ik wil even mededelen wat ik al tot nu toe heb gedaan over dit onderwerp.
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
ik kreeg opeens een telefoon rekening van € 600,- binnen ik zou in een maand tijd ruim 500 smsjes hebben ontvangen van allemaal betaal nummers.
hiervan heb ik er dus nog NOOIT 1 ontvangen.
heel raar wat je krijg ook niet een brief of een sms van T-MOBILE dat je bel gedrag wel erg hoog word.
maar goed een goede brief opgesteld met uitleg, fraude commisie van T-MOBILE in geschakelt en een klacht gemeld.
hierop kreeg ik een lullig briefje wat een sms dienst is ja heel leuk maar dat weet ik echt wel
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
brief naar kassa, radar en de ombudsman geschreven en gelukkig heeft radar gereageerd.
voor iedereen die dit ook heeft mee gemaakt of nog hebSCHRIJF RADAR EEN BRIEF HIEROVER EN LEG ZE HET PROBLEEM UIT stuur een specificatie mee van de nummers waardoor je ben lastig gevallen en je factuur.
hoe meer mensen dit doen hoe sterker we met ze allen staan.
want dit is pure oplichting en fraude!!!!
ik ga woensdag naar de politie met al mijn bewijs materiaal en wat ik er aan heb gedaan want hoe kan mijn factuur de volgende maand normaal zijn???? zonder dat ik ook maar in van de 6 smsdiensten heb opgezegt.
het ergste is nog ik weet totaal niet wie het zijn wat ze sturen en hoe ik hieraan gekomen ben en eraf!!!! want ik heb nooit 1 sms hiervan binnen gehad!!!!
DOE AUB HET ZELFDE ALS MIJ ZO STAAN WE STERK EN HOEF JE DIE TOREN HOGE REKENINGEN NIET TE BETALEN
en schakel de politie ook in
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
doe ook aub de poll misschien kunnen we hier wat uit op maken of het om 1 en de zelfde provider gaat
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
ik heb last van de volgende sms dienst nummers:
4411
5588
9060
4060
5020
2040
2428
9876
7779
6000