LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Vookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2006 13:49

Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Vookie »

Wie kan mij helpen van die irritante berichten van 6464 te laten stoppen.
Heb mij nergens voor aangemeld en laten stoppen wil op geen enkele manier!

Heeft iemand een manier om het te laten ophouden?
Alvast bedankt!

Groeten Vookie

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door edmoor »

Op deze pagina kun je alles vinden over aan- en afmelden voor 6464.
Er zal ook een manier zijn om alle categoriën van 6464 ineens uit te schakelen.
Daarvoor kun je een email sturen naar hun helpdesk
De link ervoor staat onderaan de genoemde pagina.

Succes.

blaat
Berichten: 111
Lid geworden op: 26 jan 2006 19:47

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door blaat »

6464 is van Netsize. Dit 010-4378788 is het nummer van de helpdesk. je kunt je bij hun afmelden. Succes!

ikkuh19
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 sep 2006 20:02

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door ikkuh19 »

hallo,

ik heb het zelfde probleem maar je moet RADAR!!!!!!!! een brief schrijven hier over hoe meer brieven hier over binnen komen hoe beter!!!!!

DOE DIT AUB!!!!!!!!! ECHT IEDEREEN DIE DIT HEEFT GEHAD OF NOG STEEDS HEEFT!!!!

ik ben er nu druk mee bezig en radar neemt mijn brief serieus dus schrijf een brief naar ze met jou verhaal misschien specificatie van de nummers en je factuur mee sturen en ze kunnen er wat mee want er zullen vast mensen zijn die dit geintje betalen en die zou ik ook willen helpen want is pure FRAUDE!! OPLICHTING!!!!

Else de Jong
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 sep 2006 16:58

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Else de Jong »

Bel eerst naar: 0104378788 en daarna kun je bellen met 09005005040 dan kom je er geheid van af. Ik heb 2 maanden eerst ongeveer 90 ct. per ontvangen bericht betaald en erna 1.29 o.i.d. Zonder ook maar één emailtje te hebben gehad. Grote schande :x . Door ooit gereageerd te hebben op een gratis ringtone en dit bevestigd te hebben met een ok retour smsje zit je automatisch vast aan een abonnement. Ben zo kwaad op die firma en hoop dan ook van harte dat ik hiermee mensen kan helpen en waarschuwen. Succes!

Lauraatje
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 sep 2006 16:40

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Lauraatje »

Hoi Else,

Geldt dat alleen voor dat nummer?

Mijn vriend krijgt sinds de een na laatste Lakeside Darts nog steeds smsjes van 4949. Hij heeft al geprobeert met Darts uit, of Darst off, of iets dergelijks wat aangeraden werd af te melden, maar dat lukt niet. Ook andere woordcombinaties niet.

Kan iemand ons misschien ook helpen?

Katja46
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 apr 2006 09:09

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Katja46 »

Ik meen me te herineren dat je dan op beantwoorden moet klikken en dan alleen STOP er neer moet zetten. Verder niks.
Groetjes van katja

Else de Jong
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 sep 2006 16:58

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Else de Jong »

Ik zou zeker mijn nummers bellen hoor, volgens mij is het één grote oplichters bende. Het lijkt wel Nigeriaanse Maffia!

Else de Jong
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 sep 2006 16:58

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Else de Jong »

Zet er dan wel duidelijk bij voor welke gsm's en welk abonnement ze van toepassing zijn. Ik heb nu ruim 2 maanden betaald voor lucht en dat vind ik niet erg prettig nee.

supermaster
Berichten: 64
Lid geworden op: 07 sep 2006 13:13

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door supermaster »

staat er bij.

je moet wel kijken je kunt niet verwachten dat alle toestellen onder elkaar vermeld worden.

als jij naar een automaterialenzaak gaat en jij koopt een fles olie terwijl jij diesel hebt en jij gooit er benzineolie in ja is de verkoper dan aansprakelijk

of jij tankt diesel ipv benzine tankstation dan ook fout staat er ook op DIESEL maar ja zolang mensen alleen maar gratis zien en de rest niet ja wie is er dan schuldig


Deelname aan de Actie is mogelijk tussen 12 september en 1 oktober 2006. Celldorado behoudt zich het recht voor deze periode te verlengen.

Deelname geschiedt door een SMS met de tekst WIN te sturen naar 6464, of door je 06 nummer rechts in het invulvak in te vullen, op 'versturen' te klikken en per sms te bevestigen.

De kosten van deelname zijn beperkt tot de kosten van de door deelnemer verzonden SMS. Deze kosten zijn afhankelijk van de provider van de gebruiker.

De winnaar van de Actie heeft de mogelijkheid aangekleed te worden door Lange Frans en/of Baas B. in Fugezi kleding t.w.v. 500 EUR op een nader te bepalen plaats, dag en tijd met Celldorado.

De bepaling van de winnaar en de datum van de 'verkleedpartij' zullen liggen binnen drie weken na de einddatum van de Actie.

Raadpleeg op deze site de Algemene Spelvoorwaarden die naast deze specifieke spelvoorwaarden van van toepassing zijn op de Actie.


*De eerste realtone is gratis. Dit is een abonnementsdienst. De kosten bedragen € 3,00 per realtone (+ sms download kosten), 3 realtones per week. Stoppen? Stuur STOP naar 6464. Om gebruik te kunnen maken van de Service moet de gebruiker 16 jaar of ouder zijn of toestemming hebben van (een van de) ouders en/of de betalingsgemachtigde. Celldorado werkt volgens de Nederlandse code of conduct voor SMS diensten.

Algemene spelvoorwaarden | Geschikte toestellen
| Partner worden | Algemene voorwaarden | Contact


kijk vooral ff naar dat schuingedrukte

ik zie het duidelijk staan toch

Else de Jong
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 sep 2006 16:58

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Else de Jong »

Ik heb gereageerd op een popup op mijn pc. Die heb ik aangeklikt en mijn gsm nr ingevuld. Daarna kreeg ik een smsje en die heb ik waarschijnlijk met ja teruggestuurd. Heb zeker weten niet het hele smsje gelezen, omdat ik niet meer tekst verwacht had en dacht dat het iets eenmaligs zou zijn. Dat dit niet zo is is een tegenvaller. Geld ging van mij naar 4010.....

supermaster
Berichten: 64
Lid geworden op: 07 sep 2006 13:13

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door supermaster »

beste,

zelfs in die popup staat het nog.

Heb zeker weten niet het hele smsje gelezen, omdat ik niet meer tekst verwacht had en dacht dat het iets eenmaligs zou zijn

hoe erg het ook klinkt en het geld gekost heeft u geeft het zelf al aan u hebt het niet helemaal gelezen.

en zo gaan ze nl allemaal de boot in

Hajo42
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 sep 2006 18:52

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Hajo42 »

Mijn zoon heeft zich op 2 augustus aan en afgemeld bij 6464. Het resultaat is dat hij tot 4 ringtones per dag in rekening kreeg zonder te onvangen totdat wij ons bij Telfort hebben afgemeld voor alle SMS diensten. Kosten ongeveer € 170. 6464, Celldorado zegt 3 ringtones per week te versturen.

supermaster
Berichten: 64
Lid geworden op: 07 sep 2006 13:13

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door supermaster »

hij heeft zich dan niet goed afgemeld schijnbaar he.

en ze sturen er maar 3 a 4 per week

dus conclusie je zoon heeft zich meerdere malen aangemeld ipv afgemeld.

ik heb het zelf vanmiddag eens getest zowel met een prepaid als met een abbo.

1x ringtone binnen meteen stop6464 en het is afgelopen.

als je je 4x aanmeld krijg je er idd vier binnen ja.

dus wie is er dan stom bezig juist ja je zoon en niet een ander de schuld geven.

ik zeg niet dat ik het helemaal eens ben met dit soort abbo's maar mensen klagen als de hardste maar reageren wel als iets gratis is.

dan maakt het ineens niks uit dat woordje GRATIS lezen ze behalve de rest.
als je verder las had je ook gezien wat de abbo kosten waren en hoe je af kon melden.

dat je zoon dat 4x fout doet is niet het probleem van bv celdorado

Hajo42
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 sep 2006 18:52

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Hajo42 »

Supermaster sta jij op de loonlijst van Celldorado 6464?

Zo'n dienst moet toch voorkomen dat dezelfde ringtones meerder keren naar hetzelfde telefoonnummer verstuurd kunnen worden?

Hajo42
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 sep 2006 18:52

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Hajo42 »

Dat is grappig supermaster. Jij zegt dat mensen niet goed lezen. Heb ik ergens geschreven dat mijn zoon zich 4x aangemeld heeft?

Ik heb de sms'jes nagekeken en dat is ook niet zo. Bovendien heeft hij zich afgemeld. De OPTA vraagt om dit soort bevindingen want ze willen een onderzoek starten naar 6464 en jij houdt vol dat het aan de gebruikers ligt.

Dream on supermaster

supermaster
Berichten: 64
Lid geworden op: 07 sep 2006 13:13

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door supermaster »

je schrijft dat nl wel.

4x een ringtone op 1 dag

dan heeft ie zich juist wel 4x aangemeld

anders kan 1 jou rekening niet zo hoog zijn en punt 2 als ie meteen afgemeld was bleef de rekening ook niet oplopen.

net weer 2 kenissen van mij overgehaald om ff 1 malig lid te worden.

1 sms en meteen stop naar 6464 en afgemeld zonder problemen

er komt ook geen sms meer.

dus ga me nu niet vertellen dat je zoon het goed heeft gedaan

vraag me trouwens af wat er moeilijk is om alleen STOP te sms'en

Hajo42
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 sep 2006 18:52

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Hajo42 »

Inderdaad 4 per dag ontvangen niet aangemeld dus beter lezen supermaster.

En het onderzoek van de OPTA?

Eric Kriegler
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2006 17:41

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Eric Kriegler »

Hmm, mij hebben ze duidelijk anders genaaid. Ik krijg niks binnen, maar elke dag verlies ik wel een euro of 1,5 a 2.
Als ik geen beltegoed heb, krijg je sms jes van ze over ontoereikend beltegoed.
Na HELP te hebben ge smst en daarna gereageerd te hebben met STOP, blijk ik te zijn afgemeld, kreeg gelijke een sms.
Let wel, niet stop sms en, maar op de help reactie reageren.
Alleen STOP werkte hier niet.
Heb hiermee ruim 10 euro verloren, gelukkig is google een grote hulp.

Groeten Kees

prinsessenkind
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2006 00:06

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door prinsessenkind »

Heb me net (eindelijk) afgemeld bij 6464. Met een sms-je STOP.
Heel erg bedankt voor het melden hoe je dit kon doen. Ben weer helemaal blij![/b]

Gesloten