LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafone prepaid

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

vodafone prepaid

Ongelezen bericht door mestreech123 »

mijn dochter heeft in juni een sim kaart (prepaid ) gekregen .stond 5 euro op de sim kaart en kon opwaarderen via email 10 euro en nog een kaart van 5 euro bel tegoed .in de winkel werd ons vermeld dat dit 1 jr geldig was.nu vanmorgen kreeg ze een mail dat haar bel tegoed op was :?: heel raar ze heeft en nauwelijks mee gebeld ,dus ik bellen met de klantenservice ahum hoezo slechte service na 3 tel nr had ik eindelijk de goede ,ook nog een 06 nummer met de vaste tel moeten bellen ,krijg daar te horen ja u heeft niet opgewaardeerd??? en de voorwaarden zijn veranderd .als ik nu opwaardeerde was ze niet alles kwijt had 35 euro bel tegoed dan voor 6 maanden geldig :twisted: ja hallo mijn dochter is 9 jr en heeft hem alleen voor noodgevallen . nu deed ik toch maar opwaarderen maar ik vrees dat het te laat is ,dus dag 15 euro en sneu voor het kind .belachelijk gewoon opwaarderen gaat ok via site vanaf 10 euro maar moet dan rabo,amro of postbank hebben ,aangezien wij sns hebben moeten we met 20 euro :roll: echt klant vriendelijk hoor ,nu ben ik benieuwd of het er op staat over 2 dagen maar denk het niet . dus voor ons geen vodafoon meer :evil:

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: vodafone prepaid

Ongelezen bericht door karr-2 »

Het zal wel Limburgs zijn, maar ik kan er geen touw aan vastknopen.....

En wat moet een kind van 9 met een mobiele telefoon?

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: vodafone prepaid

Ongelezen bericht door mestreech123 »

????? sorry voor oordeel voor limburgers soms :twisted: en dat mijn dochter een mobiele heeft is toch mijn zaak en komt door omstandigheden en ga er verder niet op in

miena
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 apr 2006 19:53

Re: vodafone prepaid

Ongelezen bericht door miena »

Mijn dochter is 8 en vindt een speelgoed telefoon veel leuker :lol:

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: vodafone prepaid

Ongelezen bericht door mestreech123 »

sorry maar hier reageer ik niet meer op hoor . :twisted:

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: vodafone prepaid

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Wie in de "oude" regeling valt van Vodafone komt inderdaad weg met 1x per jaar opwaarderen: dit staat ook op de site van Vodafone.

Er is zelfs tariefverschil tussen "oude" en "nieuwen" !!
Gewoon even goed lezen !

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: vodafone prepaid

Ongelezen bericht door mestreech123 »

even goed lezen ? toen wij in juni het prepaid pakket kochten was het 1 jr en nu word het ineens veranderd ,vinden wij nergens op slaan,15 euro weg en tel nr dadelijk ook ,ik heb nog wel opgewaardeerd via de bank maar krijg pas over 2 dagen een soort code en of dat dan nog gaat ? nee wij hoeven geen vodafone meer :twisted:

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: vodafone prepaid

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Tsja je mag het nergens op slaan vinden, maar het is wel de realiteit. Prepaid nummers die weinig gebruikt worden zijn relatief duur om in de lucht te houden en die kosten moeten toch ergens vandaan komen.

Als je de site en de nieuwsberichten in de gaten gehouden had, had je dat geweten. Welke provider je ook neemt, vroeg of laat stappen ze allemaal over op hetzelfde systeem, puur vanwege de kosten.

Daarbij sluit ik me aan bij de rest die het belachelijk vind dat een kind van 9 een mobiel nodig heeft. Nog even en de babys worden met mobiel in de hand geboren.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: vodafone prepaid

Ongelezen bericht door Big-V »

Volgens mij zijn de voorwaarden bij KPN Prepay en T-Mobile Prepay gunstiger. Ik weet het niet zeker, maar u kunt het in elk geval een keer navragen.

Trouwens, wat een vervelende reacties hier. Als Mestreech vindt dat haar dochter een gsm nodig heeft, dan zal dat wel zo zijn. Geen van de bezoekers van dit forum kent de situatie waar zij zich in bevinden, dus oordeel er dan ook niet over.

blaat
Berichten: 111
Lid geworden op: 26 jan 2006 19:47

Re: vodafone prepaid

Ongelezen bericht door blaat »

Hoezo slechte service als je
a: zelf niet het juiste telefoonnr kunt vinden
b: helaas niet bij de juiste bank aangesloten zit. (ja daar kan Vodafone echt wel wat aan doen :roll: )
c: mensen wederom het bedrijf niet kunnen spellen, maar wel serieus genomen willen worden. Trouwens het probleem ligt niet alleen bij de naam Vodafone, maar taaltechnisch zijn er meer problemen.

p.s. in de voorwaarden staat dat Vodafone het recht heeft om ter alle tijden de voorwaarden te wijzigen.
En ja, een provider gaat ervan uit dat mensen hun product gebruiken. Wil je een mobiel voor noodgevallen, dan ga je maar naar orange, telfort of whatever...

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: vodafone prepaid

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Uw eigen tarief
Het Standaardtarief
Met het Standaardtarief belt u in Nederland voor een vast bedrag per
minuut. Als u voornamelijk overdag mobiel belt, is dit tarief voor u het
voordeligst. Uw Prepaid SIM-kaart is bij aankoop automatisch ingesteld
op het Standaardtarief.
Het Piek- en Daltarief
Als u vooral ’s avonds en in het weekend belt, bent u met het Piek- en
Daltarief het goedkoopste uit. De piekuren gelden op werkdagen van
08.00 uur tot 20.00 uur. De daluren gelden van 20.00 uur tot de volgende
ochtend 08.00 uur en het hele weekend.
Uw tarief wijzigen?
• Bel naar 1 2 0 0 .
• Toets 5 voor tarieven.
• Kies optie 3 voor wijzigen van het tarief.
Wat kost het?
De eerste keer dat u van tarief verandert, kost u dat niets. Daarna worden
elke keer dat u van tarief verandert kosten in rekening gebracht.
Kijk voor de actuele tarieven op www.vodafone.nl, bel 1200 of loop
binnen bij een Vodafone verkooppunt.
Prepaid TeGoed
Gratis Prepaid TeGoed
Op de Prepaid SIM-kaart staat alvast 1 5,- Prepaid TeGoed.
Wilt u extra gratis Prepaid TeGoed?
U heeft twee mogelijkheden:
• Stuur de waardecheque volledig ingevuld retour. Deze zit aan de omslag
van de handleiding en geeft recht op gratis 1 5,- extra Prepaid TeGoed.
• Wanneer u zich registreert op www.vodafone.nl ontvangt u boven op
de 1 5,- gratis Prepaid TeGoed ook nog een extra bedrag Prepaid
TeGoed.
Geldigheid
Uw Prepaid TeGoed is voor onbepaalde tijd geldig mits er minimaal één
keer in de 12 maanden wordt opgewaardeerd.
Hoeveel heeft u nog?
U kunt op drie manieren te weten komen hoeveel Prepaid TeGoed
u nog heeft:
• Toets * 1 0 1 # om direct uw Prepaid TeGoed op te vragen via
Vodafone Prepaid SaldoDirect.
Bron: Vodafone

Bovenstaande geldt voor mensen, welke prepaidbellen volgens het oude tarief ! (Dezen kunnen b.v. geen gebruik maken van het 3 minuten betalen voor 60 minuten systeem !)

Als je in het oude tarief zit heb je wel een jaar om op te waarderen !
Wanneer je in het oude tarief zit ? Als je, net als ik al prepaid had toen Vodafone nog Libertel heette b.v.
Wat het omslagtijdstip is van "oud" naar "nieuw" tarief zou je na kunnen vragen.

blaat
Berichten: 111
Lid geworden op: 26 jan 2006 19:47

Re: vodafone prepaid

Ongelezen bericht door blaat »

Als je in het oude tarief zit heb je wel een jaar om op te waarderen !
Dit is niet waar. vanaf juli zijn de voorwaarden gewijzigd voor alle prepaid tarieven. Dus oud tarief of nieuw tarief, maakt niets uit. Je moet eens per half jaar opwaarderen

FerryG
Berichten: 236
Lid geworden op: 03 sep 2006 10:45

Re: vodafone prepaid

Ongelezen bericht door FerryG »

Wie zaken doet met de sns-bank, raakt zijn geld toch wel kwijt want dat zijn ordinaire dieven. Ik spreek uit ervaring.
Wat Vodafone betreft: kleine lettertjes zijn niet netjes, maar als je ze niet leest...

blaat
Berichten: 111
Lid geworden op: 26 jan 2006 19:47

Re: vodafone prepaid

Ongelezen bericht door blaat »

Bovenstaande geldt voor mensen, welke prepaidbellen volgens het oude tarief ! (Dezen kunnen b.v. geen gebruik maken van het 3 minuten betalen voor 60 minuten systeem !)
je kunt je tarief dan toch wijzigen. Ga je én goedkoper bellen of smsen en je kunt de actie 60 halen 3 betalen aansluiten. ik zie het probleem niet...

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: vodafone prepaid

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Wie in de "oude" regeling valt van Vodafone komt inderdaad weg met 1x per jaar opwaarderen: dit staat ook op de site van Vodafone.

Er is zelfs tariefverschil tussen "oude" en "nieuwen" !!
Gewoon even goed lezen !
Waar staat dit dan?
Ik heb een klacht gestuurd aan Vodafone over 3 prepaid nummers welke we in ons gezin gebruiken en krijg alleen een stukje propaganda terug waarin de nieuwe regeling de hemel in geprezen wordt: "Om in de toekomst nóg beter in staat te zijn etc etc"
Geen woord dat deze nummers onder de oude regeling vallen, zodra het lopende jaar om is en er opgewaardeerd moet worden gaat de nieuwe regeling in, dat is bij 1 toestel al het geval.

Dit maakt het minimum bedrag per jaar 4 x zo hoog.
Vodafone gaat er uit, ook mijn eigen abonnement. :twisted:

Gesloten