LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] camping ekelenberg zuidwolde

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
hugo24

camping ekelenberg zuidwolde

Ongelezen bericht door hugo24 »

hoi

ook wij staan op campingeleken berg te zuidwolde de staat van de camping ging al jareen achter uit wat ik nog het ergste vond is dat dit jaar gewoon het stageld verhoogd wer naar zo ongeveer 1360 euro en dat voor een camping wat een grote ruwine is echt erg geen recreatie team niks meer alles had hij al afgeschaft en elke keer maar zeggen kan alemaal nog jaren duuren maar hij wis het vast al veel langer maar goed dat zal hij wel nooit toegeven denk ik zo en heefd iedereen dan ook mooi bij de poot gehad en heefd zijn centjes wel gebeurd en wie wat laat was kreeg toch gewoon een deurwaarder op zijn dak nou veel mensen kotsen van hem ben ik bang gewoon jammer het was altijd een hele mooie camping maar hij heefd het in een paar jaar helemaal om zeep gebracht echt jammer en als hij een vent was dan zou hij het stageld van het afgelopen seizoen flink verlagen maar nee hij moet zijn bijna 1400 euro gewoon voledig hebben en veel mensen dachten dat ze gewoon een leuk seizoen zullen hebben nou heerlijk met de ene vrand naar de andere brand....

boeviemonique

Re: camping ekelenberg zuidwolde

Ongelezen bericht door boeviemonique »

ook wij stonden een paar jaar op de ekelenberg maar hij verpauperde echt met het recreatie team viel het nog wel mee leuke dingen voor de kinderen maar die eigenaar dan kon er nooit wat
was een mooie tijd maar dit was precies hans haar die niet leuk is en een goede camping naar de knoppen helpt
groeten monique

hugo24

Ongelezen bericht door hugo24 »

ja dat heefd hans haar zeker alles in een paar jaar naar de knoppen gemaakt vroeger was het een hel;e mooie camping nu is het het wilde westen

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Voor meer informatie kijk eens op deze website. kijk vooral naar de datum:
http://www.nieuwsbank.nl/_payment/order ... 1/R297.htm

Gesloten