LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bekend????
bekend????
halllo iedereen
klinkt t merk DESIGN iemand bekent in de oren????????
Stond niet in lijst op keukenfabrikant.nl
Hebben een offerte van een Schroeder keuken waar kan ik dit merk mee vergelijken??? middenklasse???
vr groet frank
klinkt t merk DESIGN iemand bekent in de oren????????
Stond niet in lijst op keukenfabrikant.nl
Hebben een offerte van een Schroeder keuken waar kan ik dit merk mee vergelijken??? middenklasse???
vr groet frank
-
Re: bekend????
je snapt er helaas heel erg weinig van. Schröder is een kleine fabriek in Duitsland, onderkant van de markt qua kwaliteit. Design heeft daaraan niets toe te voegen, klinkt alleen wel aardig, maar ja ...
Oke bedankt voor je reaktie maar je verkoopt zelf ook schröder keukens las ik? Jij zult je klanten deze dus niet advieseren?
En design zal wel geen merk zijn maar een type.. verkeerd voorgelicht door verkoper.....
En design zal wel geen merk zijn maar een type.. verkeerd voorgelicht door verkoper.....
-
Om Schröder nou aan de onderkant van de markt te scharen qua kwaliteit is niet juist. Ze monteren vanaf januari 2006 Blum scharnieren en laden!!!! Oké, het is geen Bulthaup maar voor de prijs vindt ik het geen slechte kwaliteit. De komende huisbeurs gaan we maar weer eens bekijken wat er weer voor nieuws aan zit te komen. Met name Häcker schijnt met leuke dingen te komen....
Goedenavond
Zijn er nog meer forumlezers die bekend zijn met het merk schröder??
Filippo uit ermelo kwam hier mee nadat wij hadden aangegeven een keuken uit het midden segment te zoeken...
groetjes frank
Zijn er nog meer forumlezers die bekend zijn met het merk schröder??
Filippo uit ermelo kwam hier mee nadat wij hadden aangegeven een keuken uit het midden segment te zoeken...
groetjes frank
Om je klein stukje op weg te helpen, het klopt DESIGN is geen merk naam, maar wederom weer een merk die door een keukenboer is verzonnen.
Het gaat hier om het merk Ballerina, en wel de XL uitvoering, en dat is een zeer goed produkt en is beter als Schroder.
Maar ga geen keuken kopen waar ze het DESIGN noemen, want je wordt op zeker genaaid, en zeker wat de prijs betreft.
Het gaat hier om het merk Ballerina, en wel de XL uitvoering, en dat is een zeer goed produkt en is beter als Schroder.
Maar ga geen keuken kopen waar ze het DESIGN noemen, want je wordt op zeker genaaid, en zeker wat de prijs betreft.
bedankt voor je reactie. dat gevoel hadden wij ook al...
Ik denk dat je DESIGNO bedoelt.