LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beginnen met MLM.

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Walter van V »

DEEEEENNIS!!???

komt vaker hoor, geen reactie meer op vragen....

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door mlmangel »

We zullen wel weer te kritisch zijn geweest :oops:

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Walter van V »

denk je echt?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

@ mlmanker en Walter.....,

Ik snap het óók niet...... :?
Zó banaal waren jullie vragen, bij hoge uitzondering, eens niet! :roll:

So be it.
Schoenmaat 42 en een half.....
Heb je weer wat om te rekenen....
X Het aantal distributeurs......, gedeeld door het aantal kilo's bloedworst wat in Lutjebroek wordt verorberd........ Etc... etc.....

Uitkomst:
mlm stinkt! :wink:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door mlmangel »

@Dennis, als niemand €100.000/jaar verdiend, wat is dan het hoogste brutto maandloon bij je bedrijf?

Wat is het verschil tussen personen die actief zijn in verkoop en personen die actief zijn in netwerken?

Is 70/6 het aantal personen in Nederland? in de Benelux? Als de omzet in de Benelux €19M is, met hoeveel personen wordt deze omzet bereikt?

Wat is het percentage van de omzet dat als commissies uitgedeeld wordt over de verkopers/netwerkers?

Als jij je niet met verkoop inlaat, wat is je rol dan? Netwerken?

mlmnitwit
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 aug 2006 20:19

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door mlmnitwit »

hallo allemaal!

Gebeurd hier nog wat? Heb vandaag dit forum doorgelezen en vond het super interressant daar ik jl dinsdag op een mlm meeting in Hoofddorp ben geweest! Gaan we hier nog verder?

Gr. nitwit.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

DENNNIIIIIIISSSSS!

Wat is je schoenmaat!!!!!!!?

:twisted: :roll:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door mlmangel »

Getuigenissen van ex MLM'ers kunt u terugvinden via:

http://www.mlm-thetruth.com/QUOTES%20%2 ... 0quotes%22

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Heb betreffende verhalen gelezen.....

Het is erg jammer voor die mensen dat hun dat gebeurt is, MAAR....

Waar staat vermeld dat DE MLM bedrijven mensen hiertoe hebben aangezet...

Daarmee bedeol ik dus die grote financiele investeringen enz....

Sorry dat ik het schrijf: HET STAAT NERGENS!

Je levert dus een "bewijs" voor je verhaal dat MLM bedrijven slecht zijn wat geen enkel bewijs is..

Ja het bewijst dat er helaas criminelen rond lopen binnen MLM. Die lopen overal helaas rond...

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door mlmangel »

@ Energetix, ik verwijs enkel naar een site zodat ieder die in MLM geïnteresseerd is zelf, onafhankelijk, zijn/haar eigen mening kan vormen over MLM.

In mijn voorgaande bericht verwijs ik naar een site van ex-MLM'ers die geld, tijd, familie, vrienden en hun gezondheid verloren hebben aan MLM.

Nergens heb ik geschreven dat MLM bedrijven mensen aanzet tot grote investeringen. Maar jij begint erover. Gek, waarom ben je plots zo defensief? ...

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door mlmangel »

Waar staat vermeld dat DE MLM bedrijven mensen hiertoe hebben aangezet...
“As a long-time marketing guy with 45 years of experience, I have concluded, some time ago, that MLM is a huge, immoral, unethical and probably an illegal marketing scam. There is so much pressure on LDS members to get into this business that I fear that many will end up either very discouraged and unhappy with other members who may have trapped them into joining or that a few will end up as unhappy rich guys with little spirituality left in their souls. I know a few of the latter and many of the former.”
—Paul M. Wilson

David Kwok Chong, a correspondent from Singapore, who identified what he calls “vicarious misrepresentation,” or the penalty for not recruiting and buying a sufficient quota of products ..."

“[Our upline] insists that the 500 kit pack is essential if we want to start as business builders (meaning executives and above). They even go to the extent that if we don't buy the 500 pack, we cannot attend their
Win-Win Club Leaders Training
."

BRON: http://www.mlm-thetruth.com/QUOTES%20%2 ... 0quotes%22

Zjeflegrande
Berichten: 172
Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

MLM angel

Lees nou zelf eens de namen die bij deze sprookjes staan !!
[Zonder in een slappe lach te schieten]

Ik zou ze zelf niet beter kunnen verzinnen.

Geef maar eens het bewijs dat deze mensen daadwerkelijk bestaan.

Naam, adres ,telefoon nummer e.d.
Dan kunnen we verifieren of de verhalen kloppen.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door mlmangel »

Naam, adres ,telefoon nummer e.d.
Jef, de namen staan er al ... :oops:
De andere gegevens kan je navragen bij Jon M. Taylor, Ph.D., President, Consumer Awareness Institute. En begrijpelijk, enkelen van hen wensen anoniem te blijven.
Geef maar eens het bewijs dat deze mensen daadwerkelijk bestaan.
Bedankt dat je dit aanbrengt, ik was er op aan het wachten. :wink:
Je geeft aan dat je twijfelt aan het bestaan van deze mensen.

Begrijpelijk.

Getuigenissen kan je niet kan vertrouwen, eender wie zou dit kunnen neerschrijven!

Net wat MLM's doen, mensen overtuigen op basis van getuigenissen ... :cry:

Ga dan eens kijken op MLM sites, dan kom je ook van die getuigenissen tegen van de personen die testomonials geven betreffende de zogenaamde werking van de producten die MLM's verkopen. Niet al te geloofwaardig, zoals je zelf aangeeft... :wink:

Maargoed, geef je me aan dat de personen die testimonials geven op de site van Nikken (http://www.nikken.com/test7.cfm) echt bestaan. Want ja, eenieder kan dit neerschrijven...

Hieronder alvast enkele van de meest veelzeggende antwoorden op mijn vragen van ex Nikken distributeurs. Je kan ze zelf nalezen via: http://groups.yahoo.com/group/nikken-in ... ssage/3685 Via deze weg kan je ze ook contacteren.

I lost $40.000 in about 4 years back in 1996. You are more likely to win the lotto (assuming you play) than make a living from Nikken or any other MLM.

How many active distributors do you have?
Don't know. They come and go all the time. Less than 1% make any
money though.
:!:

How many distributors stop after one year?
Most sooner than that.

How many clients do you have, not including distributors who buy
for their own use?
I had very few and they bought at wholesale. No one buys at retail. :!:

In my case my spouse and I got into Nikken in 1996. Since we both worked and had good jobs we "bought" our way to Gold. We both leased cars that Nikken was supposed to pay for. That was a $30,000 disaster.

We were taught not to sell magnets but to sell the "opportunity". Then when they did sign up to front load them with as many demo products as possible. This is where the money is made. At one time we had over 200 distributors in our downline and probably 700 to 1000 over the 5 years we were in.

Unfortunately we taught our downline not to sell magnets but to get their own downline to do that. Therefore not one was selling magnets. We had almost no non distributor sales and the ones we did were at wholesale. Of the 700 to 1000 downline no one made money and essentially all lost money. In fact of the 1000's I watched go through Wellness Previews in 5 years no one succeeded.

Only the three at the top that got in in the beginning made money off of all of us.

Yes Nikken is dead in the US. I predicted this some years ago as the truth about the company started to be known. The business is a "slash and burn" operation. The distributors that are money in this country are making it from activity in other countries, Russia, Israel, parts of Europe, I hear are doing well. It is only a question of time before those countries too wither and die as the US and Japan have done.

I can only hope that the distributors that are now making money are saving the $ for investment in a real business that will meet their financial goals. Others may be lucky and be able to ride the wave for the rest of their lives.

So long Nikken, it was a great dream while it lasted, but the bitter after taste it left for many will not be forgotten for a long time.

Those distributors will just move on the the next scam. All of my
high level upline came from either Schaklee, Amway, Herbalife, etc.
They have a built in downline that will follow them anywhere in
hopes of making it big too ..... which they never do.

It was quite a dream and a bitter disappointment. I'm glad it is
over.

BRON: http://groups.yahoo.com/group/nikken-in ... ssage/3685

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door E-nergetix »

[Our upline] insists that the 500 kit pack is essential if we want to start as business builders (meaning executives and above). They even go to the extent that if we don't buy the 500 pack, we cannot attend their
Win-Win Club Leaders Training."
Nogmaals, je "bewijst" zelf dat het om up-lines gaat...

Je doet zelf waar je anderen van beschuldigt. Het niet leveren van correct bewijs of bewijzen die te maken hebben met je verhaal

Je geloofwaardigheid daalt met de posting :shock:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

Héél even gauw een tussendoortje.....:
Generally, the more a person invests in MLM, the more he/she loses – sometimes even his/her home and family!
Het éérste zinnetje dat ik las!!!! :lol: :lol:

Poepte gelijk in mijn broek van het lachen........! :D (Vandaar ff gauw! :wink: )

En dan zijn ze ook nog vergeten te vermelden dat de hond zwanger werd van de kanarie en dat hun goudvis is veroordeeld voor een gewapende overval!!!! Whhhhhoeoeoeoeoehhhhahahahahahaha!!!! :lol:

Econometrist vroeg ergens nog mijn mening, wat ik zéér op prijs stel, dus jullie horen mij later nog wel...! (Maak je borst maar nat! :wink: )

So be it
(Zag verderop nog iets staan over WIN.
Men wéét hoe ik denk over WIN.)

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door E-nergetix »

http://groups.yahoo.com/group/nikken-in ... ssage/3685

Jammer dat deze niet vrij toegankelijk is....

Als je menssen wilt bewaren van de ellende die MLM met zich meebrengt moet het ook vrij toegankelijk zijn...

Zo kunnen mensen die zich niet wilen registreren nooit je verhaal controleren. En moeten ze je maar geloven op je woord?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

Zo kunnen mensen die zich niet wilen registreren nooit je verhaal controleren. En moeten ze je maar geloven op je woord?
Ik wil helemaal geen groupie worden van Yahoo!!!! :cry:

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

Getuigenissen kan je niet kan vertrouwen, eender wie zou dit kunnen neerschrijven!

Net wat MLM's doen, mensen overtuigen op basis van getuigenissen ...

READ MY LETTERS !!!!!
In normale mlm heeft het totaal geen nut iemand te overtuigen. GEZOES! Wat ben jij hardleers! (Telt echter wel voor WIN! En schijnbaar ook voor NIKKEN? DAT wist ik niet! Weer wat geleerd. IK ga het echter wel even navragen bij een NIKKEN distr.....!)
Ga dan eens kijken op MLM sites, dan kom je ook van die getuigenissen tegen van de personen die testomonials geven betreffende de zogenaamde werking van de producten die MLM's verkopen. Niet al te geloofwaardig, zoals je zelf aangeeft...
Ik vertrouw die voorzitter van de KvK ook niet..... :oops:
I lost $40.000 in about 4 years back in 1996. You are more likely to win the lotto (assuming you play) than make a living from Nikken or any other MLM.

Moet-ie maar niet mee doen met een gokspel, uit hebzucht!
How many active distributors do you have?
Don't know. They come and go all the time. Less than 1% make any
money though.
Don't know???? Waar was die vent mee bezig dan??? :wink:
How many clients do you have, not including distributors who buy
for their own use?
I had very few and they bought at wholesale. No one buys at retail.

Is ook helemaal fout ook!
Je moet je familie méér laten betalen..., niet minder!
In my case my spouse and I got into Nikken in 1996. Since we both worked and had good jobs we "bought" our way to Gold. We both leased cars that Nikken was supposed to pay for. That was a $30,000 disaster.

"Bought"...?
En waar waarschuwen we nou de hele tijd voor? :cry:
We were taught not to sell magnets but to sell the "opportunity". Then when they did sign up to front load them with as many demo products as possible. This is where the money is made. At one time we had over 200 distributors in our downline and probably 700 to 1000 over the 5 years we were in.
Als ik het zo bekijk zijn, op een enkeling na, we het allemaal eens overr de werkwijze van WIN?
Wat is het probleem DAN?????
Dat ons Trio steeds weer vindt dat ALLE mlm bedrijven en distributeurs zich zo gedragen.....!
En ze zien gewoon het verschil niet! :cry: Triest..... :roll:
Only the three at the top that got in in the beginning made money off of all of us.
Serves you right! :twisted:
Those distributors will just move on the the next scam. All of my
high level upline came from either Schaklee, Amway, Herbalife, etc.
They have a built in downline that will follow them anywhere in
hopes of making it big too ..... which they never do.
Yeah... Sure...! :wink:
It was quite a dream and a bitter disappointment. I'm glad it is
over.
Learned your lesson?
Hier nog steeds niet! :)

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »

BLAIR,

Ben toch even ZELF gaan kijken, maar de video is momenteel niet bereikbaar op de site van de Britse DSA..... Wél de volgende verwijzing....
http://www.dsa.org.uk/search_results.as ... Term=blair

Hieronder nog een stuk tekst.
A message from the Prime Minister the Rt. Hon. Tony Blair MP to the Direct Selling Association.

" I'm delighted to offer my support to the Direct Selling Association and point out to you how big a part direct selling is of our domestic market in the sale of goods and services. We've got something like 13% of the entire home shopping market done by direct selling, almost half a million people are involved in direct selling and 40,000 of those are doing it full time...It also shows how, in a changing economy and changing labour market, there are great new opportunities out there.

I want to say to you that this is a good thing to be involved in and that we, as a Government recognise the tremendous contribution that people who are taking up direct selling opportunities can make to the overall prosperity of the economy. So it is well worth doing, well worth being involved in and I wish those of you who are engaged in it, the very best for the future."

The above is the text of a video message given to members of the Direct Selling Association on the occasion of the DSA's Annual Conference held at Hinckley Leicestershire on 5-6 May 1999. (www.dsa.org.uk)


Verder nog:
http://www.dsa.org.uk/keynote_speakers.htm
En...
http://www.dsa.org.uk/full_members.asp

Veel plezier, vóórs en tégens....
SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Beginnen met MLM.

Ongelezen bericht door So be it »


Gesloten