LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Peugeot 206 SW

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
akina
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 sep 2006 10:54

Peugeot 206 SW

Ongelezen bericht door akina »

Na het onderzoek van de consumentenbond begin ik stevig te geloven dat europese autofabrikanten het niet zo nauw nemen met de kwaliteit van hun materialen/producten. Drie jaar geleden heb ik een splinternieuwe Peugeot 206 gekocht. Na het 1e jaar was de schakelaar van de richtingsaanwijzer defect. Gelukkig viel deze nog onder de garantie. Strips van de achterbak lieten los. Roestvorming op de motor en het ergste was dat mijn dynamo opeens begaf. Uiteindelijk moest ik het zelf betalen. Reclameren bij de Peugeot importeur had geen zin. Want die sturen jou naar het volgende loket. Ook de verkooppraatjes van dat die auto zuinig rijdt. Onzin!!! 1:20 heb ik met deze kleine motor nooit gehaald eerder 1:14. Ik ben diep teleurgesteld in de merk Peugeot. Ford idem dito!
Ik heb het idee dat dit soort fabrikanten de voertuigen zo maken dat de dealers gauw aan de consumenten kunnen verdienen. Naast de grote beurten die gepaard gaan met olie verversen (niet echt nodig) en andere onbenullige onderhoud verdienen zij grof geld.
Nee, de volgende auto wordt een japanner. Helaas maar waar. Die denken meer op lang termijn en willen graag dat de consument nog lang tevreden houden.

Gesloten