En dat is nou het verschil dus tussen "gratis" en "voor niks", waarbij ik gratis naar school ben geweest en .........
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Als men over kabeldrijven en telecombedrijven spreekt is dat meervoud. Verop wordt een voorbeeld van wat deze doen gegeven met een voorbeeld van 1 bedrijf. Misschien was dat gratis onderwijs toch niet zo goed idee.De strijd om de digitale consument is volop losgebarsten. Kabel- en telecombedrijven duikelen over elkaar heen om de ogenschijnlijk meest aantrekkelijke aanbiedingen aan de consument voor te leggen. Ogenschijnlijk, want vaak zit er een addertje onder het gras. U wordt via deze aanbiedingen ongemerkt ingesloten doordat de bedrijven diensten bieden waarvoor verschillende voorwaarden gelden. Met de eisen aan de minister wil de Consumentenbond hier een einde aan maken.
UPC
Een voorbeeld van dergelijke insluitpraktijken vindt men bij UPC.
Kun je bovenstaande zinnen even voor mij vertalen in begrijpelijk Nederlands???Als men over kabeldrijven en telecombedrijven spreekt is dat meervoud. Verop wordt een voorbeeld van wat deze doen gegeven met een voorbeeld van 1 bedrijf. Misschien was dat gratis onderwijs toch niet zo goed idee.
Laatste melding. als je echt niet wilt lezen wat er staat dan is het vergeefse moeite.U wordt via deze aanbiedingen ongemerkt ingesloten doordat de bedrijven diensten bieden
Hoezo zou ik een onderzoek moeten verrichten welke al door de consumenten bond is gedaan ? Als deze organisatie aangeeft dat "bedrijven (wederom: meervoud) diensten aanbieden waarvoor verschillende voorwaarden gelden waardoor consumenten ingesloten worden" ? Dan zegt dat geloof ik toch alles?U wordt via deze aanbiedingen ongemerkt ingesloten doordat de bedrijven diensten bieden waarvoor verschillende voorwaarden gelden.
Ik lees toch duidelijk "u wordt ... ingesloten doordat bedrijven diensten bieden". Dat is meervoud en als voorbeeld komen ze met UPC. Terecht voorbeeld, breek me de bek niet open, maar aussienl heeft dus gelijk met z'n meervoud.Ogenschijnlijk, want vaak zit er een addertje onder het gras. U wordt via deze aanbiedingen ongemerkt ingesloten doordat de bedrijven diensten bieden waarvoor verschillende voorwaarden gelden. Een voorbeeld van dergelijke insluitpraktijken vindt men bij UPC.
Wat een snel herstel van het vertrouwen in de consumentenbond die je net iets meer dan een dag voordat je dit schreef nog overbodig vond.Hoezo zou ik een onderzoek moeten verrichten welke al door de consumenten bond is gedaan ? Als deze organisatie aangeeft dat "bedrijven (wederom: meervoud) diensten aanbieden waarvoor verschillende voorwaarden gelden waardoor consumenten ingesloten worden" ? Dan zegt dat geloof ik toch alles?
Machtspositie is een groot woord. Machtspositie hebben ze pas als je van hen afhankelijk bent en geen andere aanbieder kunt nemen.zich op een dergelijke schofterige manier van hun machtspositie ten opzichte van de klant bedienen?
Dus jij bent van mening dat alle abonnementen die de diverse providers aanbieden even duidelijk en doorzichtig zijn? Alle providers bieden toch de "beste" abonnementen aan met de "beste" voorwaarden?dat er "vaak" een addertje onder het gras zit naar de conclusie dat "alle" providers aan het schimmenspel meedoen lijkt me wat kort door de bocht.
Kom ik mijn provider anders helemaal niet in tegen...Het is toch niet voor niets dat hele forums volstaan met klachten over providers welke geweldige aanbiedingen doen en achteraf toch wel iets meer vragen of verwachten nadat men lid is geworden?
De pot verwijt de ketel.je weet dat je aan het kletsen bent