Mijn dochter heeft 1 keer meegedaan met een spelletje via haar mobieltje.
vanaf die tijd krijgt ze geregeld een smsje en als ze die opend is ze weer euro 1,10 kwijt!
Weet iemand hoe wij dit kunnen stoppen?
Jannie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sms jes
Re: sms jes
Alle nummers die bij het berichtje staan opschrijven (liefst niet wissen), en de klantenservice van uw provider bellen.
Of even de volgende site bezoeken om te kijken hoe u de 'dienst' kunt stopzetten:
http://www.smsafzeggen.nl/
www punt smsafzeggen punt nl
Of even de volgende site bezoeken om te kijken hoe u de 'dienst' kunt stopzetten:
http://www.smsafzeggen.nl/
www punt smsafzeggen punt nl
Vriendelijk bedankt Plop 1234 Ik heb via de site die U doorgaf een telefoonnummer gebeld en ik weet nu wat ik doen moet .
Dus nogmaals vriendelijk bedankt.
jannechie
Dus nogmaals vriendelijk bedankt.
jannechie
hallo,
ik heb het zelfde probleem maar je moet RADAR!!!!!!!! een brief schrijven hier over hoe meer brieven hier over binnen komen hoe beter!!!!!
DOE DIT AUB!!!!!!!!! ECHT IEDEREEN DIE DIT HEEFT GEHAD OF NOG STEEDS HEEFT!!!!
ik ben er nu druk mee bezig en radar neemt mijn brief serieus dus schrijf een brief naar ze met jou verhaal misschien specificatie van de nummers en je factuur mee sturen en ze kunnen er wat mee want er zullen vast mensen zijn die dit geintje betalen en die zou ik ook willen helpen want is pure FRAUDE!! OPLICHTING!!!!
ik heb het zelfde probleem maar je moet RADAR!!!!!!!! een brief schrijven hier over hoe meer brieven hier over binnen komen hoe beter!!!!!
DOE DIT AUB!!!!!!!!! ECHT IEDEREEN DIE DIT HEEFT GEHAD OF NOG STEEDS HEEFT!!!!
ik ben er nu druk mee bezig en radar neemt mijn brief serieus dus schrijf een brief naar ze met jou verhaal misschien specificatie van de nummers en je factuur mee sturen en ze kunnen er wat mee want er zullen vast mensen zijn die dit geintje betalen en die zou ik ook willen helpen want is pure FRAUDE!! OPLICHTING!!!!