LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vergelijking

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
FerryG

Vergelijking

Ongelezen bericht door FerryG »

Ik heb ervaringen gehad met 4 van de 5 aanbieders.

KPN moet het woord service nog steeds in het woordenboek opzoeken en is bovendien duur.

Orange (toen nog Dutchtone) heeft me heel wat geld afgetroggeld doordat ik tevergeefs naar de klantenservice probeerde te bellen. Er kwam elke keer een automatische stem: "u kunt de klantenservice alleen bereiken als u de uitgaande nummerweergave aan hebt staan" en de verbinding werd verbroken, terwijl die uitgaande nummerweergave wel degelijk aan stond. Maar dat "gesprek" kostte me dus elke keer 75cent (guldenstijd) per keer. Andere pogingen om Orange te bereiken liepen op niets uit.

Van Telfort was de netwerkkwaliteit beneden alle peil. Bovendien heb ik heel wat geld verloren door vruchteloze pogingen om een sms naar België te sturen, hetgeen inmiddels wel kan, maar toen nog niet

Vodafone (toen nog Libertel) heeft aardig wat klachten van me te verwerken gekregen wat betreft de "vriendelijkheid" van hun klantenservice, maar technisch gezien was daar tenminste alles in orde.

Over die laatste twee: ik heb in een gebouw gewerkt dat voor een deel uit betonnen muren bestond. Met Telfort had ik alleen dekking als ik vlak tegen zo'n muur aan stond, maar met Vodafone had ik zelfs in de betonnen kelder nog krachtig signaal.

blaat

Re: Vergelijking

Ongelezen bericht door blaat »

ja, dus?

blaat

ja, dus?

FerryG

Ongelezen bericht door FerryG »

Zeg je dat ook als er in de consumentengids een vergelijking staat? En zeg je dat dan ook 2x?

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Als ik dit zo lees zou ik zeggen: hoppekee, stap over naar T-mobile. Maar iets zegt me dat je daar ook wel iets vindt om over te zeuren.

Al ben ik wat betreft het slechte bereik van Telfort helaas ook ervaringsdeskundige, dus dat klopt wel.

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

Of terug naar de postduif.

blaat

netwerkkwaliteiten versus klantvriendelijkheid noem ik niet echt een vergelijking...

Gesloten