Dat Medion zijn 1000-euro-computers als afval behandeld was opmerkelijk, maar dat ze zó weinig waard zijn, dat je ze bij Aldi gratis bij de boodschappen krijgt wist ik nog niet.Ik krijg ze zelfs gratis, als ik maar klant blijf.
Mijn probleem is, dat ik hem volgens hun eigen regels heb afgegeven aan het Medion Service Centrum, in de veronderstelling dat ze gewoon de garantiebepalingen zouden nakomen. Vervolgens laten ze je in de str* zakken met de last famous words "Van deze procedure wordt helaas niet afgeweken". Einde discussie.
Medion verschuilt zich dan achter een duur servicenummer, waar je aan het lijntje wordt gehouden met trucjes als "We noteren even uw naam, adres en telefoonnummer". En ook nog "Probeert u eens de computer op te starten en daarna de schakelaar twintig keer achter elkaar aan en uit te zetten".
En dit verzin ik echt niet hoor. Die medewerkers voeren natuurlijk alleen maar de instructies van de leiding uit, die hoopt dat de kleine man dan wel afhaakt, maar het is de vraag, of ze wel zo slim bezig zijn.