Je hebt geen kaart,dus wat doe je hier?Geplaatst op: 27 Aug 2006 18:31 Onderwerp:
En dat blijft maar doorgaan en doorgaan.
We hoeven geen korting en al helemaal geen KAART!
En @ Dutch Com Freaksel;
Zij zeggen geen ANVR te zijn en geen SGR te zijn. Hoeft ook niet want je doet zaken met hun reisburo's. Ik heb een zakelijke overeenkomst met het reisburo wat voor hun de boekingen afhandeld. Als het je tevreden stelt wil ik ook nog wel even het wetboek voor je quoten betreffende zakelijke overeenkomst?
Maar goed komen jullie maar weer met een reactie hoe slecht de vakantiekaart wel niet is, terwijl jullie zelf geeneens een kaart hebben.
@ Bodejos,Hartstikke goed dat jij zo makkelijk aan korting komt. Ik zou ook aan korting willen komen, maar deze snelle manier is voor mij goed genoeg. Dat wij zo makkelijk aan korting kunnen komen wil niet zeggen dat de rest van Nederland dat kan.
Dat jullie het niet eens zijn met de manier van werven, prima! ik kan mij ook leukere dingen voorstellen dan s'avonds gebelt worden, maar nee is nee en als het je interesseerd, dan luister je. Ik heb er geen spijt van gehad, en dat jullie dat als anders ervaren heb ik respect voor, maar om nou met 5 personen zo'n forum vol te spammen geeft mij toch wel wat te denken.