LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canal Digitaal geeft niet wat het belooft.

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
AntonB

Canal Digitaal geeft niet wat het belooft.

Ongelezen bericht door AntonB »

Ik ben overgegaan op de aanschaf van een digitale satellietontvanger nadat de proef met UPC digital me nogal tegenviel.

Heb nu een abonnement op het Family pakket van Canal Digitaal.

Zowel op hun website als in de folder wordt specifiek aangegeven welke zenders men kan ontvangen (was het maar waar !)

Als je hun informatie mag geloven kun je o.a. de zenders TCM (flmkanaal) en Cartoon Network ontvangen.
TCM zendt uitsluitend speelfilm klassiekers uit en Cartoon network tekenfilms.

In plaats van deze zenders scheept Canal Digital je op met de combinatie zender Cartoon Network /TCM zodat je de helft van de dag enkel cartoons kan kijken en pas `s avonds naar speelfilms.

Bellen heeft geen zin maar ik zou het wel zo fatsoenlijk vinden als men de website aanpast en de folders vervangt door nieuwe met de juiste informatie.
Ik voel me in ieder geval bekocht/misleid.

miekef

Re: Canal Digitaal geeft niet wat het belooft.

Ongelezen bericht door miekef »

beste mensen
ik heb net € 55.95 overgemaakt naar cd en dit doet pijn ,.. waarom?
vorig jaar mijn abonnement opgezegd ,schriftelijk aan getekend, geen probleem kreeg bericht dat mijn cd was opgezegd alles inorde , dacht ik tot in mei dit jaar een bedrag van mijn rekening was afgeschreven ,ik meteen gebeld ,alles weer netjes opgelost geld terug gestort , excuses en ook nog een excuus brief.
Maar ik kreeg steeds rekeningen opgestuurd maar omdat het in orde was ,dacht ik heb ik daarop niet meteen gereageerd,
tot vorige week donderdag toch maar even gebeld en wat hoor ik , mijn abonnement is wel opgezegdmaar het ''''gratis pakket '' wat bij het abonnement zat niet en omdat ik het abonnement had opgezegd was dit niet meer gratis,nou ja!
ik vroeg de dame waarom haar collega ,die ik in mei aan de telefoon had mij hier niet van op de hoogte had gesteld toen antwoordde zij dood leuk dat zij niets met haar collega te maken had en dat ik hierover schriftlijk bericht heb ontvangen .
kan best zijn maar toen ik haar vertelde dat ik nog een bandje van het telefoon gesprek had en dat ik dit ook opnam kreeg ik te horen dat ik dit van te voren moest aangeven ,de opname, en dat zij de verbinding afbrak en ik haar antwoorde dat als iemand eerlijk is dit niet erg vind ,tuut ,tuut, tuut ,verbinding verbroken
en vandaag een brief met drieging van incasso buro dus toch maar betaald maar nu ?

SimonleBon

Ongelezen bericht door SimonleBon »

Heb je nog een kopie van je aangetekend verstuurde opzegbrief en de bevestiging?

Wat stond er op de rekeningen die ze stuurden?

mediaservice

Ongelezen bericht door mediaservice »

heb je wel een mediaguard of een hoeheetzo'n ander ding.

een irdeto wordt niet onderstend!

SimonleBon

Ongelezen bericht door SimonleBon »

Mijn oude Irdeto bakken (Nokia 9200 en 9500) doen het anders nog prima met CD.

miekef

Ongelezen bericht door miekef »

Ik heb mijn opzeg brief niet meer denk ik maar wel de brief die ik in april 2006 ontvangen heb en daar staat in ,ik citeer , ,door een fout in onze administratie hebben wij ondanks uw eerdere opzegging de maand mei in rekening gebracht en dan dat het wordt terug gestort indien wij per automatische incasso betalen

En op mijn laatste rekening zag ik nu pas dat er ook nog afsluit kosten staan van € 16.00 terwijl ik al geen lid meer was . kun je nagaan hoe ze daar handelen.

wat moet ik hiermee?

margareth

Ongelezen bericht door margareth »

Ik ben nu ( vanaf januari jl.) zover dat CD een deurwaarder heeft ingeschakeld om de vermeende kosten te gaan innen en indien noodzakelijk, de rechter in te schakelen. Ik weiger nl. de 50% verhoging te betalen omdat ik niet in kennis ben gesteld van een eventuele prijswijziging en zij conform art. 12 dit wel hadden moeten doen. Daarbij komt dat 50%!!!!!!!!!! wel erg veel is, ze kunnen wel met 200% verhogen!!!!
Nu waren er veel CD-klanten die hier eveneens problemen mee hebben die mij wilden steunen in een proces. Geef a.u.b. hier uw reactie dan kan ik deze uitprinten en zo trachten e.e.a. eens duidelijk te krijgen naar CD toe.
Bedankt alvast[/b]

Gesloten