LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Probleem toestel tot vierde keer niet kunnen oplossen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
duppie15
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2006 17:49

Probleem toestel tot vierde keer niet kunnen oplossen

Ongelezen bericht door duppie15 »

Hallo, Ik heb in februari jongstleden een een Hi 20 abonnoment aangeslotem in combinatie met een gratis toestel, de S700i via een internet aanbiede, mobieletelefoons.nl. Dit toestel vertoonde vanaf het begin al gebreken m.b.t geluidskwaliteit. Na contact, verzochten ze mij om het toestel retour te sturen waarom het gemaakt zou worden. Na ongeveer 5 weken had ik een keer mijn toestel retour met presies het zelfde defect., in het reparatie verslag las ik dat er onderdelen op de printplaat zijn hersteld. Ze verzochten mij het toestel weer retour te zenden om het te kunnen repareren. Nu kreeg ik het toestel binnen een week retour. Wederom met dezelfde klacht. Nu heb ik contackt opgenomen met Mobieletelefoons.nl en gevraagd hoe lang ik dit moet pikken. Het kost me namelijk wel iedere keer geld om het toestel aangetekend te versuren. Nu vroeg ze me om het teostel naar Mobieletelefoons.nl te sturen met haarzelf aals aanspreekpunt dan moet het opgelost kunnen worden. Echter weer zonder resultaat. Ik was mijn toestel weer ruim een maand kwijt. Ik kreeg een nieuw toestel van het zelfde type. Toestel deed nu helemaal niets meer. Contact opgenomen met mobiele telefoons.nl en de reparatie afdeling. Ik moest mijn toestel weer retour sturen. Nu dus voor de vierde keer. Het toestel zou nu met spoed behandeld worden en het moest nu echt, echt goedkomen. Ik heb weer ruim 5 weken op mijn toestel moeten wachten. Bij navraag wat er met het nieuwe toestel aan de hand was, kreeg ik te horen dat er losse componenten op de printplaat aanwezeg waren die nu dus hersteld zijn. Bij nadere controle van mijn nieuwe toestel bleek dat het toestel is beschadigd bij de reparatie. Ook de accu was beschadigd en het beschermklepje waar de oplader op wordt aangesloten ontbreekt. Dit alles heb ik direct gemeld bij de reparatie afdeling.
Ze hebben me gvraagd het toestel weer op te sturen om het te beoordelen. Dit zou dus de vijde keer betekenen. Let wel, ik moet het toetstel iedere keer aangetekend versturen, wat me ieder keer weer geld kost. Hoewel de reparatieafdeling in gebreke blijft, komen ze me niet tegemoed in de kosten. :?
Nu heb ik voordat ik het toestel retour zal sturen kontact gehad met de internetwinkel, Mobiletelefoons.nl om te vragen hoelang ik dit nog moet volhouden. Van mijn garantietermijn is reeds een halfjaar verstreken en ik heb mijn toetstel nog nooit buitenshuis kunnen gebruiken. Het is de merendeel van de tijd weg voor reparatie. In de brief, klachtbrief naar mobieletelefoons.nl, gericht aan de supervisor heb ik het hele verhaal uitgelegd en geschreven dat ik het eerlijk gezegd helemaal gehad heb met het toestel. In mijn brief heb ik dus om een ander toestel gevraagd wat qua waarde lager lig dan de winkelwaarde van de S700i.In telefonisch gesprek beaamde hij mijn wantrouwen in hettoestel en zou om een vervangend toestel vragen. Nu heb ik gisteren gehoord van een waarnemer dat ik kon kiezen uit twee toestellen die veel lager in waarde zijn. Hier heb ik niet mee ingestemd omdat ik deze toestelletjes niet mooi vindt. Later op de dag heeft hij met mijn man gebeld en medegedeeld dat hij mijn een nieuw toestel zou sturen, namelijk een nieuw S700i. Moet ik hiermee accord gaan?! Is er geen manier om toch een ander toestel te krijgen, dan wel het contract te ontbinden?! IK BEN RADELOOS en bang dat het nieuwe toestel binnen de kortste keren weer gebrken vertoond. Ik heb namelijk nog maar een een halfjaar garantie!!! :cry:

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: Probleem toestel tot vierde keer niet kunnen oplossen

Ongelezen bericht door ehltech »

het echt niet zo dat alle s700i slecht zijn of snel kapot gaan,waarom bel je niet met sony ericsson zelf,zij hebben ook mogelijkheden om je te helpen na een paar reparaties,verder is het niet terecht dat je klaagd over de verzendkosten (dit is een bekende klacht als je een telefoon via internet koopt ) dit had je dus vooraf kunnen weten,immers je hebt geen fysieke aanspreekpunt in de buurt. daarom is het beter in een winkel te kopen en een paar tientjes meer te betalen...scheelt je dit soort ellende

duppie15
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2006 17:49

Re: Probleem toestel tot vierde keer niet kunnen oplossen

Ongelezen bericht door duppie15 »

Kan ik het abonnoment niet eenzeidig opzeggen omdat ik al zoveel problemen heb en ik wederom een S700i heb ontvangen?! Dit is nu dus de vijfde keer hé!!!
:? Trouwens u vindt dat ik niet mag klagen over de verzendkosten, maar dit is toch een slordigheid van de reparatie afdeling om mijn een defect toestel te sturen?! :roll:

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Probleem toestel tot vierde keer niet kunnen oplossen

Ongelezen bericht door ?? »

Het abonnement is niet eenzijdig op te zeggen. Je hebt een verschil van mening met mobieletelefoons.nl, NIET met je netwerkaanbieder.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Probleem toestel tot vierde keer niet kunnen oplossen

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Je zult je voortaan nog wel een keer bedenken om te kopen via een internetwinkel... Vaak kan dat, maar met gevoelige apparatuur waarbij de kans groot (zo niet enorm) is dat je vroeg of laat aanspraak moet gaan maken op garantie, is het slimmer om gewoon bij de winkel te kopen.
Dat scheelt een heleboel geouwehoer en je hebt een aanspreekpunt die je aan kan kijken.

Gesloten