LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] multikabel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
dashaf
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2006 14:10

multikabel

Ongelezen bericht door dashaf »

Ik heb al vanaf het begin internet via de kabel (multikabel).De service is echt ronduit slecht.
Ik had al vanaf april geen internet en heb hierover gebeld met hun.
Zij zouden een monteur langs sturen om er naar te kijken.
Tot 2 keer aan toe heeft de monteur mij voor niks laten wachten en is niet komen opdagen.
De derde keer wilde zij weer een monteur sturen en ik zei toen hier geen heel dagdeel meer op te gaan zitten wachten.
Het kon niet anders want dat was hun manier van werken zeiden ze.
Heb steeds het geld terug gehaald en heb ook twee keer een reactie van hun schriftelijk terug gekregen en ook een bedrag terug gehad.
Ik ben inmiddels overgestapt van alleen internet en tv naar een family bundel bij hun met dus telefonie erbij.
Toch krijg ik nog steeds aanmaningen van die 2 maanden internet.
Nu dreigen zij mij af te sluiten en wel gelijk met alles, omdat ik nu een family bundel heb terwijl die rekening gaat over alleen het internet toener tijd.
Ik moet het bedrag toch betalen zeggen ze om niet te worden afgesloten en dan maar de stille hoop hebben dat mijn brieven in behandeling worden genomen en ik mijn geld terug gestort krijg.
Belachelijk niet?
Heeft iemand anders hier ook ervaring mee en weet die voor mij een oplossing voor dit probleem ik hoor het graag.

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: multikabel

Ongelezen bericht door skippy »

het zal alleen nog maar slechter worden door de overname,en straks de fusie met casema en @home. ze sluiten zelfs mensen onterrecht af of voor en betalingsachterstand van 3,50 euro. terwijl de klant een automatische incasso machtiging had afgegeven. ik heb voor mijn werk veel met internet en telefonie te maken.en zal de mensen dan ook niet adviseren deze diensten via de kabel te nemen.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: multikabel

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Overstappen op DSL

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: multikabel

Ongelezen bericht door skippy »

dat doen al veel multikabelabonnee,s en van een collega vernam ik dat het in het upc en casema gebied niet anders is. er zijn ook enorme bedragen per aansluiting betaald bij de overname van casema.@home,
die investerigsmaatschappijen willen wel rendement zien. dus het kan niet anders dan dat de tarieven omhoog zullen gaan.maar eerst nog even zoveel mogelijk mensen aan je proberen te binden! dus een gewaarschuuwd mens telt voor twee.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: multikabel

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Precies skippy

Nikonian
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 aug 2006 15:34

Re: multikabel

Ongelezen bericht door Nikonian »

Ik heb even gekeken naar overstappen van RTV+Internet naar een entreebundel met telefonie. Het internetdeel van de entreebundel van Multikabel lijkt op Easy (dus niet !!) maar is een slap aftreksel met slakkensnelheid. Je wordt daardoor gedwongen naar minimaal een Familybundel waardoor de besparing minimaal wordt !! O ja en ondertussen bij elke wijziging administratiekosten in rekening brengen van 30 Euro. Ik weet niet hoe hun administratie is geregeld maar dan kan je heel wat uurtjes een uitzendkracht voor inhuren. O nee, stom, die is helemaal niet nodig want het gaat allemaal automatisch, je vult namelijk toch zelf alles in op internet.... Da`s snel geld verdienen!! Multikabel begint trekjes van een monopolist te vertonen.

Groeten, Nik

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: multikabel

Ongelezen bericht door skippy »

met hun hollywood prijzen raken ze al veel klanten kwijt,wat velen niet weten is dat bellen met multikabel naar mobiel duurder is dan bij vele andere aanbieders en bij een aantal andere is het bellen naar vaste nummers ook gratis. en idd de entreebundel is maar 128 kbps al je dat s,avonds al haalt.

Gesloten