sinds kort ben ik de eigenaar van een nieuwbouwwoning en moet ik mij orienteren op o.a. een nieuwe keuken.
Ik heb haast alle topics op dit forum doorgespit en heb al het een en ander geleerd over keukens. Als consument is echter hetgene wat je het snelst leert: het is allesbehalve eenvoudig om tot de keuze van een nieuwe keuken te komen
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ik heb een budget van ongeveer 10.000 euro voor een nieuwe keuken. Mijn keuken zal OF 3.6m x 2m worden, OF 3.5x 3 meter worden. Bij het plaatjeskijken op internet, kwam ik er direct al achter dat mijn smaak wat betreft het uiterlijk van een keuken al meteen een hele dure is. Ene Bulthaup B3 model vind ik bv. een erg mooie keuken.
Nu ben ik een complete leek op dit gebied en wil ik mij niet al te veel illusies maken, dus wil ik graag van jullie weten waar ik allemaal aan kan denken met mijn budget van 10.000 euro? Welk merk, welke kwaliteit, welke zaak etc?
Heeft er iemand ook tips voor iemand die voor het eerst in zijn leven een keuken wil kopen? Waar moet ik allemaal rekening mee houden?
Alvast bedankt voor alle antwoorden!