LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WK actie van HONIG

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
opaas

WK actie van HONIG

Ongelezen bericht door opaas »

HONIG had een leuke actie bedacht voor het (afgelopen) WK 2006.
Je kon namelijk met drie spaarpunten en een bijbetaling van € 9,49 een T-shirt bestellen met je eigen naam en rugnummer. Daar ik half april opa ben geworden van een kleinzoon leek het mij een leuk idee.
Helaas, half mei besteld eind mei afgeschreven van de giro, eind juni via een e- mail gevraagd waar het T-shirt bleef, mail terug ontvangen met excuses en de belofte dat het shirt binnen drie weken opnieuw zou worden toegestuurd. Na vier weken nog niets weer een e-mail gestuurd, antwoord excuses nu met antwoord deze week wordt het geleverd. Op vier augustus heb ik maar persoonlijk een brief gestuurd met de mededeling dat ik HONIG voldoende tijd heb gegeven om dit in orde te krijgen maar tot op heden totaal geen reactie meer van HONIG.
Ik heb ook verzocht het bedrag terug te storten.
Heeft iemand een soortgelijke ervaring met HONIG acties?
Graag reageren want ze doen maar!!

Keimenna

Re: WK actie van HONIG

Ongelezen bericht door Keimenna »

Wij deden mee aan die soepkommenactie van Honig. Helaas duurde dit ook een eeuwigheid en kregen we ook brieven dat het langer zou duren e.d. Maar uiteindelijk hebben we ze wel gekregen! Dus hou nog even vol...waarschijnlijk krijgt u ze nog wel! (hoop ik)

opaas

Re: WK actie van HONIG

Ongelezen bericht door opaas »

bedankt keimenna, jammer dat jullie ook een dergelijke ervaring hebt gehad met HONIG. Maar waar het mij meer om gaat is dat ik benieuwd ben hoeveel mensen zo'n T-shirt besteld hebben en niet gekregen?
B.V. tienduizend van die shirts á 9,49 reken maar uit! snel verdient toch.

Gesloten