LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijdt Callcentre. Schrijf uw klachten met brief aan directie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
leusi049

Mijdt Callcentre. Schrijf uw klachten met brief aan directie

Ongelezen bericht door leusi049 »

Goedemorgen,
Ik heb afgelopen maand divers malen gebeld met zowel KPN als Planet internet.Torenhoge rekeningen door de lange wachttijd én als ik werd "geholpen "dan moest de call medewerker steed info inwinnen bij collega(wachttijden met muziek van 10 minuten heb ik meerder keren meegemaakt. Het daarna ontvangen antwoord gaf dan ook nog geen antwoord op mijn vraag.:)p
Dus niet bellen:) maar gewoon ouderwets: brief op PAPIER naar de directie. Vindt u uw probleem ernstig ? dan aangetekend als u directe aandacht wil. Aangetekend zenden is goedkoper dan al dat gebel !
Laatst gewijzigd door leusi049 op 26 aug 2006 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Dutch_com_freak

Re: Mijdt Callcentre. Schrijf uw klachten met brief aan directie

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

tenzij ze aangeven even te bellen :)

leusi049

hallo Dutch,
het leuke van het bellen naar de betaal nummers van KPN/Planet is dat je de wachtminuten ook betaald.:)

Dutch_com_freak

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Joh? tis nie waar? :)

leusi049

Hallo, Dutch.
Ik mag u wel.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

En die brieven donderen ze meteen in de prullenbak of ze sturen een brief terug dat je maar moet bellen. Kortom, schrijven is zinloos, je zal gewoon moeten bellen.

Karr-3

Ongelezen bericht door Karr-3 »

Laatst even met de helpdesk gebeld waar ze mij wisten te verzekeren dat een aangetekend schrijven veel meer indruk maakt. Temeer als dit ook nog eens aan de directie gericht wordt. Bellen kost alleen maar geld. Prutsers die anders beweren roepen maar wat!

leusi049

O ja . Als je toch schrijft naar de KPN: doe kopei naar 'n consumenten organosatie. kies er zelf één uit. Niet naar alle \maal sturen maar één keizen(consumentenbond,radar,ombudsman,kassa etc.)

boebele

Ongelezen bericht door boebele »

Brieven schrijven werkt inderdaad beter, weet ik uit ervaring. Ik heb met HetNet alleen maar gebeld en gemaild. Of mijn mailtjes kreeg ik geen of alleen vage antwoorden, maar op mijn brieven werd wel redelijk gereageerd. Ik kreeg nog geld van HetNet en ben hier 4 maanden mee bezig geweest, maar uiteindelijk heb ik het toch terug. Dankzij de 10 brieven die ik gestuurd heb 8)

Gesloten