LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Toolboy

Re: prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Ongelezen bericht door Toolboy »

En het was stil :roll:

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Ongelezen bericht door karr-2 »

Karr, ben jij nou zo dom, of speel je het alleen maar?

Ik vraag je iets, en je geeft botweg geen antwoord op wat ik vraag.
Ik geef je een antwoord waar je in mijn mening voldoende aan moet hebben. Meer heb ik er dan ook niet over te zeggen.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 29 Aug 2006 11:51 door karr-2


--------------------------------------------------------------------------------

Nee hoor, de 16,50 is namelijk onderdeel van het totaalbedrag dat je betaald en daar zit ook de oproepmogelijkheid in. Helaas, maar ik heb dus gewoon gelijk.



Nou Karr-2 ik begrijp geen vervelend van jou redenatie.
Voor de WW moet je nml appart betalen.
En net wat toolboy zegt je kan ze altijd oproepen
dan moet je ter plekke lid worden of gewoon een
rekening betalen.Als ik wil kan ik die 16,50 laten
vervallen dus hoezo onderdeel van het totaalbedrag.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Karr:

Ik vraag je wat je voor die 16,50 krijgt, en je geeft een antwoord dat nergens op slaat.

Op de site van de ANWB wordt dit bedrag wel genoemd, maar nergens staat wat je precies ervoor krijgt. Jij pretendeert het te weten, en als iemand je er dan naar vraagt, kom je met een antwoord dat nergens op slaat, want je spreekt jezelf gewoon tegen.

Je zegt eerst dat je hiervoor de ANWB kunt oproepen, later zeg je dat het niet zo is. En bovendien: is die 16,50 per maand of per jaar? En over welk blaadje dat gratis gestuurd wordt, heb je het? Ik zie nergens het antwoord op die vraag. Hoe kom je er dan bij dat je mijn vraag hebt beantwoord?

Ik ben best bereid je serieus te nemen, maar dan moet je met je antwoorden ook een beetje zorgvuldiger omgaan, en niet uit kwaadheid (omdat je in jouw ogen ten onrechte verkeerd wordt begrepen) een nietszeggend antwoord geven.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Ongelezen bericht door karr-2 »

Die 16,50 is per jaar en het blaadje waar ik het over heb heet Kampioen.

Toolboy

Re: prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Ongelezen bericht door Toolboy »

Tjeemig een pact tegen karr 2
Volgens mij gaat ie hier wel uitkomen.

En nee ik ben geen allias van karr-2

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik ben het wel gewend ondertussen :D Als ik werkelijk alle aliassen zou hebben waar ik hier van beschuldigd ben, dan heb ik een dagtaak aan dit forum en dat is gelukkig niet zo. Ik heb ook nog een priveleven en een baan die aandacht verdienen.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Karr:

Het is wat mij betreft geen pact tegen jou. Waar ik me echter gruwelijk aan erger, is het volgende:

Jij ziet jouw situatie bij allerhande onderwerpen als bepalend voor de rest van Nederland, wat jij niet kent, bestaat gewoonweg niet, en de volgende dingen heb ik al eens aangestipt:

voor jou heeft de overheid, een verzekeraar, een leverancier altijd gelijk, en mensen die er iets van zeggen, zeuren altijd. Meer dan eens hebben argumenten van anderen, die van jou weerlegd, aangetoond dat je gewoon mis zat met je beweringen.

Maar waar je gelijk hebt, zal ik je argumenten ondersteunen, ook dat zul je vaker gezien hebben. Nogmaals: het gaat mij niet om jou persoonlijk, maar ik heb grote moeite met jouw opvatting dat jouw bevindingen model zouden moeten staan voor de rest van de samenleving. Ik heb je eerder voorbeelden gegeven, en je gaf zelfs aan dat je begreep wat ik wilde zeggen. Maar er vervolgens iets mee doen is teveel gevraagd.

Ik wil niet voor anderen spreken, dat moeten ze zelf maar doen. Echter: ik heb het vermoeden dat het merendeel van de kritiek die jij vaak over je heen krijgt, neerkomt op wat ik hierboven schrijf.

Dan even concreet: niet iedereen betaalt dus 16,50 voor het ANWB-lidmaatschap, dat blaadje waar jij het over hebt, is een volwassen tijdschrift, waar veel mensen urenlang leesplezier aan hebben (en het is beslist niet gratis, zoals jij aangeeft).

Voor een volwaardig ANWB-lidmaatschap betaal je toch echt meer dan die 16,50 per jaar. Ik heb zelf geen auto, ik zou lid kunnen zijn voor die 16,50 per jaar. Mijn broer heeft echter wel een auto, en die betaalt meer dan 50 euro per jaar, en wat ie daarvoor extra krijgt: hij heeft WW-hulp apart moeten aanvragen, terwijl jij zegt dat je voor die 16,50 dergelijke hulp krijgt. Kom niet aan met het verhaal dat je dat niet hebt gezegd, het is de basis van een paar reacties op jouw bericht.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Ongelezen bericht door karr-2 »

Oke oke ik geef toe, dat heb ik inderdaad gezegd en daarmee zat ik fout, Ik heb een en ander nagekeken en je hebt inderdaad gelijk. Mijn oprechte excuses daarvoor.

Of mijn situatie bepalend is voor de rest van het land weet ik niet, ik ga er niet van uit. Wel valt het me op dat als ik iets zeg ik meteen van 5 kanten wordt aangevallen op wat ik zeg en hoe ik het bedoel. Woorden worden uit het verband getrokken en gepresenteerd als of ik het zeg.

Ik zeg en bedoel niet dat een leverancier of de overheid per definitie gelijk heeft. Het is echter wel vaak zo dat mensen problemen krijgen die niet hadden voorgekomen als je de aanwijzingen leest, de handleiding op volgt of eerder aan de bel trekt.

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Ongelezen bericht door Walter van V »

Het is echter wel vaak zo dat mensen problemen krijgen die niet hadden voorgekomen als je de aanwijzingen leest, de handleiding op volgt of eerder aan de bel trekt.
kijk daar ik mij dus helemaal in vinden!

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Karr, nu zie je dat niet iedereen je aanvalt. Het komt denk ik door je antwoorden die vaak maar heel erg summier zijn. Ik heb niet te bepalen hoe jij moet reageren, net als dat ik dat van anderen niet zou accepteren.

Jij hebt recht op je eigen mening, maar anderen ook. Jij hebt jouw ervaringen, maar als iemand andere ervaringen heeft met een leverancier of de overheid of een verzekeraar, dan is het niet per definitie onzin of gezeur omdat jij het je niet kan voorstellen wat die persoon heeft ervaren.

Niet iedereen wil zonder meer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, als een leverancier bijvoorbeeld korting belooft, en in de winkel blijkt hij die belofte niet na te komen, dan is een hier op het forum daarover neergeschreven klacht volkomen terecht.

biancas
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 feb 2006 20:46

Re: prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Ongelezen bericht door biancas »

ik ben heel erg tevreden over de anwb...Betaal er dan ook voor, klaar! :D

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Ongelezen bericht door bot321 »

Ben jij tevreden over de Algemene Nederlandse Werkgevers Bond?
Nou ik niet hoor ze willen heel weinig betalen voor heel veel werk :shock:

Tiesties
Berichten: 31
Lid geworden op: 12 sep 2006 23:10

Re: prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Ongelezen bericht door Tiesties »

Aan alle mensen die lopen te zeuren op de anwb: Waar maken jullie je druk over!! Niemand verplicht je om lid te zijn! Het is jouw auto, dus je kan doen wat je wil. Als ie stuk gaat, kun je hem ook gewoon even zelf naar een pomp duwen en dan onder de motorkap gaan kijken of je het kan maken. Maar ja als je in het dagelijks leven geen monteur bent wordt dat lastig. Dus zal je hem naar een garage moeten LATEN slepen. Daar kijken ze voor je wat er mis is. WAT DENK JE DAT DAT SLEPEN EN KIJKEN GAAT KOSTEN??? In elk geval meer dan 69,50!! Voordeel als je voor de sleep en kijk optie kiest is dat je daarna weer lekker kan gaan zeuren over de prijs van de garages in Nederland!

elynasedai
Berichten: 136
Lid geworden op: 22 mei 2006 17:21

Re: prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Ongelezen bericht door elynasedai »

Ik heb er nog wel eens over gedacht me aan te melden bij Route mobiel, maar mijn auto was te oud en dan kan je geen lid worden (tja, een nieuwere auto kon ik niet betalen). Oudere auto's die 2e auto zijn kan dan weer wel *rolls eyes*

Ik zit nu nog eens te kijken op hun site en ik vind het wel frappant dat er nergens uitgelegd staat wat pechhulp basis precies inhoudt.
Ook vergelijken ze een basisdekking van Routemobiel (ik denk dat dat een soort woonplaatsservice is) met een Nederlanddekking van de Anwb. Tuurlijk is Routemobiel dan goedkoper..

Tiesties
Berichten: 31
Lid geworden op: 12 sep 2006 23:10

Re: prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Ongelezen bericht door Tiesties »

Vanavond was er een klein testje op tv. Toevallig gezien? Route mobiel wordt door de anwb beschuldigd dat ze een "wegsleepdienst"zijn. En wat blijkt?? Terecht! Anwb kwam ter plaatse met een auto met gereedschap, en route mobiel kwam aanrijden met een autoambulance.

elynasedai
Berichten: 136
Lid geworden op: 22 mei 2006 17:21

Re: prijsverlaging lidmaatschap ANWB

Ongelezen bericht door elynasedai »

Helaas gemist!

Ik denk dat ik toch maar bij de Anwb blijf :)

Gesloten