LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Ongelezen bericht door Chief »

Zelf raadpleeg ik altijd eerst vakantiereiswijzer voor ik een vakantie boek, als ik nu al zie dat dit hotel beoordeeld is met een 5.7 dan zeg mij dat al genoeg, ik zou dat nooit en te nimmer boeken, dat is vragen om problemen. Er werd ook gezegd dat de negatieve berichten weggehaald worden op vakantiereiswijzer, daar geloof ik totaal niet in en zeker niet bij dit hotel want het gros wat er staat is negatief. Alleen berichten die als boodschap worden neergezet, zonder cijver beoordeling die worden verwijdert. Als ik een hotel boek moet hij toch minimaal een 8.5 hebben, vaak zijn dat toch de wat luxere hotels.
Goedkoop is toch vaak duurkoop, en nou krijg Corendon wel de schuld,
maar ik heb eens even op de site gekeken, en daar krijg dit hotel een 5.3. van Corendon bezoekers en boekers.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Ongelezen bericht door hharteman »

Die beoordelingen op vakantiereiswijzer zeggen helemaal niets.
Het zijn persoonlijke meningen.
Er zijn mensen die het hotel slecht beoordelen als ze ergens stof op een schilderijtje hebben gevonden of een dag de zon niet geschenen heeft.
Ook een groep jongeren die het niet naar hun zin hebben gehad in de disco kunnen een waardering neerzetten die het hotel compleet afbreken.
Vooral als dit een grote groep is word de waardering flink naar beneden gehaald.

Als ik wat boek, lees ik de waarderingen van het hotel wel, maar neem de meeste met een korreltje zout.
De hotels waar ik geweest ben en die slechte waarderingen kregen, heb ik de leukste vakanties gehad.
Het is maar net waar je de prioriteit legt.

Je kunt er in ieder geval van uitgaan dat een

UAI prima de luxe is.
Een5* altijd wel redelijk goed is.
Een 4* laat nog wel wat te wensen over.
Een 3* is uiterst simpel.
Een 2* is een avontuur.
Geen * .......hmmm, dat laat zich raden, maar je zit dan wel tussen de echte locals, voor zover je daar tegen kunt.

jala
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 aug 2006 20:34

Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Ongelezen bericht door jala »

Mijn prioriteieten zijn altijd:
een goed bed en eten dat niet levensgevaarlijk is!
En in dit hotel is het eten levensgevaarlijk en de bedden zijn smerig en eigenlijk niet de naam "bed" waardig!

kleineM
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 aug 2006 14:45

Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Ongelezen bericht door kleineM »

Zelf ben ik echt niet zo moeilijk en leg zeker niet op elke slak zout.

Tuurlijk hoef je niet te geloven wat mensen schrijven, maar waarom dan zo n site als Vakantiewijzer raadplegen?

Bij beschimmelde bedden en ziekmakend eten leg ik toch de grens.
Wat ongemak is niet erg, maar dit is echt niet acceptabel.

Jan, succes gewenst

jala
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 aug 2006 20:34

Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Ongelezen bericht door jala »

dank je voor het begrip!

kleineM
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 aug 2006 14:45

Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Ongelezen bericht door kleineM »

Graag gedaan :lol:

patatje
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 aug 2006 15:21

Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Ongelezen bericht door patatje »

ik ben terug van reis! kzal hier eventjes mijn ondervindingen neerplaatsen:

het personeel vond ik vriendelijk, behalve soms de man aan de bar die tegen zijn zin vodka en gin gaf. wel heel stom dat ze geen engels praatten, en ze je aankijken als debiel wanneer jij wel engels praat en zij 't niet verstaan. omgekeerde wereld daar. maar de bedienden van 't eten waren wel heel vriendelijk vond ik.

wij hadden de kamers op 't gelijkvloers in da eerste gebouw die zo op 't zwembad uitkomen, die waren heel proper.

vers linnen kregen we niet elke dag want mijn vriend die zweet erg veel 's nachts, en daaraan rook je dat ze dezelfde handdoeken soms opplooiden...

wel geen last van beestjes of zo, de kamers vond ik heel goed.

de animatie vond ik verschrikkelijk, die kinderdisco elke avond opnieuw stak enorm tegen, volgens mij ook vr die kindjes want na een tijdje deed er nog maar één kindje mee. die russische was ook allesbehalve vriendelijk, zelfs vrij arrogant. de turkse animator vond ik wel heel vriendelijk! ze deden hun best om de gasten te amuseren, want waarschijnlijk hadden ze ni echt een bedrag om te besteden aan animatie, maar het boeide ons toch wel niet.

en last but not least, het eten! dit vond ik inderdaad echt niet lekker. waarom ze wortels in de chocoladepudding doen is nog het minste, maar ik vind lauw eten inderdaad niet lekker, en elke dag hetzelfde ook niet. de rijst en de kip vond ik wel lekker, en daar kon ik veel van eten, maar daar blijf ik bij.
wij waren daar met 6 en 2 van ons hebben daar enkele dagen met buikkrampen en diarree in bed gelegen, andere 3 hebben daar veel buikkramp gehad maar moesten niet in bed liggen, en ook veel diarree, en nu zijn we thuis, al van donderdag, en heb ik al constant in bed gelegen met vrij hoge koorts, diarree, misselijkheid, hoofdpijn, enz.. iemand anders die mee was met ons die heeft ook een voedselvergifting en ligt nu ook af te zien in haar bed met dezelfde symptomen. die van mij is net over maar ik zit nog steeds aan de antibiotica. het is idd wel zo dat je in elk hotel, ook het chiqueste in turkije diarree kunt krijgen, maar er echt ziek van worden is er net iets over...

maw, turkije is me niet echt bevallen, en vooral dit hotel niet, ik was nog nooit in turkije geweest trouwens. nu heb ik precies een degout van... ik snap niet waarom corendon nog steeds samenwerkt met dit hotel na al die klachten. in een deftige reismaatschappij was die al lang van de lijst geschrapt, en ik hoop dat corendon dit ook doet...

ziezo dit was 't!
aan iedereen die naar dream paradise gaat, veel plezier (in bed)!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Ongelezen bericht door Laurent »

Een tip, neem voor je zweterige vriend aparte handdoeken en parfum mee.

Verder niets nieuws onder de zon over dit hotel, zie ook vakantiewijzer.

Debielen barkeepers bestaan er niet, waarschijndelijk denken de barkeepers dit van hun dronken gasten,die zich nog meer willen laten vollopen.

Tjs het eten in deze hotels blijft ongezond, zie ook de vakantiewijzer.

patatje
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 aug 2006 15:21

Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Ongelezen bericht door patatje »

het feit dat die 'debiele barkeepers' je sprite geven wanneer je spuitwater vraagt, en ze geen woord engels kunnen, getuigt toch wel van enige stupiditeit, of ben ik mis? en het feit dat jij vindt dat die niet bestaan, doet mij vermoeden dat je er gewoon zelf één bent.

ik hoop trouwens dat jij daar of waar dan ook, ook ferme racekak krijgt, je bent zo toch al een 'bescheten' figuur heb ik den indruk.

trouwens, ga anders je frustraties uiten op een forum die je beter past: www.mijnhobbyiskakkenopmensen.nl

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Ongelezen bericht door Laurent »

Frietje, slaap verder met jouw vriendje en vergeet de parfum niet, dit is jouw citaat.

De barkeepers zijn Turkse mensen, zij zullen stom verbaasd zijn over het gratis drinkpatroon van veel gasten, daar horen jullie uiterard niet bij :D :D :D

rene112
Berichten: 170
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:14

Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Ongelezen bericht door rene112 »

laurent ik ben ook in dit hotel geweest en het zijn geen domkopen maar varkens die het niet snapen ik vind als ober dat je op zijn minst engels moet kunnen nee dat willen ze niet ze zitten liever in dit hotel achter de kinderen aan om ze in het bed tekrijgen ik heb het dan over kinderen van een jaar off 14 oud en dan zeg je er wat van tegen de eigenaar en die doet net off zijn neus bloed en dat corendon heb je helemaal niets aan die doen niets voor je :lol:

rene112
Berichten: 170
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:14

Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Ongelezen bericht door rene112 »

oja en ps het is tel is een onderdeel van corendon

jala
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 aug 2006 20:34

Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Ongelezen bericht door jala »

Beste Renee 112 wat je bedoel met je laatste posting?
Ik begrijp het even niet.
Is het hotel van corendon?

Mk
Berichten: 993
Lid geworden op: 01 aug 2005 19:51

Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Ongelezen bericht door Mk »

ik vind als ober dat je op zijn minst engels moet kunnen
Je kan als ober wel zo veel vinden.

Waarom niet een beetje Turks geleerd voordat je op vakantie ging?

rene112
Berichten: 170
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:14

Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Ongelezen bericht door rene112 »

jaja het hotel is inderdaad een onderdeel van corendon

Hetty32
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2006 12:44

Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Ongelezen bericht door Hetty32 »

Ik snap er geen moer van. Als je een hotel boekt dan kijk je toch naar recenties van dat hotel van mensen die daar geweest zijn? Bij zoover.nl of vakantiereiswijzer.nl. Dream paradise krijgt op beide sites minder dan een 5!!! als cijfer. DAT is jezelf informeren!! Een reisbureau wil ook alleen maar die reis aan jou verkopen... Wees een actieve consument en verdiep je voor je boekt.

jala
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 aug 2006 20:34

Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.

Ongelezen bericht door jala »

We hebben wel degelijk gekeken op de diverse sites vóór we boekten!
Helaas stonden er toen (het was in februari) alleen maar lovende kritieken op.
Bij D-reizen wisten ze niets te vertellen over het hotel want "het was nog niet bezocht". Het kon volgens hun echter nooit slecht zijn..........
Dit bleek wel anders te zijn!
De kritieken op dit moment geplaatst zijn van mensen die het hotel "bezocht"hebben tijdens de zomer en dan blijken ze daar gewoon de boel niet aan te kunnen!

Gesloten