LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internet plus bellen altijd gratis in het weekend? Nee dus!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Blue Sky
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 sep 2006 09:58

Internet plus bellen altijd gratis in het weekend? Nee dus!

Ongelezen bericht door Blue Sky »

Ik kreeg van de week de factuur voor internet plus bellen. Met internet plus bellen (in dit geval HetNet) zou je gratis kunnen bellen s'nachts vanaf 0.00 uur en in het weekend. Wat schetst mijn verbazing? Sommige nummers die ik in het weekend gebeld heb staan op de factuur! Na wat speurwerk blijken dat nummers te zijn die aan Tele2 en Aspider zijn gekoppeld. Daar moet je dus WEL voor betalen terwijl het om VASTE aansluitingen gaan die dus gratis hadden moeten zijn. Daar wordt in de folders en op internet met geen woord over gerept. Nou zijn het maar flutbedragen van soms 8 cent en soms een keer 12 cent maar het gaat om het principe. Als je met gratis adverteerd moet je dat ook waarmaken...

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Internet plus bellen altijd gratis in het weekend? Nee dus!

Ongelezen bericht door Big-V »

Bellen naar vaste nummers binnen Nederland is bij Het Net niet gratis in de weekenden. Er wordt ook niet mee geadverteerd. Bij KPN en Planet Internet is dit wel zo.

Het enige wat standaard gratis is bij Het Net is bellen naar andere Surfen&Bellen-abonnees. Voor € 10,- per maand extra kunt u wel altijd, dus 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bellen.

U kunt meer vinden over de (gratis en betaalde) voordeelopties van Het Net op de Help-pagina van Het Net, als u zoekt naar "weekenden" en vervolgens het eerste zoekresultaat kiest.

boebele
Berichten: 174
Lid geworden op: 12 jun 2006 17:58

Re: Internet plus bellen altijd gratis in het weekend? Nee dus!

Ongelezen bericht door boebele »

Big-V, werk je bij de KPN?

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: Internet plus bellen altijd gratis in het weekend? Nee dus!

Ongelezen bericht door skippy »

wat velen ook niet weten is dat het met internetplusbellen,tiscali,scarlet
e.d en de kabelaars ook niet meer mogelijk is om via een zgn carrier pre select aanbieder zoals tele 2 ,1602 te bellen

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Internet plus bellen altijd gratis in het weekend? Nee dus!

Ongelezen bericht door AnnePanne »

Big-V heeft wel helemaal gelijk

bij het net zit niet die gratis voordeel optie van weekend gratis bellen

PdB
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 okt 2005 22:05

Re: Internet plus bellen altijd gratis in het weekend? Nee dus!

Ongelezen bericht door PdB »

het ff gekeken op de site van het net en kpn en big v heeft gewoon gelijk daar hoef je geen kpnér voor te lezen om hier achter te komen

Blue Sky
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 sep 2006 09:58

Re: Internet plus bellen altijd gratis in het weekend? Nee dus!

Ongelezen bericht door Blue Sky »

Nou, dan ben ik dus mooi fout voorgelicht. Maar goed, zoals ik al zei gaat het om flutbedragen en ik kom nog niet in de buurt van dat tientje om altijd gratis te bellen. In ieder geval bedankt voor jullie reacties !!

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Internet plus bellen altijd gratis in het weekend? Nee dus!

Ongelezen bericht door E-nergetix »

wat velen ook niet weten is dat het met internetplusbellen,tiscali,scarlet
e.d en de kabelaars ook niet meer mogelijk is om via een zgn carrier pre select aanbieder zoals tele 2 ,1602 te bellen
Natuurlijk lukt dat niet. Je belt dan ook via je ADSL verbinding en niet via je telefoonlijn zelf...

Daarbij is het bij Tiscali bijv. niet nodig om via een andere carrier te willen bellen. Tiscali heeft nl. geen starttik van 4 of 5 cent en naar vaste telefoonnummers betaal je 25 uur per dag 0 cent.

Naart de rest zoals mobiel en buitenland betaal je wel een bepaald bedrag wat meestal zo.' 10 - 20% goedkoper is als bij KPN.

En nee ik werk niet bij Tiscali, maar ik gebruik wel hun diensten.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Internet plus bellen altijd gratis in het weekend? Nee dus!

Ongelezen bericht door AnnePanne »

betaal je 25 uur per dag 0 cent
hoeveel uren heeft jou dag??? :roll:

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Internet plus bellen altijd gratis in het weekend? Nee dus!

Ongelezen bericht door E-nergetix »

hoeveel uren heeft jou dag???
Ook maar 24. Een grap in een posting kan dus niet?

Ik heb 25 uur geschreven om echt, heel erg goed duidelijk te maken dat je bij Tiscali niets betaald om te bellen naar een vaste lijn..

Gesloten