LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kabelnota multikabel

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Tiesties

Re: kabelnota multikabel

Ongelezen bericht door Tiesties »

Laten ervan uitgaan dat het salaris, van de twee personeelsleden die de vouw en plakmachines moeten bedienen, bijelkaar 75.000 euro bruto per jaar bedragen. Dan nemen we voor afschrijving van machines en huur van de vierkantenmeters nog eens een bedrag van 225.000. Dit betekend een totale kostenpost van 300.000 euro. Dat zijn dus 200.000 acceptgiro's per jaar om break-even te spelen. Ofwel 16666 wel of niet op tijd betalende acceptgiro klanten. Dat betekend dat vanaf de 16666de klant jouw bedrijf(PWN??) winst maakt. En dan nu ff zonder liegen! Hoeveel van die acceptgiroklantjes hebben jullie?? Als jij dat ff eerlijk zegt, maak ik de berekening voor je hoeveel jullie daarop verdienen. En mocht je met geteut komen dat die machines veel duurder zijn etc etc, zal ik hier alvast ff een kleine schatting voor je maken op basis van het aantal aansluitingen die ik schat die jullie minstens hebben en het percentage dat hiervan per acceptgiro betaald. Laten we 200.000 acceptgiro aansluitingen nemen. Dit zijn 2.400.000 acceptgiro's maal 1,50. Opbrengst 3,6 MILJOEN!!! En dan maar janken blijven!!

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@Tiesties,

Je vergeet een ding en dat is dat de kosten allang in de produkprijs waren inbegrepen. Met zo'n nieuwe regeling zou de produktprijs dus naar beneden moeten en dat gebeurt gewoon niet. Gevolg: meer winst over de rug van de klanten!

Vriendelijke groet, Maxiem.

Tiesties

Ongelezen bericht door Tiesties »

maxiem,

Geef ze daarin nog het voordeel van de twijfel. Maar waarschijnlijk heb je nog gelijk ook. Daar kan jij overig niets aan doen hoor Sjors. En het is ook niet alleen jouw bedrijf. Is gewoon een prachtig excuus voor veel bedrijven om de cijfers nog mooier te maken. Als het dan zo'n groot probleem is voor jouw bedrijf, waarom stellen ze dan die incasso gewoon niet verplicht??

Gesloten