Op 27-05-2005 bij KPN een mobiele telefoon gekocht.
Op 28-05-2006 aanvraag ingedient om dat apparaat unlock vrij te maken.Op 28 juni 2006 van kpn via Ella Stol en berichtje dat mij dat
68 euro ging kosten,zij wist het verschil van jaartallen niet meer.
Tot twee maal toe een brief gekregen dat het toestel nr niet klopte.
Maar de mensen van de primafoon winkel die mij enorm geholpen hebben hadden dat nr ook gekontroleerd.
Nu heb ik al twee maal een verkeerde unlock code gehad,bij primafoon hebben zij diverse afdelingen gebeld,en niemand komt er meer uit.
Nu moest ik maar naar iemand gaan,die dat zo doet,maar dat kost mij wel 15 euro
Als ik een telefoon koop,en zij zetten daar een code in die ze later niet meer terug kunnen vinden dat hoeft mij toch geen geld te kosten???
Ik ben nu bijna 3 maanden bezig,en een resultaat van nul ,nul
Dat is K P N waardeloos,nooit geen K P N meer
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Mobiele telefoon
Re: KPN Mobiele telefoon
Kan ik me levendig voorstellen.W van Deursen
Geplaatst op 18 Sep 2006 20:24 door W van Deursen
Dat is K P N waardeloos,nooit geen K P N meer
Maakte recent ook weer wat met ze mee, maar ik heb er geen zin in
om daar hier op door te gaan.
De persoon die de code er in gezet heeft is waardeloos. Om dan meteen heel KPN waardeloos te noemen gaat veel te ver.
Wat raar allemaal. Ik heb ook een mobiel van KPN en die wilde ik ook simlock vrijmaken. Alles is prima gelukt in 1 keer (binnen een week). Hoop dat het jou ook zal lukken!
-
mobiwizard
U heeft de weg gevonden tot een consumentensite, wellicht dat u ook de weg weet naar de startpagina dochter's. Er is er een die uw probleem kan verhelpen.
(u heeft uiteraard niet gehoord dat het gaat om www.unlock.pagina.nl)
Unlocken geschied op eigen verantwoording en resulteerd in het vervallen van de garantie.
(u heeft uiteraard niet gehoord dat het gaat om www.unlock.pagina.nl)
Unlocken geschied op eigen verantwoording en resulteerd in het vervallen van de garantie.