Mijn these is dat een ambtenaar van Soza de wet uitvoert en dat gevallen niet ageren tegen de ambtenaar in casu, maar tegen de wet.Hoeksteen, krjigen we hierop nog een coherent antwoord van je? Dankjewel.
In de rechtspraktijk kom ik veel gelijke gevallen tegen. Elke impliceren dat een ambtenaar niet integer zou zijn. Vaak blijkt echter het geval dat client het niet eens is met de wetgeving.
Geef mij één voorbeeld in de afgelopen jaren laten we zeggen na 16 mei 1992 (bewust gekozen datum) waar eem ambtenaar van soza berispt is op niet integer handelen?
Aj.....dat wordt lastig, geen toegang tot juridische bronnen. Nou laat ik u het antwoord geven. Deze zijn er niet. En er zijn wel sinds deze tijd grosso modo 324 beroepsprocedeus geweest in Nederland tegen ambtenaren soza. De rechtbank kwam echter telkenmale tot (ongeveer) dezelfde conclusie. Laat ik een uitspraak nemen waar ik zelf bij betrokken was. Je kan de stukken nalezen bij het Kantongerecht te Haarlem.
De rechter sprak: "de ambtenaar heeft gehandeld naar de letter van de wet. De ambtenaar heeft echter de wet wel zeer streng in de hand gehouden. Desalniettemin vraagt de huidige samenleving een strenge handhaving van regels, ook dat kom ik als rechter in mijn dagelijkse praktijk tegen. Betrokkene heeft door zijn non-cooperatieve houding zaken voor zichzelf slechter gemaakt dan zij in eerste instantie al zijn. Immers de wet geeft zeer duidelijk aan dat het weigeren van ...."
De ambtenaar kan in alle gevallen kiezen, maar zal als Steuntrekkers zich abberaat gedragen de meest objectieve benadering keizen en dat is nou eenmaal de wet. Dat de wet hard is, daar heeft met zelf voor gezorgd door LPF/VVD/CDA te keizen.
U doet derhalve ook de ambtenaren van soza tekort door hen allen over een kam te scheren en als "misselijk makende personen".
Dit zijn twee verschillende zaken.
Waarom hebben beide ziekte dat in zowel de DSM-IV (TR) en de ICD-10 dezelfde klassering?Je haalt beide zaken hier doorelkaar. Het is ook niet zo dat de een een mannen variant is en de andere een vrouwenvariant.
Waario behandelt de HSK /Riagg/ en andere behandelaars beide ziekten met dezelfde protocollen?
Waarom bestaat er een patientenverening voor mensen met Borderline / ASP? en waarom zegt deze zelfde vereniging op haar eigen site dat beide ziekten simulair zijn en dat ASP bij voornamelijk mannen voorkomt en Borderline bij voornamelijk vrouwen??
Toch raar.
In ieder geval stop ik met dit forum ik kan niet tegen zo veel domheid.