Ik heb Tele2 compleet. In week 29 viel opeens mijn verbinding weg.
Natuurlijk gelijk met Tele2 gebeld en het probleem gemeld. Hierna had ik opeens weer even verbinding en daarna viel de verbinding weer weg.
Weer gebeld met Tele2. Ze gingen de klacht in behandeling nemen en zouden me terugbellen.
Een week later bellen ze me dat het probleem is opgelost. Helaas was ik met vakantie dus kon dit niet controleren. Een week later ben ik weer thuis maar geen verbinding, gelijk weer gebeld. Het zou weer inbehandeling worden genomen.
Week later wordt ik gebeld moet een storingsmonteur komen. Dus weer een week later komt er een storingsmonteur. Deze heeft alles opnieuw aangesloten en een nieuw modem getest, maar kon geen verbinding krijgen.
Dus conclusie probleem ligt niet bij mij maar extern. De KPN zou aangestuurd worden en dit zou binnen 3 dagen opgelost zijn. 3 dagen later GEEN verbinding. Tele2 gebeld, ik krijg te horen dat het in behandeling is.
Week later weer niks gehoord dus maar weer bellen, is nog steeds in behandeling.
Gisteren belde Tele2 mij dat er een storingsmonteur moet komen om mijn aansluiting te controleren en een nieuw modem te testen. Dus ik vraag waarom dit is allemaal al gebeurd door een storingsmonteur? Daar wisten ze niks van dus ze zouden me terugbellen.
Ook heb ik ondertussen via Tele2 klachtengroep mijn klacht geuit. Als reactie daarop belt Tele2 mij 's middags deze meneer wist niet dat ik 's ochtends al was gebeld en zou me terugbellen.
Wordt ik vanochtend gebeld door een dombo van Tele2 dat er een storingsmonteur moet komen. Dus ik uit mijn verbazing en zeg dat ze me gisteren ook hierover hadden gebeld en me hierover zouden terugbellen. Weet ie niks van..
Dus ik zeg dat ik graag een afspraak wil met de storingsmonteur. Blijk dat ie geen afspraak kan maken, want hij had al een afspraak staan in het verleden en nu moest de monteur mij zelf bellen, maar die kan pas volgende week weer bellen!?!?!?
Ik ben ondertussen heel dat Tele2 zat en wil graag weten hoe ik van dit bedrijf af kan komen...
Wie o wie kan mij hiermee helpen?