LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kan niet gebeld worden via hetnet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ledder
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:34

kan niet gebeld worden via hetnet

Ongelezen bericht door ledder »

Ik heb sinds 4 weken "surfen en bellen" van hetnet en kan ineens niet meer gebeld worden.Ik heb 15 min. zitten wachten aan de telefoon(helpdesk) alle medewerkers waren bezet en heb toen de verbinding verbroken want dit kost 0,45euro per/min.Ik heb de experia box gereset door de reset knop 15 sec. ingedrukt te houden dit maak niets uit,het gekke is dat ik wel zelf kan bellen en surfen gaat ook goed. Veder heb ik almijn relatie,vrienden,familie e-mail en sms's moeten sturen om bekend temaken dat ik alleen mobiel teberijken ben.(gaat hier om +/- 150 stuk dat is dus ook meteen reclame voor hetnet)

Henneke
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 jul 2006 19:54

Re: kan niet gebeld worden via hetnet

Ongelezen bericht door Henneke »

Ik wil ook wel mobiel te berijken zijn. Zeker met 150 personen, denk dat ik dan wel kan stoppen met werken... Of bedoel je misschien bereiken? :wink:

leusi049
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 jul 2003 15:35

Re: kan niet gebeld worden via hetnet

Ongelezen bericht door leusi049 »

het net heb ik al zoveel over gehoord: ombetrouwbare leverancier: stel uw klachten op in brief eb verstuur die aangetekend. Is goedkoper dan bellen !!!

Gesloten