LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 3 maanden vooruit betalen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

3 maanden vooruit betalen

Ongelezen bericht door henkgeluk »

ik weet dat upc dit leest~!

ik heb ook uitvoerig contact gehad met upc.

ik kan begrijpen dat er helaas door inflatie toch elke keer wat bijkomt per maand. iedere dienstverlener,gemeente huurcorporatie doet dat ,idem meestal winkeliers.

of het onvolprezen cbs dat voor 100% meeneemt in onze lonen ,waag ik te betwijfelen.

maar ter zake, upc zegt in hun brief dat in hun algemene voorwaarden etc etc. e.e.a staat. ja eenzijdige algemene voorwaarden. wij kunnen dan doordat ( in een bepaald gebied)zij monopolie hebben , geen kant op.(schotel ,digitenne is geen oplossing momenteel)

maar waar het omgaat, is dat ze 3 maanden je vooruit laten Betalen waar niets tegenover staat. immers landelijk hadden ze ook mensen die 1 jaar vooruit betaalden,deze gaan nu ook per 3maanden vooruit betalen.maar dat gedeelte is te verwaarlozen op het aantal abonnee's.

per saldo> ze krijgen een enorm stuk rente winst over hun inkomsten,de manager,directie heeft dat natuurlijk van te voren uitgeplozen.daar is niets mis mee.maar laat dan de aankomende jaren
het abonnements geld ongewijzigd,dus verhoog het abonnements geld de aankomende jaren niet met de inflatie correctie!

ik wil nog even vermelden dat ik aanbood (namens nog een 100 tal andere klanten!) om alles van upc af te nemen. digitale tv,internet en telefoon en eventueel mobiele telefoon. wij vinden alles onder een dak makkelijker en beter beheersbaar.

ik stelde wel aan upc ,dat ze zwart op wit voor 100% de afgenomen diensten moesten garanderen,zoniet dan komt er gelijk een bedrag retour voor de niet goed werkende dienst.

daar kunnen ze niet aan voldoen ,vertelde de medewerker.

dus UPC maak u waar ,en wij (organiserende particulieren) nemen alle diensten van u af !!

vrgr

henk geluk

radarblad
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jun 2005 13:03

Re: 3 maanden vooruit betalen

Ongelezen bericht door radarblad »

Ik vraag mij af of dit zomaar kan, en of het ministerie van economische zaken hier iets aan kan doen. Bepaalde kosten liepen hier in Rotterdam via Eneco. Deze bedragen werden per maand vooruit betaaald. Nu moeten wij ook deze kosten per kwartaal vooruit betalen aan UPC. Waar zijn onze volksvertegenwoordigers?. Wie beschermt ons tegen deze dieven.

Hasjroker
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 aug 2003 22:26

Re: 3 maanden vooruit betalen

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Het wordt inderdaad tijd dat de overheid in gaat grijpen tegen deze criminele aanbieder. Ze verkopen je adresgegevens wat is strijd is met de wet op de privacy. En zo houden er ook een eigen inkomenbeleid op na. Het is echt te zot voor woorden.

rene112
Berichten: 170
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:14

Re: 3 maanden vooruit betalen

Ongelezen bericht door rene112 »

raar ik betaal gewoon per maand
en ik heb er geen probleemen mee
heb het nu al een paar jaar en nog nooit storing gehad

Blue Sky
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 sep 2006 09:58

Re: 3 maanden vooruit betalen

Ongelezen bericht door Blue Sky »

radarblad: waarom stap je niet over op ADSL? Upc doet gewoon waar ze zin in hebben. Ik heb ze allang mijn huis uit getrapt en dat voelt prima :) Mooi beeld van de schotel en prima internet via ADSL.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: 3 maanden vooruit betalen

Ongelezen bericht door Laurent »

Blauwe lucht,

jij bent een voetballer ?, ik heb de mensen van UPC niet dagelijks over de vloer om geld op te halen.

3 maanden is niet normaal bij UPC, elke maand wordt er afgerekend. :(

nbrok
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2006 07:20

Re: 3 maanden vooruit betalen

Ongelezen bericht door nbrok »

Hallo,

Toen ik, nu al twee en een half jaar geleden een rekening van UPC kreeg om drie maanden vooruit te betalen heb ik meteen UPC de deur uitgedaan. Ik heb nu ook satelliet, ADSL en een KPN netlijn.
Ik werd het eerste jaar nog wel gebombardeerd met brieven of ik een abbo op de kabel wilde nemen. Ik heb een keer naar een 0800 nummer van hun gebeld om uit te leggen dat ik GEEN klant van hen wilde zijn. UPC gooide direkt de hoorn op de haak en nu staat mijn tel-nummer op een zwarte lijst. Prima, nu wordt ik niet meer door hen lastiggevallen.

Nick

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: 3 maanden vooruit betalen

Ongelezen bericht door Laurent »

hoe weet jij dat je op de lijst van ongewenste klanten staat ???, een uitkomst voor vele mopperaars,, toch ? lol

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: 3 maanden vooruit betalen

Ongelezen bericht door Jonjo »

Het is inderdaad voor een monopolist dit te eisen. Gooi die zooi eruit!!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: 3 maanden vooruit betalen

Ongelezen bericht door Laurent »

Het is inderdaad voor een monopolist dit te eisen. Gooi die zooi eruit!!


Inderdaad UPC gooi de zooi van mopperaars ermaar uit en verspil er geen moeite en tijd meer aan. :D :) :oops:

Gesloten