LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
dyanca
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jul 2006 00:28

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door dyanca »

Kort maar bondig: HELEMAAL MEE EENS!

De vakantie waar ik eerder over schreef was naar 3 dagen later gepland!
En tot overmaat van ramp ZOMAAR omgezet naar een andere bestemming, andere accomodatie én met een andere vliegmaatschappij!

Oke, na vele, vele telefoontjes (totaal 19 uur!!!) wél het geld terug gekregen, maar pas nádat de oorspronkelijke datum al 3 dagen verstreken was!

Uiteindelijk bij een andere reisorganisatie binnen één dag een andere reis geboekt, die tenslotte 100 euro duurder uitkwam p.p.

En nadat ik een klacht ingediend had bij PL over al deze misstanden, kreeg een mail terug, waarin stond dat het ZES weken zou duren eer men dit uitgezocht had (?!).
Snap ik: als je zo'n vreselijke puinhoop maakt van je organisatie, dan heb je ook véél, zéér veel klachten af te handelen!

Crispy78
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 apr 2006 13:12

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door Crispy78 »

Ik denk niet eens dat het komt door de chaotische organisatie.
Persoonlijk denk ik eerder dat ze een grondige reconstructie maken van de vakantie, daar gaat enorm veel tijd in zitten.

Ik kan me voorstellen dat bij een vakantie van 2 weken het idd 6 weken duurt om een oplossing te vinden: eerst moeten de klachtenmedewerkers de reis reconstrueren, aan de hand van hun bevindingen gaan hun meerdere ook een reconstructie doen van deze reis, aan de hand van deze bevindingen en de vorige gaat de directie nog eens op vakantie.... euuhhh reconstrueren zij als laaste de reis.
Dat is dus al gauw 6 weken vakantie ... euuuhh onderzoek.

Wij hebben geen uren aan de telefoon gehangen (Thank god) maar bij ons is de reis duur ingekort van 8 dagen naar 7 dagen.... En vergeet niet dat van die 7 je ook nog eens 2 reisdagen hebt... Das gewoon erg jammer.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door Laurent »

8 dagen is toch gewoon 6 dagen vakantie op het hoteladres

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Persoonlijk denk ik eerder dat ze een grondige reconstructie maken van de vakantie, ....
Dat geloof je zelf toch niet?!
Peter Langhout Reizen doet helemaal niets met klachten;
je wordt eerst aan het lijntje gehouden en vervolgens hoor je niets meer!

dyanca
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jul 2006 00:28

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door dyanca »

Héhé, éindelijk iemand die weet hoe t zit! :lol:

brunette
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jan 2006 22:08

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door brunette »

ben net terug van vakantie met jiba wat was ik blij dat ik peter langhout geannuleerd had het begon al op schiphol pl mocht niet mee met het vliegtuig niet gereserveerd in hotel mensen van pl die waren ook enkelt maar aan het klagen over de terug vlucht geen tickets voor terug vlucht dag korter blijvren enz.het blijkt maar ze zijn nog steeds niet op orde

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door G7 »

Een dag korter enz? Gisteren zeker niet naar Hart van Nederland gekeken? Daar lieten ze een hele stoet mensen ( gasten van PL) zien, die afgelopen dinsdag al naar huis hadden moeten gaan, maar er nu nog zitten. Waarschijnlijk komen ze morgen terug, maarja dat was ook al eerder beloofd.


Lekker zooitje daar bij Brandhout.

Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door Zarine »

Weet niets van PL maar weet wel dat ze Turkije hebben uitbesteed aan een derde (andere touroperator). In ieder geval de vluchten. Denk dat PL ook met de handen in het haar zit :shock:

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Denk dat PL ook met de handen in het haar zit
tuurlijk....!!!!!
Weet niets van PL ...
Inderdaad!!!

dyanca
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jul 2006 00:28

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door dyanca »

Nee hoor: PL zit niet met de handen in het haar.

PL zit met de handen in de (vooralsnog) goed gevulde portemonnee!! :roll:

brunette
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 jan 2006 22:08

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door brunette »

nee heb ik niet gezien hart van nederland kwam toen pas thuis.zaten misschien ook wel mensen van ons hotel bij daar gingen er ook een paar van naar huis en hadden dus geen terug ticket zouden ze op het vliegveld krijgen

Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door Zarine »

Quote:
Denk dat PL ook met de handen in het haar zit

tuurlijk....!!!!!

Quote:
Weet niets van PL ...

Inderdaad!!!
Nou verlicht mij met je kennis MP.

Ik bedoelde te zeggen dan PL ook niet blij zal zijn met de situatie. Hun naam is naar de #%@ gegaan het afgelopen jaar. Je kan mij niet overtuigen dat dit de gewenste situatie voor het bedrijf PL is.

AnnaSol maakt er gewoon een bende van.

En ja natuurlijk blijft PL verantwoordelijk. En natuurlijk: als ze geen goede partner kunnen vinden dan wel de reizen zelf goed kunnen uitvoeren moeten ze stoppen met het aanbieden ervan.

dyanca
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jul 2006 00:28

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door dyanca »

Précies!

Enne: jij denkt toch niet dat Dhr. P. Langhout himself hier één cent aan verliest??

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door Laurent »

Kennen jullie P L dan persoonlijk?, die man zit nu in een dip vanwege jullie reacties. :P

dyanca
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jul 2006 00:28

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door dyanca »

ahhhhhh, zou bíjna medelijden krijgen met hem! Let wel: BIJNA!

Deze man zal echt niet zoveel ellende meemaken als hij met vakantie gaat. Hij kijkt wel mooi uit om via zijn eigen organisatie te boeken! :lol:

Crispy78
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 apr 2006 13:12

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door Crispy78 »

Geplaatst op 27 Aug 2006 13:11 door Laurent
--------------------------------------------------------------------------------
8 dagen is toch gewoon 6 dagen vakantie op het hoteladres
Wij hebben geboekt voor 8 dagen, 7 nachten...
Dat staat op de factuur, deelname bewijs, etc.

Wij hebben gekregen 7 dagen, 6 nachten...
Dat is niet volgens de afspraak.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door Laurent »

Crisby,

8 dagen boeken is op zijn ongunstigsd 6 dagen vakantie en 7 nachten je bed zien, hoe lang je in bed ligt staat nergens, je hebt het slecht getroffen, volgende keer beter. Je zult nergens je gelijk krijgen. :roll:

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door Marco Polo »

8 dagen boeken is op zijn ongunstigsd 6 dagen vakantie en 7 nachten je bed zien, hoe lang je in bed ligt staat nergens .....
Zelden zo'n onzinnige reactie gelezen!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door Laurent »

Polo , dit is de realiteit van een 8 daagse vakantieboeking met een charter vliegtuig, dat dit bij jouw niet bekend is zegt meer over jouw kennis van vakantievluchten :x

anja123
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2006 16:58

Re: Wat te doen aan de misstanden bij Peter Langhout?

Ongelezen bericht door anja123 »

PL zit gevangen in de handen van AnnaSol. Deze nieuwe organisatie heeft gouden bergen beloofd. Meerdere reisorganisaties zijn gevallen voor de mooie woorden van een nieuwe club die meteen de grootste wil zijn. Ook heel veel gasten van andere organisaties stonden met verkeerde tickets op vliegvelden.
Nu heb ik van horen zeggen dat Pl eindelijk onder het contract van AnnaSol uitgekomen is. Beterschap moet er dus aankomen.

Gesloten