LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waterbeddenkoning

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
thomas7

Waterbeddenkoning

Ongelezen bericht door thomas7 »

:?: :cry: :evil:
Hoe waardevol is een geboden garantie van 10 jaar op een waterbed.
In 2001 kocht ik een waterbed bij de Waterbeddenkoning in Leiden (zij
hadden ook vestigingen in Den Haag, Rotterdam en Amsterdam) met 10 jaar garantie. Na ruim 4 jaar heb ik een lekkage. Na bellen en internet zoeken blijkt de Waterbeddenkoning te zijn gestopt en is alle garantie verlopen.
Wat blijkt is dat er op dezelfde bedrijfsadressen weer waterbedden winkels zijn gevestigd die ook nog eens dezelfde!! telefoonnummers gebruiken. Nu heet het Water World Waterbedden ed.
Helaas is er door mij niet te achterhalen wie er achter deze zaken zit, en kan ik geen verhaal halen. Dit is een sterk staaltje van misleiding van de consument.
Ik zou graag meer willen weten over deze waterbedden zaken. Het is zo wel zeer eenvoudig van alles te beloven als je elke 5 jaar de zaak opdoekt en opnieuw start.

superrobbie

Re: Waterbeddenkoning

Ongelezen bericht door superrobbie »

Naam: H.T.C. Huijsing Trading Centre B.V.
Vestigingsadres: Smithstraat 4
Vestigingsplaats: 8071KW Nunspeet
KvK-nummer: 08109222 0000

water world waterbedden is een onderneming van bovengenoemde hoop dat je er iets aan hebt...

Henk Huijsing

Ongelezen bericht door Henk Huijsing »

Beste Thomas

Tot mijn verbijstering krijg ik van iemand een bericht dat er over mijn bedrijf negatieve publiciteit circuleert op dit forum.
Ik zal trachten openheid van zaken te geven. Allereerst heb ik niets van doen met de Waterbeddenkoning. Ook nooit gehad.
De firma HTC (Huijsing Trading Centre) die wordt genoemd is een groothandel in toeleveringsproducten voor de carrosserie branche.
In oktober 2004 ben ik een winkel in waterbedden in Zwolle begonnen.
Dit omdat in de branche waarin ik actief was geen toekomst meer zat.
Om snel een winkel van de grond te krijgen heb ik dit onder de vleugel van de BV. gestart.
De winkel in Leiden was inderdaad van de waterbeddenkoning,
deze is failliet gegaan de eigenaar hiervan was Hans Dijkhuizen.
Later is hij nog onder de naam Plaza in Den Haag weer opgestart.
(Inmiddels weer weg?)
Omdat dit pand leeg stond en wij ook op zoek waren naar een locatie in Leiden heeft Water World Waterbedden deze zaak betrokken, verbouwd en geopend. Het was mogelijk direct de telefoon te activeren maar deze is wel overgeschreven op Water World Waterbedden.
Mijn naam is Henk Huijsing en ik doe zaken op een open en eerlijke manier. Ik heb geen enkele familiaire of zakelijke banden met de Waterbedden Koning gehad en betreur dat u de dupe bent geworden van een dubieuze ondernemer. Onze producten, kwaliteit en service is geenzins vergelijkbaar met waar deze ondernemer voor stond.
Ik wens mij dat ik u zoveel mogelijk openheid van zaken heb gegeven en dat er geen negatieve publiciteit meer over ons op dit forum verschijnt. Ook wil ik u op een andere wijze (persoonlijk) een toelichting geven zodat dit misverstand uit de wereld is.
met vriendelijk groeten,
Henk H

Henk Huijsing

Ongelezen bericht door Henk Huijsing »

Beste Thomas

Hier nog een aanvulling op mijn laatste forum bericht.
Bij navraag ben ik te weten gekomen wie de leveranciers waren van
de WaterbeddenKoning. Deze hebben bij ex klanten van de WaterbeddenKoning kenbaar gemaakt de garantie over te nemen.
DB Holding BV
Jan Tademaweg 10-12
2031CV Haarlem TEL.023-5310796

European Sleep Products BV
(onder andere eigenar van Slep Trend)
in Weesp Tel.0294-492525

tomvanm

Ongelezen bericht door tomvanm »

European Sleep Products wil inderdaad de garantie wel overnemen.
ECHTER: de Waterbeddenkoning gaf zg. 10 jaar garantie maar de fabrieksgarantie is maar 5 jaar en dat houdt ESP dus ook aan.
En mijn waterbed is lek en 5 jaar en 2 maanden en 12 dagen oud !

bekveld

Ongelezen bericht door bekveld »

Ik heb hetzelfde probleem, alleen heb ik 3 en een half jaar geleden bij Waterbeddenkoning een waterbed gekocht. Krijg van een medewerker van ESP nu te horen, dat bovenstaande verhaal verzonnen is, maar dat ze me wel tegemoet willen komen. Krijg nu dezelfde zak voor de inkoopsprijs excl. BTW aangeboden.

A070

Ongelezen bericht door A070 »

ESP is failliet, ze zullen waarschijnlijk weer onder een andere naam verder gaan, zo hebben ze geen schuld meer en kunnen ze weer vrolijk verder gaan met hun rotzooiwaterbedden.

Ik heb zelf een waterbeddenwinkel en krijg regelmatig klanten binnen van de waterbeddenkoning ( kneus ), met bonnen met 15 jaar garantie.
Deze mensen zijn allemaal de pineut omdat ESP maar 3 tot 5 jaar garantie gaf.
Laat u niet misleiden en koop geen van de volgende merken:
Poseidon, halcyon, lunarest, deze zijn alle van ESP en geen aanspraak meer op garantie.

J de Mik

Ongelezen bericht door J de Mik »

Vandaag bij de vestiging van Water World Waterbedden in Zwolle langs geweest voor conditioner.
Gesloten en dicht geplakt met kranten zonder verdere mededeling.
Hoe verloopt dat met de garantie van mijn 8 maanden geleden aangeschafte waterbed?
Bestaat Water World Waterbedden in Leiden nog wel?

josekwant

Ongelezen bericht door josekwant »

Hoi,
Even een reactie op de waterbeddenkoning Ik heb in juni 2002 ook een waterbed gekocht met twee zakken en 10 jaar garantie die dus ook helemaal lek is, nou heb ik natuurlijk ook gezocht en wist niet dat de zaak over de kop was . ik vond jouw klacht door te gaan zoeken en heb het nummer gebeld 0235310796 maar deze bevestigde mij dat zij niet de garantie overnemen dus kost het plakken mij 105 euro en dat terwijl mijn bed nog geen 5 jaar oud is. Dus heb je als consument weer niks aan de beloftes die de winkeliers je beloven en zwart op wit geschreven staan en zijn wij dus altijd de dupe. Helaas moet ik hem wel laten plakken want iedere keer een nat bed in is ook niet alles, maar baal er wel vreselijk van is toch weer een hoop geld.
Hoop dat hier ook eens wat aan gedaan kan worden, dat de garantie die je krijg ook daadwerkelijk geld . Dat het door de fabriek die dit produkt aan de winkels levert in het geval dat de zaak over de kop gaat de garantie overneemt en niet dat de consument weer de dupe is zodat het weer geld kost.
José Kwant

Gesloten