LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] constant lucht in waterbed
-
constant lucht in waterbed
Goedendag.
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen. ik heb al meer dan een jaar last van lucht in mijn waterbed.
Ik heb het bed vorig jaar in januari gekocht, in een beddenzaak in Duitsland. Vanaf het begin had ik al last van lucht en MOEST ook om de drie dagen ontluchten.
Uiteraard heb ik dit na enige maanden gemeld, ook omdat vrienden van mij zeiden, dat dit niet normaal was.
Gedurende het afgelopen jaar heeft zowel de winkel, als ook de fabrikant er alles aan gedaan om ons te helpen, maar tevergeefs.
Allereerst "bubble stop"voor het wegnemen van gassen in het waterbed. Daarna is het bed afgelaten en opnieuw gevuld, toen
is er "optiwet"ingegooid, dit is een anti-schuimmiddel. Maar ook dit was tevergeefs. Er is een watermonster gemaakt en er bleken kleine bacteriën in het
water te zitten, maar ja dat is toch in ieder water. In januari van dit jaar, heb ik twee nieuwe zakken gekregen met nieuw water, maar ben nu nog steeds bezig
Zowel de zaak in Duitsland wil er wel wat aan doen als ook de fabrikant, maar wat.
Het is een softside waterbed van het merk bär line(wie heeft hier wel eens van gehoord), met een afritsbare tijk.
De kosten van deze twee zakken van 90 bij 220 cm waren 1700 euro.
Ik hoop dat iemand de oplossing weet, want ik wil eindelijk eens lekker slapen.
Marcel
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen. ik heb al meer dan een jaar last van lucht in mijn waterbed.
Ik heb het bed vorig jaar in januari gekocht, in een beddenzaak in Duitsland. Vanaf het begin had ik al last van lucht en MOEST ook om de drie dagen ontluchten.
Uiteraard heb ik dit na enige maanden gemeld, ook omdat vrienden van mij zeiden, dat dit niet normaal was.
Gedurende het afgelopen jaar heeft zowel de winkel, als ook de fabrikant er alles aan gedaan om ons te helpen, maar tevergeefs.
Allereerst "bubble stop"voor het wegnemen van gassen in het waterbed. Daarna is het bed afgelaten en opnieuw gevuld, toen
is er "optiwet"ingegooid, dit is een anti-schuimmiddel. Maar ook dit was tevergeefs. Er is een watermonster gemaakt en er bleken kleine bacteriën in het
water te zitten, maar ja dat is toch in ieder water. In januari van dit jaar, heb ik twee nieuwe zakken gekregen met nieuw water, maar ben nu nog steeds bezig
Zowel de zaak in Duitsland wil er wel wat aan doen als ook de fabrikant, maar wat.
Het is een softside waterbed van het merk bär line(wie heeft hier wel eens van gehoord), met een afritsbare tijk.
De kosten van deze twee zakken van 90 bij 220 cm waren 1700 euro.
Ik hoop dat iemand de oplossing weet, want ik wil eindelijk eens lekker slapen.
Marcel
-
Re: constant lucht in waterbed
bedankt, voor de link, maar kon niks m.b.t. lucht vinden, wel iets van bär line, maar had ik niks aan.
in ieder geval bedankt
in ieder geval bedankt
waarschijnlijk is je stabiliteit verschoven, dit veroorzaakt veel lucht
-
bedankt,voor je reactie.
Het had gekund, maar aangezien ik ook al nieuwe zakken heb gekregen met het zelfde probleem, lijkt me dit sterk.
Maar ik neem het mee.
Het had gekund, maar aangezien ik ook al nieuwe zakken heb gekregen met het zelfde probleem, lijkt me dit sterk.
Maar ik neem het mee.
-
welke stabiliteit A070 je durft je echte naam niet te geven. Heb je het misschien over het fiber wat in de waterzak zit. Ik snap dat je verder geen werk hebt met je bedden zaak. Mijn advies koop een krant zoek een baan.
petra? zeker niet je echte naam, als je zulke antwoorden geeft moet je me maar bellen met je grote bek. 070-3602926
Wellicht ligt het aan het anti-algenspul (of hoe dat mag heten) wat je erin hebt gedaan? Het schijnt dat sommige merken zorgen voor een zogenaamde zuurstofexplosie in je water waardoor er te veel lucht in je matras komt en je dus ligt te klotsen. Heb je al eens gebeld met Aquamonde in Rotterdam? Misschien dat zij je kunnen helpen. Ik heb er goede ervaring maar dat zal je voor jezelf moeten uitvinden(voor ik commentaar krijg over reclame oid).
Beste Rakkerhond probeer eens of met instalatie tape om het schroefdraad van je vuldop of laat een kleine ballon in je vuldop zakken en uiteraard de opening van de ballon om het schroefdraad, dan sluit je in ieder geval uit dat er lucht door een kleine beschadiging van de schroefdraad naar binnen zuigt als je van het bed afgaat.
Groetjes Angolo
Groetjes Angolo