Na de aanvraag na een maand maar eens gevraagd waar het aansluit pakket bleef. Vervolgens meerdere malen met de helpdesk gebeld, gevolg aanvraag wordt door het net ongevraagd geannuleerd. Na meerdere malen he;pdesk bellen wordt aanvraag weer in gang gezet. Inmiddels internet door oude provider afgesloten. Kwade brief naar het net gestuurd, geen reactie terug gehad, na een paar dagen doet ineens internet het weer. Eindelijk aansluitpakket gekregen, alles geinstaleerd en het werkt meteen.... na drie weken echter oude telefoonlijn ook nog steeds actief, dus maar eens achter aan gebeld (helpdesk). Zoude het in orde maken.... resultaat kan niet meer gebeld worden vanaf het vastenet aleen nog maar door mensen met een GSM of met Surfen en bellen. Dus helpdesk maar weer bellen.... wordt een storing aangemaakt en max 72 uur wachten .. en inderdaad a drie dagen kan ik weer geeld worden. Alle werkt nu .. behalve als ik mijn instellingen wil wijzigen kan niet meer inloggen op de pagina telefonie beheer, blijkbaar account geblokeerd, dus maar weer eens bellen met de helpdesk.
Ik had surfen en bellen genomen om te bezuinigen op mijn telefoonkosten, inmiddels ben ik in drie maanden al meer dan 50 euro kwijt aan het bellen van de helpdesk van HET NET