LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meld je KPN InternetPlusBellen klachten!!!!!!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
joshandel
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 aug 2006 23:29

Meld je KPN InternetPlusBellen klachten!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door joshandel »

Heeft u problemen met KPN, over aansluitingen, slechte verbindingen of het gedrag van de call center medewerkers.

Meld dit dan op het centrale KPN klachten meldpunt www.kpnsluitjenietaan.nl

of mail naar [email protected]

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Meld je KPN InternetPlusBellen klachten!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door AnnePanne »

Het is niet toegestaan advertenties te (doen) plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten

bye the way...

met zo'n super mooie professionele site kom je er wel... :roll:

leusi049
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 jul 2003 15:35

Re: Meld je KPN InternetPlusBellen klachten!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door leusi049 »

prima idee die site voor de kacchten.Ik heb al veel betaald ecallcebtre minuten erop zitten En als je moet wachten 10 minuten en nog langer? die minuten betaal je ook:)
doe alles schriftelijk. aangetekende brief is goedkoper dan bellen !!!

BLW
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 apr 2006 19:57

Re: Meld je KPN InternetPlusBellen klachten!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door BLW »

Goed initiatief Jos. Ik hoop van harte dat je er wat mee bereikt . Er gebeuren namelijk een aantal dingen bij KPN en hun dochtertjes, zoals o.a. bij Het Net, die absoluut niet door de beugen kunnen. Doet me af en toe denken aan gelegaliseerde criminaliteit.

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: Meld je KPN InternetPlusBellen klachten!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door ehltech »

mag ik vragen wat jouw beroep is, want ik vind het een beetje een vorm van de wereld verbeteren,er zijn genoeg instanties om je klachten te melden of je recht te halen,tevens kun je dan wel voor iedere internet aanbieder een klachtensite beginnen,want welk bedrijf ken jij dat geen klachten heeft of problemen heeft,en vergeet niet NEDERLANDERS mogen graag klagen,en als ze tevreden zijn hoor je ze niet.

Gesloten