Hallo beste mensen.
Ik zit met een groot probleem,wat is het geval?
Met het betalen via internet bankieren wilde ik 156 euro overmaken
Naar Essent,maar wat doet nu het geval ik vinkte p/o Casema aan,die 2 staan pal onder elkaar dus een foutje van mij
kan gebeuren toch,ben ook maar een mens.
Na bijna 3 weken kom ik erachter dat ik die 156 aan Casema gestuurd heb met onderschrift ,Betaling Gas/Licht mijn nam en adres,nou zien ze toch zeker wel wat er staat?en na mijn weten levert casema geen gas/licht maar hebben het ook niet terug overgemaakt,waaronder ik hun via de casema website een dringende oproep stuurde vanwegen ik essent moest betalen en met de vraag+bewijzen of ze het AUB (smeekte ik) terug wilde storten,en kreeg toen bericht van dat van die 156 euro achterstallige rek zijn betaald?? die had ik niet eens.
Wat moet ik nu??
..
Dit zijn mijn mailtjes naar casema toe EN reacries van casema klantenservice;;;;
1 Geachte Casema.
Op 14-JUL-2006 hebben jullie van mij een betaling ontvangen van 156,- maar dat was niet voor jullie bestemd,maar zoals U kunt lezen bij de omschrijving/mededeling maar voor mijn gas/licht ESSENT dus.Dus nu is mijn vraag,kunnen jullie dat AUB zo spoedig mogenlijk terug op mijn rekening terug kunnen storten please,het is echt p/o gebeurd,ik zag het net pas.'
Mijn Dank Is Groot.
Zie onderin de rekening gegevens die van jullie site komt.Nogmaals mijn exuses hiervoor.
Met Vriendelijke Groet
-------------------------------------------------------------------------
2 Geachte heer/mevrouw
In uw Serviceaanvraag geeft u aan dat u een onjuiste betaling aan ons heeft voldaan hierover informeren wij u graag als volgt.
Uit onze administratie blijkt niet dat wij dit bedrag hebben ontvangen. Wij verzoeken u daarom vriendelijk ons kopieën van uw betalingsafschriften te sturen. U kunt uw kopieën sturen naar N.V. Casema, t.a.v. Afdeling Billing, Antwoordnummer 10912, 2501 WB Den Haag. Een postzegel is niet nodig.
Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Heeft u nog vragen, maakt u dan een nieuwe serviceaanvraag aan of neem contact op met de Klantenservice op 0900-8896 (€ 0,10 p/min). De Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 18.00 uur. Met vriendelijke groet,
N.V. Casema
Afdeling Klantenservice
heb ik ook al gedaan
Score: 0
Reactie: Verkeerd betaald,terugstorten? 25-08-06
3 Geachte Casema.
Hierbij een kopie van een reactie van een van uw medewerkers......
,Geachte heer/mevrouw ,
In uw Serviceaanvraag geeft u aan dat u een onjuiste betaling aan ons heeft voldaan hierover informeren wij u graag als volgt.
Uit onze administratie blijkt niet dat wij dit bedrag hebben ontvangen...))))
Maar Bij deze kunt u naar mijn mening WEL IN de administratie mijn betaling terugzien en wel onder het volgende betalingsnummer
<zie hier onder>
Betalingsdetails voor betalingsnummer A06071400008
Mijn bankafschrift v/d betaling van 156,-euro heb ik hier als bijlage toegevoegd,dus graag spoedig een terugboeking.
Met spoed wacht ik op uw reactie,
MvG
-------------------------------------------------------------------
4 Geachte heer/mevrouw ,
In uw Serviceaanvraag geeft u aan dat een bedrag van € 156,- per abuis aan ons te hebben overgemaakt in plaats van aan de Essent.
Wij delen u het volgende mee. Het bedrag wat u heeft overgemaakt is al verrekend met de openstaande rekeningen, waardoor u momenteel een tegoed heeft van € 10,13. Dit bedrag zal teruggestort worden op uw rekening.
U had hier openstaande rekeningen staan, die ook op korte termijn betaald moesten worden. Door het bedrag te retourneren aan u, zal dan alsnog een openstaand saldo ontstaan, wat kan leiden tot afsluiten. Helaas kunnen wij op grond van eerder genoemde redenen niet aan uw verzoek voldoen.
Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Heeft u nog vragen, maakt u dan een nieuwe serviceaanvraag aan of neem contact op met de Klantenservice op 0900-8896 (€ 0,10 p/min). De Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 18.00 uur.
Met vriendelijke groet,
N.V. Casema
Afdeling Klantenservice
-------------------------------------------------------------
ik
Vragen: 1
Antwoorden: 10
Score: 0
Reactie: Verkeerd betaald,terugstorten? 25-08-06
5 24-AUG-2006 13:23:10 Bijgewerkt door ik Soort Opmerkingen
Ten eerste had ik helemaal geen rekening openstaan en ten 2e zal dat nooit 146 euro zijn geweest,ik eis dat jullie EN de 156,- TERUG storten en een rekening dat ik nog een betalingachterstand zou hebben bij jullie.
Storten jullie DEZE WEEK NIET de 156,euro terug Ga ik naar de consumenten bond en neem ik een advocaat in handen,zijn jullie nou helemaal gek geworden,dat is mijn geld en
dan nog leugens vertellen over dat er nog een rekening betaald moest worden bla bla,die 156 euro wordt tot door jullie terug gestord.
Vertel mij maar eens van wanneer ik een rekening moest betalen?en van hoeveel want ook dat wordt niet vemeld.
Zie hieronder het antwoord
Dit was het pfff en zit nu te wachten op een reactie van casema.
gr occultwoman
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Casema stort geld niet terug!!
-
Casema stort geld niet terug!!
Laatst gewijzigd door occultwoman op 01 sep 2006 22:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Casema stort geld niet terug!!
Volgens mij gaat Casema hier toch heel redelijk / netjes met u om. In uw laatste bericht reageerd u een beetje boos omdat u gefrusteerd raak. U heeft nu samen een geschil over het te betalen bedrag. U had beter niet kunnen dreigen met van alles en nog wat maar, net als camema in bericht twee, kunnen vragen om dat aan te tonen. Wellicht zou het goed zijn om hier excusses voor aan te bieden met nogmaals een verzoek om hun stelling te onderbouwen. Als daar nu niets uit komt dan steld u ze "in gebreken" en geeft ze twee weken om het bedrag terug te betalen.
-
Ik zit met een groot probleem,wat is het geval?
Dit hele geval is al uitgebreid aan de orde geweest op het consumentenforum van http://www.kassa.vara.nl
Zie onder Geldzaken en Recht; 25-08-06; frannie.
-
Ja thats mi ,kan toch proberen erachter te komen of er hier of daar nog mensen zijn die wat weten om te doen tegen deze oplichters,ik heb gedaan wat voor advies ze gaven op kassa.nl maar nog niks gehoord?
maar toch evengoed bedankt.
maar toch evengoed bedankt.
-
alfatrion :Volgens mij gaat Casema hier toch heel redelijk / netjes met u om.
Nou volgens mij dus niet en ik dreigde met die dingen omdat het niet de eerste keer is dat zoiets gebeurd is,en ik maak al helemaal geen exuses,CASEMA had het meteen moeten trerug storten en eens lezen wat ik schrijf want ik heb meerdere malen verzocht om een afschrift te sturen,(andere berichten) alleen kan ik niet alles hier neerzetten,teveel berichten.
gr o
Nou volgens mij dus niet en ik dreigde met die dingen omdat het niet de eerste keer is dat zoiets gebeurd is,en ik maak al helemaal geen exuses,CASEMA had het meteen moeten trerug storten en eens lezen wat ik schrijf want ik heb meerdere malen verzocht om een afschrift te sturen,(andere berichten) alleen kan ik niet alles hier neerzetten,teveel berichten.
gr o