LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kan niet gebeld worden bij Hetnet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marsas90
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 sep 2006 05:19

Kan niet gebeld worden bij Hetnet

Ongelezen bericht door marsas90 »

Wij zijn sinds 16 augustus ons telefoon nummer gedeeltelijk kwijt.Tele2 had ons nummer gewoon binnen 1 dag overgenomen.We kregen 15 -8 te horen in een brief,dat 16-8 ons nummer geporteerd werd.Wij bellen met tele2.Hun zeiden dat dit niet kon,want we stonden niet in het bestand en het zou een automatisch bericht zijn.Maar we konden dus 16-8 niet meer gebeld worden.Wij zitten bij hetnet met het surfen en bellen pakket.Alles werkt,behalve gebeld worden.Wij zijn hier nu heel de tijd al bezig om ons nummer terug te krijgen,maar we worden elke keer met het kluitje het riet in gestuurd.Volgens kpn hebben we ons nummer gewoon bij hun.Maar tele2 zegt dat ze nog niks gedaan hebben,want we staan nog steeds bij hun erin.Zo gaat dit al heel de tijd.We hebben zelfs bij de primafoon een retourporterings formulier ingevuld.
Nu kregen we een brief,dat alles werkte en dus afgehandeld was,maar om te verieferen,probeerden ze ons te bellen en wat denk je?Ze konden ons niet telefonisch bereiken.
En nog volhouden dat ons nummer gewoon bij hetnet zit.
Wordt er gek van.

Blue Sky
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 sep 2006 09:58

Re: Kan niet gebeld worden bij Hetnet

Ongelezen bericht door Blue Sky »

Heb je het analoge snoertje wel aangesloten op de Experiabox? Zolang je nog niet geporteerd bent kun je nog niet digitaal gebeld worden, dat gebeurt analoog. Daarom is het belangrijk dat het snoertje wel aangesloten zit. Als je geporteerd bent kan ie eraf.

marsas90
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 sep 2006 05:19

Re: Kan niet gebeld worden bij Hetnet

Ongelezen bericht door marsas90 »

Wij waren al helemaal geporteerd naar hetnet,zaten er bijna 3 weken op.Alles is volgens de regels gegaan,snoertje zit rechtsstreeks,zelf de nodige resets gedaan enz.Ik heb gisteren maar weer eens gebeld en na 2 uur bellen met iemand van de td,zijn ze erachter gekomen,dat ik nog bij tele2 zit met mijn nummer.Dit probeer ik ze al heel de tijd te vertellen.Nu moet ik 4 dagen maximaal wachten en dan zou het goed moeten zijn.We hadden trouwens weer een brief gekregen dat we niet telefonisch te bereiken waren.( ze zitten lekker te slapen daar )

marsas90
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 sep 2006 05:19

Re: Kan niet gebeld worden bij Hetnet

Ongelezen bericht door marsas90 »

Wij hebben ons nummer moeten veranderen,anders kon het nog wel minimaal 6 maanden gaan duren.Want ipb en analoog kunnen elkaar met zulke gevallen niet helpen.
Maar wat denk je van TELE2,durven ze me weer een brief te sturen met het verhaal dat ze me welkom heten en dat ik over 4 weken de router kan ontvangen.Ik ben helemaal geen klant van ze en dat wil ook helemaal niet zijn.Ik heb ze dat ook duidelijk gemaakt en ze zeggen dat ik me eigen geen zorgen hoeft te maken.( zeiden ze toen ook,voor alle ellende begon.)

Mensen kijk aub uit met wat je zegt tegen tele2,want je wordt zo een oor aangenaait en men schijnt er niks tegen te kunnen doen.

Gesloten