LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat is service bij upc

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
wimpy50

wat is service bij upc

Ongelezen bericht door wimpy50 »

Al enige maanden geeft de verbinding van ons internet problemen. tijden het internetten valt de verbinding spontaan uit.

klachten kunnen via de site, allerlei info invullen, druk op de knop versturen en dan komt het... ivm problemen kan de boodschap niet worden ontvangen.

jammer, je mag wel bellen voor 10 cent per minuut. dus maar gebeld en ja hoor een menu om ons (de klant) beter van dienst te kunnen zijn. via een enorm handige menustruktuur zit je lang te luisteren en de keuzes in te voeren.

en ja hoor, na 10 minuten of langer komt de boodschap, keuze 4 voor klachten en dan de boodschap dat het heel druk is en je beter op een ander moment kan terugbellen.

na vele malen proberen toch maar blijven wachten en ja hoor, iemand die de klacht aanhoort, wat info nakijkt en dan een afspraak maakt voor het bezoek van een monteur.

monteur komt enige dagen later, zet een vergeten (door upc) blokje tussen de splitter en de inkomende kabel en konstateert dat de splitter kapot is (ook i.s.m. upc). daaran hosanna, geweldige tv ontvangst en perfect internet - tevreden klant

volgende ochtend - geen internet, weer bellen, 20 minuten later een dame aan de lijn die weer nakijkt, mij het moden rechtstreeks laat aansluiten, weer meet, het werkt dus weer. de splitter is kapot en ik stuur een nieuwe op. deze is al 3 dagen onderweg.!!!!!

dus of tv of internet, gelijktijdig gaat jammer genoeg niet meer.

Tijdens de telefoongesprekken heb ik ook al opgezegd, ze sturen dan een doos op om het modem terug te sturen, daarna wordt het abo opgezegd. de doos is al weken onderweg!!!!!!

een email sturen is niet mogelijk, dan komt een boodschap dat je maar moet bellen. niet zo best voor een internet provider.

ik heb daarnet wel een super snelle verbinding besteld, dit gaat dan wel perfect, heb hem via email weer afgezegd met de klacht erbij. mocht er een reaktie komen dan zal ik dit melden.

kortom, het is knudde, ik heb ondertussen adsl besteld, niet van upc dus moet beter zijn

:cry:

Chief

Re: wat is service bij upc

Ongelezen bericht door Chief »

Heb jij of je buren toevallig een valliant verwarmingsketel :wink:
http://nu.nl/news/805033/37/Verwarmings ... angst.html

Hasjroker

Ongelezen bericht door Hasjroker »

ADSL werkt over het algemeen een stuk beter. Ik heb het via XS4ALL en als er onderhoud is aan het netwerk in mijn regio waardoor er verstoringen kunnen ontstaan wordt ik netjes via de Post geïnformeerde. Bij UPC trekken ze gewoon de stekker eruit. Die lui hebben geen geweten. Dus goed dat je het opgezegd hebt.

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

kortom, het is knudde, ik heb ondertussen adsl besteld, niet van upc dus moet beter zijn
Hoop dat je wel een verstandige keuze gedaan hebt, want net als bij UPC goedkoop is een verzekering van storingen
Dus geen tele2 of andere troep...

Mensen je zit er een jaar aan vast bij een nieuw contract, dus google eens 5 minuten naar je keuze, weet je al een stuk meer....

En nee zeg niet dat UPC altijd rotzooi is, maar als je eenmaal in de rotzooi bij ze zit kan je het wel vergeten....

wimpy50

Ongelezen bericht door wimpy50 »

Weer uitgevallen, duur gebeld en wat denk je... meneer er wordt een nieuwe splitter opgestuurd. dat kan wel 2 weken duren ???!! Pas als de nieuwe splitter er is, kan er een monteur komen.

Uitgelegd dat als het modem, rechtstreeks aan de kabel, niet werkt, het dan met splitters of zo het alleen minder kan worden. nix mee te maken.

Toen kwam er een upc monteur bij de buren. Die ging met een METER de kast op straat kontroleren en inderdaad, er bleek een retoerversterker verkeerd te staan. Dit heeft hij in order gebracht en jawel, hij kwam ook bij ons langs.

Het verhaal aangehoord en daarna een nieuw modem neergezet.

Problemen over. Jammer, te laat!

Bij upc hebben ze toch goede monteurs, die komen blijkbaar alleen als je al een tijd aan het tobben bent.

Hasjroker

Die sukkels van UPC hebben nergens verstand van. Gewoon opzeggen die bagger ADSL van XS4ALL werkt echt een stuk beter dan die bagger van UPC of hoe die criminielen ook heten mogen

Laurent

Ongelezen bericht door Laurent »

UPC is volgens daar ook al eigenaar van Oeps die geweldige UPC toch. :oops:

Wankytan

Ongelezen bericht door Wankytan »

Hoi Wimpie

Ik hoop dat het beter voor je gaat bij de andere provider. Maar geloof me overal komen er probelemen voor. Je hebt pech en het is fiks balen als het je treft....................maar volmaakt is er geen één.

Hasjroker

UPC is volgens daar ook al eigenaar van Oeps die geweldige UPC toch schreef Laurant. Wat een gelul. UPC mocht willen dat ze dezelfde kwaliteit leveren als XS4ALL. LEVE XS4ALL

Marijk

Ongelezen bericht door Marijk »

Service komt in het woordenboek van UPC niet voor. Op een mailtje volgt een door de computer gegenereerd antwoord, inhoudelijke reacties blijven uit, storingen zijn aan de orde van de dag, ik ben zelden te bereiken per telefoon, het experiment met digitale tv is een fiasco, het geval staat onderin de kast, ze mogen het komen halen en zo niet kunnen ze het op de vrijmarkt van 30 april 2007 terugkopen. UPC leest nu vrolijk mee op allerlei sites en fora, ze steken er jammer genoeg niets van op.

Laurent

Ongelezen bericht door Laurent »

Marijk,

Lees maar eens de bijgevoegde brief en voorwaarden en lever de box maar af op het postkantoor

Marijk

Ongelezen bericht door Marijk »

Laurent, die heb ik gelezen maar de Wet geeft me gelijk. Ik heb een poosje geleden afgesproken dat "het ding" zou worden afgehaald, dat zou gebeuren maar er is niemand gekomen. Ik ben niet zo mobiel en ik zie ook niet waarom ik iets waar ik niet om heb gevraagd (het is bij mijn afwezigheid door een buurman in ontvangst genomen) zelf moet terugbrengen. Ze kunnen de spreekwoordelijk p** op :evil:

Gesloten