Onzin, wij waren vroeger ook wel eens een dagje "ziek" om bv naar de Efteling te kunnen gaan. Dat je met kinderen dus afhankelijk bent van weekenden en vakanties is je eigen voorkeur, geen verplichting.Soms karr-2 soms hebben de mensen kinderen
en kunnen ze alleen het weekeinde of de vakantie's.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] efteling
Re: efteling
-
Tuurlijk...dan komt het kind de volgende dag op school en gaat dan doodleuk vertellen dat ze in de Efteling was....Sorry hoor, maar daar begin ik dus niet aan.Onzin, wij waren vroeger ook wel eens een dagje "ziek" om bv naar de Efteling te kunnen gaan. Dat je met kinderen dus afhankelijk bent van weekenden en vakanties is je eigen voorkeur, geen verplichting.
Lijkt me ook niet echt verstandig qua opvoeding...ik leer mijn kinderen altijd eerlijk te zijn
ben het helemaal met dragongothic eens.
Wij sparen elke jaar via airmiles 2 entreekaartjes
En ieder jaar is er ergens wel een kortingsactie, dit jaar bij intertoys.
Krijg je 5 euro korting op het erntree kaartje
En het is me het geld echt wel waard.
Wie is er wel eens in Toverland in Sevenum geweest??
betaal je al 17 euro, en heb je net 26 attrakties voor, die je in 2 uur tijd hebt gehad
daar ga ik dus never nooit naar toe, ga ik liever naar de Efteling daar krijgen we waar voor ons geld.
En dit doen wij elk jaar in September in plaats van de kermis gaan wij dus 1 dagje Efteling
Kermis is pas duus met 3 kids
Wij sparen elke jaar via airmiles 2 entreekaartjes
En ieder jaar is er ergens wel een kortingsactie, dit jaar bij intertoys.
Krijg je 5 euro korting op het erntree kaartje
En het is me het geld echt wel waard.
Wie is er wel eens in Toverland in Sevenum geweest??
betaal je al 17 euro, en heb je net 26 attrakties voor, die je in 2 uur tijd hebt gehad
daar ga ik dus never nooit naar toe, ga ik liever naar de Efteling daar krijgen we waar voor ons geld.
En dit doen wij elk jaar in September in plaats van de kermis gaan wij dus 1 dagje Efteling
Kermis is pas duus met 3 kids
Bij ons in Het dorp is het 1e weekend van September kermis.
de kinderen hebben dan de maandag en dinsdag vrij
op Maandag gaan we dus ieder jaar naar de Efteling, hoef je echt nergens voor te wachten.
En kun je ook nog eens 3/4 keer achter mekaar ergens in zonder uit te stappen
de kinderen hebben dan de maandag en dinsdag vrij
op Maandag gaan we dus ieder jaar naar de Efteling, hoef je echt nergens voor te wachten.
En kun je ook nog eens 3/4 keer achter mekaar ergens in zonder uit te stappen
En dan klimmen jullie zeker over het hekGeplaatst op 08 Aug 2006 17:36 door karr-2
--------------------------------------------------------------------------------
De Efteling is geweldig, je moet alleen niet in de vakanties of de weekenden gaan want dan is het megadruk en kom je dus nergens in.
Wij gaan meestal in de herfst (buiten de schoolvakanties) of in de winter en hebben eigenlijk nooit problemen.
Bovendien sluit het park eind oktober
haha, Nee maar net als verleden jaar
De kids wilden in de Phyton, toen konden ze na elke rit gewoon blijven zitten, zo weinig mensen zijn er dan.
je krijgt dat park dan echt in 1`dag gezien
Geweldig toch
De kids wilden in de Phyton, toen konden ze na elke rit gewoon blijven zitten, zo weinig mensen zijn er dan.
je krijgt dat park dan echt in 1`dag gezien
Geweldig toch
Even iets anders, namelijk wie heeft er ervaring met het kopen van kaarten voor de Efteling via bijv. Marktplaats?
Nadat ik drie kaarten via Marktplaats had aangeschaft, vroeg ik me af hoe ik had kunnen controleren (!) of ze echt en/of niet al eerder gebruikt waren.
Mailtje aan de Efteling, heel snel een antwoord. Dat valt niet na te gaan, behalve door ons systeem bij de kassa. En ons advies is: koop nooit kaarten via Marktplaats.
Mijn reactie terug: daarmee werkt de Efteling m.i. fraude in de hand, omdat zij in ieder geval niet verhinderen dat gebruikte kaarten opnieuw aangeboden worden.
Vervolgens nooit meer iets gehoord.
Maar mijn kaartjes waren geldig en we hebben een heerlijk ontspannen dagje gehad, met korting!
Zijn er ervaringen van het tegendeel?
En aangeboden: drie Efteling-kaarten z.g.a.n. t.e.a.b.
Nadat ik drie kaarten via Marktplaats had aangeschaft, vroeg ik me af hoe ik had kunnen controleren (!) of ze echt en/of niet al eerder gebruikt waren.
Mailtje aan de Efteling, heel snel een antwoord. Dat valt niet na te gaan, behalve door ons systeem bij de kassa. En ons advies is: koop nooit kaarten via Marktplaats.
Mijn reactie terug: daarmee werkt de Efteling m.i. fraude in de hand, omdat zij in ieder geval niet verhinderen dat gebruikte kaarten opnieuw aangeboden worden.
Vervolgens nooit meer iets gehoord.
Maar mijn kaartjes waren geldig en we hebben een heerlijk ontspannen dagje gehad, met korting!
Zijn er ervaringen van het tegendeel?
En aangeboden: drie Efteling-kaarten z.g.a.n. t.e.a.b.
Er is blijkbaar inderdaad op Marktplaats van de zomer kaartjes te koop aangeboden die al waren gebruikt.
Je geld ben je dus kwijt.
Zelf hadden wij kaartjes gewonnen van Movie Park, maar omdat onze jongste nog te klein is voor dat park heb ik ze daar ook verkocht
maar aan ide kaartjes zit een streepjescode, 2x.
1x wordt er afgescheurd bij de ingang.
Die zijn makkelijker te controleren.
Maar fraudemet efteling kaartjes is wel voorgekomen van de zomer.
Erwerd door een gedupeerde gewaarschuwd op marktplaats
maar u heeft geluk gehad.
Ik probeer iedere keer via airmiles te sparen
Je geld ben je dus kwijt.
Zelf hadden wij kaartjes gewonnen van Movie Park, maar omdat onze jongste nog te klein is voor dat park heb ik ze daar ook verkocht
maar aan ide kaartjes zit een streepjescode, 2x.
1x wordt er afgescheurd bij de ingang.
Die zijn makkelijker te controleren.
Maar fraudemet efteling kaartjes is wel voorgekomen van de zomer.
Erwerd door een gedupeerde gewaarschuwd op marktplaats
maar u heeft geluk gehad.
Ik probeer iedere keer via airmiles te sparen
mijn kaarten hadden geen afscheurstrook, dus daar kon ik het ook niet aan zien ......
Zijn de weekenden in september rustig of druk?
Op de site van de efteling staat dat het drukke weekenden zijn maar hier lees ik dat er ook rustige weekenden in september zijn
En welke dag van het weekend is het dan het meest rustig, zaterdag of zondag?
Doei!
Op de site van de efteling staat dat het drukke weekenden zijn maar hier lees ik dat er ook rustige weekenden in september zijn
En welke dag van het weekend is het dan het meest rustig, zaterdag of zondag?
Doei!
-
wij zijn dit jaar naar plopsaland in belgie geweest en dat is per persoon 23 euro maar dit is het echt wel waard
alle drie (4, 7, 10)de kinderen hebben genoten en wij zelf ook
we zijn op een nocturne (tot 2300 uur open)er naar toe geweest en zelfs dan heb je nog te weinig tijd om alles te doen
maar de kinderen waren uitgeput na de hele dag te spelen en op de foto met hun idolen
alle drie (4, 7, 10)de kinderen hebben genoten en wij zelf ook
we zijn op een nocturne (tot 2300 uur open)er naar toe geweest en zelfs dan heb je nog te weinig tijd om alles te doen
maar de kinderen waren uitgeput na de hele dag te spelen en op de foto met hun idolen
Van de meeste kennisen die naar Plopsaland zijn geweest vonden het vies tegen vallen.
Voor de kleintjes van 3 en 4 jaar schijnt het erg leuk te zijn.
Maar voor de oudere kinderen is er niks te doen.
Mijn jongste is 5 jaar en het Plop gebeuren al ver ontgroeid
23 euro is wel erg veel voor zo`n klein park.
Tegen de Efteling kan eigenlijk geen een pretpark tegenop
Voor de kleintjes van 3 en 4 jaar schijnt het erg leuk te zijn.
Maar voor de oudere kinderen is er niks te doen.
Mijn jongste is 5 jaar en het Plop gebeuren al ver ontgroeid
23 euro is wel erg veel voor zo`n klein park.
Tegen de Efteling kan eigenlijk geen een pretpark tegenop
-
Jullie moeten er ook aan denken dat er nu ook meer attracties zijn bijgekomen! En voor de grootte van het park vind ik de prijs erg meevallen. En een tip voor als je naar de efteling gaat en je vindt alles te duur, neem je toch gewoon zelf eten en drinken mee.
-
Ook ik vind de Efteling veel te duur. Zowel kwa entree, parkeerkosten, als het eten en drinken.
Dan heb ik het niet eens over de kwaliteit van eten en het assortiement..... friet friet en nog een friet en op een enke uitzondering kun je iets anders nemen.
Neem bijvoorbeeld een menu in het Witte paard "Nassi met kipsate" daar ben je al 10 euro aan kwijt zonder drinken wil je drinken er bij in een grote beker komt er 2.10 euro bij dan zit je op een totaal van 12,10 euro ik vindt dat persoonlijk best duur voor een maaltijd en drinken.
Dan ga ik zo eens rekenen wat je voor een dagje Efteling kwijt bent:
Op basis van 3 personen (2 volwassene en 1 kind (van 4 jaar)):
3x 24 euro entree.
1x 8 euro parkeren.
1x 3 euro huur wandelwagentje.
2x 20 euro(gemiddeld) maaltijden en drank.
1x 15 euro(gemiddeld) maaltijden, drank, ijsje kind.
Dan komen komen we uit op 138 euro.
Dan gaan we een optelsom maken vanuit utrecht met de auto naar de Efteling.
2x 8.40 benzine volgens het oude rijden van de ANWB (prijs via de ANWB routeplanner)
is totaal: 154,80 euro voor 3 personen naar de Efteling in het laagseizoen.
Ik vindt dit behoorlijk duur en volgend jaar gaat de prijs van de Efteling WEER omhoog.
En de Efteling zegt dan dat ze veel moeten betalen aan vaste lasten maar zolang ze het personeel uitbetalen naar minimum loon zoals ze dat al jaren doen. zal dat ook wel niet zoveel zijn.....
Maar ja voor een dagje naar Burgers Zoo betaal je tegenwoordig ook al 16 euro heb ik gisteren wel gemerkt.......... ach er zal niks opzitten dan gewoon te betalen Je doet er niks aan.
Jeroen.
Dan heb ik het niet eens over de kwaliteit van eten en het assortiement..... friet friet en nog een friet en op een enke uitzondering kun je iets anders nemen.
Neem bijvoorbeeld een menu in het Witte paard "Nassi met kipsate" daar ben je al 10 euro aan kwijt zonder drinken wil je drinken er bij in een grote beker komt er 2.10 euro bij dan zit je op een totaal van 12,10 euro ik vindt dat persoonlijk best duur voor een maaltijd en drinken.
Dan ga ik zo eens rekenen wat je voor een dagje Efteling kwijt bent:
Op basis van 3 personen (2 volwassene en 1 kind (van 4 jaar)):
3x 24 euro entree.
1x 8 euro parkeren.
Dan komen komen we uit op 138 euro.
Dan gaan we een optelsom maken vanuit utrecht met de auto naar de Efteling.
2x 8.40 benzine volgens het oude rijden van de ANWB (prijs via de ANWB routeplanner)
is totaal: 154,80 euro voor 3 personen naar de Efteling in het laagseizoen.
Ik vindt dit behoorlijk duur en volgend jaar gaat de prijs van de Efteling WEER omhoog.
En de Efteling zegt dan dat ze veel moeten betalen aan vaste lasten maar zolang ze het personeel uitbetalen naar minimum loon zoals ze dat al jaren doen. zal dat ook wel niet zoveel zijn.....
Maar ja voor een dagje naar Burgers Zoo betaal je tegenwoordig ook al 16 euro heb ik gisteren wel gemerkt.......... ach er zal niks opzitten dan gewoon te betalen Je doet er niks aan.
Jeroen.
Wij sparen met een aantal mensen op hetzelfde airmiles nummer.
Niet dat we er echt voor naar die betreffende winkels gaan maar als we toevallig bij de AH, Praxis of Shell komen dan kunnen we daar airmiles mee sparen.
De ene keer doen we er dan een jaar over en de andere keer misschien we 2 jaar voordat we dan voor 8 personen kaartjes bij elkaar gespaard hebben. Zo houden we het nog enigzins aantrekkelijk om naar de Efteling ta gaan.
Vorig jaar zomer zijn we naar Marineland in Zuid-Frankrijk geweest. Is een prachtig Dolfinarium maar ook daar betaalde we al 34 euro p.p. en dan een hapje en misschien een souveniertje nog niet meegeteld.
Niet dat we er echt voor naar die betreffende winkels gaan maar als we toevallig bij de AH, Praxis of Shell komen dan kunnen we daar airmiles mee sparen.
De ene keer doen we er dan een jaar over en de andere keer misschien we 2 jaar voordat we dan voor 8 personen kaartjes bij elkaar gespaard hebben. Zo houden we het nog enigzins aantrekkelijk om naar de Efteling ta gaan.
Vorig jaar zomer zijn we naar Marineland in Zuid-Frankrijk geweest. Is een prachtig Dolfinarium maar ook daar betaalde we al 34 euro p.p. en dan een hapje en misschien een souveniertje nog niet meegeteld.
Ach ja.......1 volwassene en 1 kind (10jaar)...78€ Eurodisney. Oh ja is alleen de toegang
Daar kun je al heel wat besparen door je eigen buggy mee te nemen. En daar kun je meteen een tas met broodjes, pakjes drinken ed aan hangen. Scheelt toch al snel € 58,00 (gemiddeld). Wij doen dat ook, als we een dagje weg gaan in Nederland. Alleen geen buggy meer, want daar zijn onze kinderen inmiddels uit!Op basis van 3 personen (2 volwassene en 1 kind (van 4 jaar)):
3x 24 euro entree.
1x 8 euro parkeren.
Die tas met broodjes en drinken ben ik het niet mee eens, die moesten we gewoon terug naar de auto brengen mocht echt de efteling NIET IN
Pertparken zijn in het algemeen vrij duur (geworden). Slagharen is nog redelijk betaalbaar en ze hebben regelmatig acties. Maar ja, de Efteling is behoorlijk groter. In vergelijk, eenzelfde park in Duitsland (phantasialand) kost 28 euro pp.
Ze zouden eigenlijk de attracties per rondje moeten laten betalen, tegen de tijd dat je eidnelijk aan de beurt bent is er zo een uur voorbij. Dus een attractie of 5 per drukke dag en je hebt t wel gehad. Zo,n 10 procnet van de mensen gaat helemaal nergens in, doet t voor de kids, nou lekker dus, de kermis is goedkoper hahaha.