betere hebben een groot kleurenscala, Composiet heeft vaak per leverancier een andere naam maar zijn vaak hetzelfde in kleur en structuur en ga zo nog maar even door.

Kijk ten eerste wie Leicht keukens verkoopt en vraag deze welke werkbladenleverancier zij hebben. Je zult zien dat Kemie weinig unieks heeft ten opzichte van de anderen.

Succes met jouw zoektocht!

MVG

marieke82

Ceramistone van Kemie is wel degelijk anders dan andere merken. Helemaal egaal van kleur en mat. Ik heb nog nergens iets vergelijkbaars gezien.

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

Dekker Zevenhuizen: Cera nuovo
Grillo: Ceragrill

2 voorbeelden maar ik denk dat er vele anderen zullen zijn

mvg

rayke

Ongelezen bericht door rayke »

de leicht dealer in driebergen heeft ceranovo.

Gesloten