LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Acer laptop
Re: Acer laptop
Ik pest niemand dus of je begrijpt er niks van
of je kan niet lezen
blijf in beide gevallen beter van dit forum weg
of je kan niet lezen
blijf in beide gevallen beter van dit forum weg
Re: Acer laptop
Nee, je hebt geen recht op een nieuwe.Ik ben dat din g nu al 4 weken kwijt en als ik bel staat hij te wachten op onderdelen dat is toch bisar ik heb hem zelf nog geen week in huis gehad maar een nieuwe krijg ik niet terijl ik daar wel recht op heb volgens mij
Op het moment dat je de notebook koopt, is het jouw eigendom.
Bij problemen zijn er verschillende mogelijkheden:
- de computer wordt gerepareerd.
- als dat niet mogelijk is wordt de computer vervangen,
- is dat niet mogelijk dan krijgt de klant zijn geld terug.
Dus als eerste wordt er gekeken of de computer gerepareerd kan worden.
Nu kan je volgens de sommige wel gelijk een nieuwe eisen, maar dat wordt door de winkelier nooit gehonoreerd.
De reden is dat als hij gelijk een nieuwe geeft, dat hij met een gigantische schadepost zit.
Omdat de fabrikant eerst wilt repareren en geen nieuwe zal geven.
Volgens sommige bepalen de consumenten wat er gebeurd.
Die hebben het mis. Ja, volgens de regeltjes misschien.
Maar in de praktijk heeft dus de fabrikant het laatste woord en niet de winkelier of de consument.
Aangezien op de computer een fabrieksgarantie zit, heeft de winkelier weinig keus.
Als hij buiten de fabrikant om zaken gaat regelen, dan kan hij op de aanspraak van de fabrieksgarantie naar fluiten.
Dat betekend dus een grote kostenpost.
Ik vind het jammer dat de consumenten dat niet willen inzien.
In de garantieperiode bepalen de fabrikanten wat er gebeurd en niet de winkelier of de consument.
Dat is de praktijk.
Als het om kleine bedragen gaat kun je als winkelier wel om de fabrikant heen gaan. Die kosten die daar bij gemoeid zijn, zijn nog wel te overzien. Maar bij hoge hoge bedragen is dat anders.
-
- Berichten: 414
- Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35
Re: Acer laptop
Hoezo? als mensen standaard onzin uit kramen dan kraam ik onzin terug! heel simpel... ik kan nl ZELF heel goed beslissen of iets goed of niet goed aangesloten is....en of de installeingen goed staan... mochten ze erop staan dat ik iets instel dan zal ik dat onder protest altijd doen (waarop de uitkomst zal zijn dat het nog steeds niet werkt) dat andere mensen dat nou niet kunnen... Tjah.. is dat mijn probleem?aaaaaaaaaaargh, dat helpdeskje pesten is echt te kinderachtig voor woorden
en je kan wel zeggen dat je jezelf erin gespecialiseerd hebt maar daar geloven ze toch geen hout van
Re: Acer laptop
Betste IKBENIK
Je hebt echt ongelijk
Hpezielig het met die winkelier ook is de regels zijn anders.
Ik kan zonder opgaaf van reden alles wat ik koop binnen 10 dagen zomaar terug geven hoe vervelend dat ook voor de winkelier is.
Bovendien is wat jij zegt mijn geld terug het zelfde als wat ik zeg een nieuwe of je je geld terug is volgens mij het zelfde.
Maar goed.
En de winkelier is de enige die een vuist kan maken tegen de fabriekant en kan als het hem niet bevalt een ndere zoeken iets wat ik niet kan op deze manier
Maar je bent het ongetwijfelt met me eens dat het wel bisar is dat ik nog geen week gebruik heb kunnen van mijn acer terwijl hij daar nu 4 weken staat. dat is belachelijk.
Je hebt echt ongelijk
Hpezielig het met die winkelier ook is de regels zijn anders.
Ik kan zonder opgaaf van reden alles wat ik koop binnen 10 dagen zomaar terug geven hoe vervelend dat ook voor de winkelier is.
Bovendien is wat jij zegt mijn geld terug het zelfde als wat ik zeg een nieuwe of je je geld terug is volgens mij het zelfde.
Maar goed.
En de winkelier is de enige die een vuist kan maken tegen de fabriekant en kan als het hem niet bevalt een ndere zoeken iets wat ik niet kan op deze manier
Maar je bent het ongetwijfelt met me eens dat het wel bisar is dat ik nog geen week gebruik heb kunnen van mijn acer terwijl hij daar nu 4 weken staat. dat is belachelijk.
Re: Acer laptop
KOOP=KOOP in een winkel.BASTA!!!!
Re: Acer laptop
Volgens de wetboeken niet.Betste IKBENIK
Je hebt echt ongelijk
Hpezielig het met die winkelier ook is de regels zijn anders.
Ik kan zonder opgaaf van reden alles wat ik koop binnen 10 dagen zomaar terug geven hoe vervelend dat ook voor de winkelier is.
Dus hanteer ik deze regel niet (zal ik ook niet doen, want dan ben ik zo failliet!)
Daarbij zullen een hele hoop kleine ondernemers bij deze regel het loodje leggen!
Want door deze regels gaan de kleine zelfstandige naar de vervelend!
(maar dat begrijpt geen mens, of ze zijn echt zo steke blind!)
Bovendien is wat jij zegt mijn geld terug het zelfde als wat ik zeg een nieuwe of je je geld terug is volgens mij het zelfde.
Zijn toch twee verschillende dingen.
Klopt, ben ikhelemaal met je eens. Alleen de winkelier kan hier weinig aan doen. Want dan kost het hem 2 laptops!Maar je bent het ongetwijfelt met me eens dat het wel bisar is dat ik nog geen week gebruik heb kunnen van mijn acer terwijl hij daar nu 4 weken staat. dat is belachelijk.
Re: Acer laptop
Ik kan zonder opgaaf van reden alles wat ik koop binnen 10 dagen zomaar terug geven hoe vervelend dat ook voor de winkelier is.
Kun je me dan de bron geven waarin staat dat het wettelijk verplicht is?
Want zoals het er nu uitziet krijg jij je geld niet terug.
Daarnaast is het zo dat ik op bestelling lever. Dus ik moet speciaal voor de klant de producten bestellen.
Als 3 klanten bij mij ieder 2 computers besteld en volgens jouw binnen 10 dagen de computers zonder opgave van redenen de computers terug mogen brengen betekent dit voor mij einde bedrijf!
Dan ben ik failliet!
Dus je kunt wel nagaan dat ik deze regel nooit na zal leven.
Wet of geen wet.
Want als ik die regel wel na zou leven betekent dat voor mij einde bedrijf.
En dat sta ik niet toe!
(maar dat zul jij wel niet begrijpen)
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 09 jan 2006 17:38
Re: Acer laptop
Die mensen hier die zelf Acer verkopen klinken wat mij betreft ongeloofwaardig wanneer ze Acer zo in de hemel prijzen. Ze beschuldigen andere bedrijven van verkooppraatjes, maar zijn die praatjes van jullie dan niet precies hetzelfde?! Helemaal schandalig vind ik die arrogante opmerkingen, zoals "dat mensen dan maar moeten leren met die apparaten om te gaan" of "dat je er niet zoveel programma's op moet zetten." Waar koop je zo'n ding dan voor? Zodat je er niks mee kan/mag doen. Wat een onzin.
Zelf heb ik nu twee en een half jaar een Acer TravelMate 430 met windows XP Pro en ik ben matig tevreden over het apparaat. Hij doet het wel, maar start vanaf dag 1 al traag op en is over het geheel traag. Ook is hij erg lawaaiig en de accu houdt het maar 45 minuten vol. Dat vind ik dus veels te weinig. Ook loopt de laptop regelmatig vast. Ik gebruik de laptop voor grafisch ontwerp, webontwerp en technisch tekenen (AutoCAD). Ik weet best dat dit soort software aardig wat vraagt van een PC of laptop, maar toch vind ik dat het gewoon moet werken. Ik heb een flink bedrag opgehoest voor de aankoop ervan en ik wil waar voor mijn geld. Ik zorg goed voor het apparaat. Dagelijks spyware verwijderen, regelmatig op virussen scannen en eventueel verwijderen. Geen peer-to-peer downloadprogramma's erop. Regelmatig register controleren en onderhouden. Regelmatig harde schijven opruimen en defragmenteren. Dus aan gebrek aan aandacht en zorg voor het apparaat ligt het niet. Met al de goede zorg voor mijn apparaat vind ik dat hij zeker optimaal zou moeten werken en dat doet hij niet.
Volgende keer koop ik in ieder geval geen Acer, want ik vind hem veels te traag en lawaaiig en hij loopt te vaak vast.
Zelf heb ik nu twee en een half jaar een Acer TravelMate 430 met windows XP Pro en ik ben matig tevreden over het apparaat. Hij doet het wel, maar start vanaf dag 1 al traag op en is over het geheel traag. Ook is hij erg lawaaiig en de accu houdt het maar 45 minuten vol. Dat vind ik dus veels te weinig. Ook loopt de laptop regelmatig vast. Ik gebruik de laptop voor grafisch ontwerp, webontwerp en technisch tekenen (AutoCAD). Ik weet best dat dit soort software aardig wat vraagt van een PC of laptop, maar toch vind ik dat het gewoon moet werken. Ik heb een flink bedrag opgehoest voor de aankoop ervan en ik wil waar voor mijn geld. Ik zorg goed voor het apparaat. Dagelijks spyware verwijderen, regelmatig op virussen scannen en eventueel verwijderen. Geen peer-to-peer downloadprogramma's erop. Regelmatig register controleren en onderhouden. Regelmatig harde schijven opruimen en defragmenteren. Dus aan gebrek aan aandacht en zorg voor het apparaat ligt het niet. Met al de goede zorg voor mijn apparaat vind ik dat hij zeker optimaal zou moeten werken en dat doet hij niet.
Volgende keer koop ik in ieder geval geen Acer, want ik vind hem veels te traag en lawaaiig en hij loopt te vaak vast.
Re: Acer laptop
Dit topic zelf gestart en nu........ is die fijne Acer laptop kapot.
Eerst is de spatiebalk kapot gegaan en nu een load error en verder start de laptop niet meer.
Mogelijk moederbord of harde schijf. Net twee jaar oud !
Ik ga geen kosten meer maken of geirriteerd raken door de helpdesk en koop een ander. Voor mij NOOIT MEER EEN ACER !
Eerst is de spatiebalk kapot gegaan en nu een load error en verder start de laptop niet meer.
Mogelijk moederbord of harde schijf. Net twee jaar oud !
Ik ga geen kosten meer maken of geirriteerd raken door de helpdesk en koop een ander. Voor mij NOOIT MEER EEN ACER !
Re: Acer laptop
Mijn laptop van Acer is ineens enorm traag; alsof hij niet voldoende geheugen heeft of zo. NU heb ik hem welgeteld twee weken! Dat is toch schandalig.
Nu wil ik hem terugbrengen naar de winkel (Mediamarkt) en mijn geld terugeisen. (of eventueel een nieuwe vervanger krijgen)
Hoe sterk zal ik staan?
Nu wil ik hem terugbrengen naar de winkel (Mediamarkt) en mijn geld terugeisen. (of eventueel een nieuwe vervanger krijgen)
Hoe sterk zal ik staan?
Re: Acer laptop
Is niet helemaal schandalig.Helemaal schandalig vind ik die arrogante opmerkingen, zoals "dat mensen dan maar moeten leren met die apparaten om te gaan"
Mensen die met de computer overweg kunnen moet het totaal geen probleem zijn.
Echter zijn er ook mensen die nog nooit een computer gehad hebben en er ook nog nooit mee gewerkt hebben, is het een ander verhaal.
Die mensen moeten eerst een computercursus nemen om te leren hoe met de computer overweg te gaan.
Zelf begeleidt ik wel mensen, maar ik kan de klanten niet compleet begeleiden en hun leren met de computer overweg te leren gaan.
Puur omdat voor mij daar de tijd ontbreekt.
Niets schandalig. Het kan gebeuren.Mijn laptop van Acer is ineens enorm traag; alsof hij niet voldoende geheugen heeft of zo. NU heb ik hem welgeteld twee weken! Dat is toch schandalig.
Gewoon mee teruggaan naar de winkel en het probleem rustig uitleggen. Men zal dan het probleem gaan oplossen.
Wat je vooral niet moet doen is een hoop stampij maken. Dat werkt alleen in je eigen nadeel.
Een beetje dimmen graag!Nu wil ik hem terugbrengen naar de winkel (Mediamarkt) en mijn geld terugeisen. (of eventueel een nieuwe vervanger krijgen)
Hoe sterk zal ik staan?
Computers kunnen kapot gaan. Je moet niet zo hoog van de toren blazen!
Blijf rustig.
Wat vaak voorkomt is dat spyware op de computer komt en die vertraagd de boel.
Als eerste moet worden uitgezocht of het probleem te wijten is aan de software of aan de hardware.
En met de toon die je uitslaat kom je heel ver!
Re: Acer laptop
Bi mij ging het ook niet goed na aankoop, ik terug naar Informatique ( wat toch een goede zaak was ) . Daar kreeg ik direct te horen wij trekken onze handen ervan af, u moet bij Acer zijn, nou dan gaat de ellende verder. Ik vermoed dat de media markt hetzelfde zal gaan zeggen.
Dan wordt de laptop gehaald en weer terug gebracht en dan vraag je je af wat er gebeurt is, daarna weer een keer weggeweest en met een onnozel rapport erbij weer retour. Dit rapport nog naar Informatique gestuurd, maar die doen er ook lekker niets aan.
Heb nu gelukkig een betere computer zaak die ook verantwoording neemt voor de merken die hij verkoopt en dat is een heel andere houding als Informatique met Acer.
Dan wordt de laptop gehaald en weer terug gebracht en dan vraag je je af wat er gebeurt is, daarna weer een keer weggeweest en met een onnozel rapport erbij weer retour. Dit rapport nog naar Informatique gestuurd, maar die doen er ook lekker niets aan.
Heb nu gelukkig een betere computer zaak die ook verantwoording neemt voor de merken die hij verkoopt en dat is een heel andere houding als Informatique met Acer.
-
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16
Re: Acer laptop
Daar betaal je wel iets meer voor dan voor een Acer, neem ik aan? Kijk trouwens ook eens naar Asus: niet veel duurder dan Acer, 2 jaar garantie en een betere reparatieservice.Heb nu gelukkig een betere computer zaak die ook verantwoording neemt voor de merken die hij verkoopt en dat is een heel andere houding als Informatique met Acer.
Re: Acer laptop
Ben ook nu naar een Asus aan het kijken.
Informatique adviseerde mij de Acer om de prijs /kwaliteit verhouding en dat het goede laptop was. Dat is het dus niet, fout advies en daarvoor dus ook geen service en dat vind ik een misser van Informatique.
Informatique adviseerde mij de Acer om de prijs /kwaliteit verhouding en dat het goede laptop was. Dat is het dus niet, fout advies en daarvoor dus ook geen service en dat vind ik een misser van Informatique.
-
- Berichten: 299
- Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16
Re: Acer laptop
Tot ik alle trieste verhalen over Acer gelezen had, was ik - ter vervanging van m'n huidige pc (Gateway van 2001) - zeer geïnteresseerd in de aanschaf van een Acer Aspire E560 of E700 desktop pc.
Ik heb nu toch ernstige twijfels of geldt de vermeende slechte kwaliteit van Acer alleen voor z'n laptops?
Ik heb nu toch ernstige twijfels of geldt de vermeende slechte kwaliteit van Acer alleen voor z'n laptops?
Re: Acer laptop
Ik heb al veel monitoren van Acer geleverd en bijna nooit problemen mee gehad.
En ik heb zelf een Acer Aspire 1700. Nooit geen problemen mee.
De brander is een keer defect geweest en daar heb ik een andere voor gekregen zonder de notebook op te sturen.
Ik heb toen alleen de brander opgestuurd en deze is gewoon vervangen.
Als winkelier zijnde moet je de fabrikant ook vaak achter de vodden aanzitten, maar dan krijg je toch bijna alles wel geregeld.
En ik heb zelf een Acer Aspire 1700. Nooit geen problemen mee.
De brander is een keer defect geweest en daar heb ik een andere voor gekregen zonder de notebook op te sturen.
Ik heb toen alleen de brander opgestuurd en deze is gewoon vervangen.
Als winkelier zijnde moet je de fabrikant ook vaak achter de vodden aanzitten, maar dan krijg je toch bijna alles wel geregeld.
-
- Berichten: 410
- Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24
Re: Acer laptop
Ik heb diverse ervaringen met laptops van Acer en zou absoluut weer een Acer kopen.
Re: Acer laptop
Van zo'n opmerkingen wordt ik altijd doodmoe. Winkeliers kopen materialen in tegen een lage prijs en willen er zoveel mogelijk van verkopen. Zelf samenstellen is er niet meer bij daar inkopen goedkoper is. Maar als er een probleem is dan is het ineens niet meer hun probleem, moet je maar contact met de fabriek opnemen.Daar kreeg ik direct te horen wij trekken onze handen ervan af, u moet bij Acer zijn,
Nou Eksoj ? Houdt de winkelier maar gewoon aan de regels. Je hebt de Laptop bij hen gekocht, zij zorgen maar voor de garantie. Klanten iets verkopen en dan afschepen getuigt van een HELE slechte service.
-
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 20 nov 2005 10:12
Re: Acer laptop
Inderdaad. Zo heb ik ook een hele slechte ervaring met Informatique en Acer. Via PC Privé project een paar jaar terug een Acer laptop besteld (Infornatique was de enige shop met wie mijn werkgever het PC Privé project deed, dus ik had geen keuze), na afhalen bleek thuis dat de combo-drive het niet deed. Dus zaterdagochtend terug naar Informatique, nummertje trekken en anderhalf uur zitten wachten bij de "service-balie".Houdt de winkelier maar gewoon aan de regels. Je hebt de Laptop bij hen gekocht, zij zorgen maar voor de garantie. Klanten iets verkopen en dan afschepen getuigt van een HELE slechte service.
Eindelijk aan de beurt bij de "service-balie" word ik te woord gestaan door zo'n broekie (nog nat achter z'n oren) die mij vertelt dat de drive inderdaad defect is, maar dat omruilen niet mogelijk is omdat dezelfde laptop niet meer geleverd zou gaan worden. Ze wilden toen de laptop opsturen voor reparatie, maar daar stonk ik dus niet in want dan je zo je laptop weer dik een maand kwijt.
Daarom voorgesteld om de laptop dan maar om te ruilen voor een Asus (met kleine bijbetaling) die wel op voorraad was, maar dat kon volgens het jochie aan de balie niet. Toen maar voorgesteld om het geld maar te retourneren, jochie weer naar achteren gerend naar zijn chef, kwam terug en toen was omruilen voor de Asus opeens wel mogelijk! Eind goed al goed, Asus laptop doet het na 4 jaar nog steeds fantastisch maar voor mij nooit meer Informatique. Service daar is gewoon bagger.
Re: Acer laptop
Om dan een stukje uit mijn eigen blog toe te voegen:
Het is toch wat, is het handig voor je studie om een laptop te hebben. Koop je een goede laptop (denk je) krijg je al na een jaar zware problemen... 3 KEER!!!
Nadat op mijn laptop de Windows niet goed meer werkte en mijn touchpad stuk was besloot ik de fabrikant maar is te bellen en te vragen of hij gefixed kon worden, je hebt niet voor niks garantie. En uiteindelijk wordt hij ook gerepareerd.
Krijg je hem terug blijkt dat er een verkeerde versie van Windows op geinstalleerd staat en dat de touchpad die eerst niet meer werkte nu opeens te goed werkt. Iets te gevoelig afgesteld. Wat doe je dan, je belt nog een keertje met de fabrikant.
Zo gezegd, zo gedaan en opnieuw wordt de laptop gerepareerd.
Een weekje later komt de bezorgdienst weer langs met de gerepareerde laptop! En wat ziet mijn oog nu.. Het toetsenbord zakt te ver door aan de rechter kant, je knopje van het draadloos internet is stuk en je ziet witte punten in je beeldscherm.
Nadat je daarvan bent bekomen zie je ook nog dat ze wel een poging gedaan hebben om de Windows versie te installeren. Maar in plaats van de 2005 versie heb je ineens de 2002 versie!!
Dus heb ik weer de fabrikant gebeld! Hierbij kreeg een ik mannetje van de helpdesk aan de lijn die uiteindelijk ook vond dat het zo niet werkte. Eindelijk eentje die het snapt!
De laptop gaat dus weer de reparatie in, maar (zo zei de helpdesk) gezien de problemen word misschien overwogen dat ik een nieuw toestel ga krijgen.
Vandaag werd mijn laptop opgehaald en hopelijk krijg ik binnenkort goed nieuws dat mijn laptop volledig gerepareed is. Of misschien nog beter.. dat ik een nieuwe krijg.
Mijn laptop heeft dus voor de fabrikant al heel wat gekost dus. Want ondertussen zijn er al heel wat zaken vervangen:
- Een harde schijf
- Een moederbord
- Een touchpad
En als mijn laptop nu voor de 3e keer gerepareerd gaat worden komt waar waarschijnlijk bij:
- Een nieuw toetsenbord
- Een nieuw LCD scherm
- Een nieuw front met knoppen voor o.a. draadloos internet
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Gisteren kreeg ik mijn laptop terug na de derde reparatie. Ik open de doos en haal voorzichtig de laptop eruit. Ik open de laptop en wat zie ik....
HIJ IS NOG STUK!!!!
Het toetsenbord, wat één van de grote problemen was is slecht of niet gerepareerd want ik kan hem nog steeds diep het toestel induwen. Uiteindelijk heb ook nog de moeite gedaan om mijn stukke WiFi knopje te controleren, en ook die bleek slecht gerepareerd.
Voor deze laatste reparatie had ik ook nog klachten over het LCD scherm. Nu heb ik dat dit keer niet eens bekenen omdat ik al zo pissig was omdat mijn laptop nu alweer voor de VIERDE keer naar reparatie moet.
Toch is er voor mij nog enigsinds hoop. Na wat research heb ik gezien dat ik als consument het recht heb om nu contact op te nemen met de fabrikant. Ik moet ze nog 1 maal de kans te geven mijn toestel te maken. Is mijn laptop nog niet goed na deze reparatie dan mag ik een nieuwe eisen!
Dus heb ik de klachtbrief al geschreven en word mijn laptop een van de komende dagen weer opgehaald. Ik hoop dat ze nu door krijgen dat het mis is, zo kan het niet langer. Het eind begint in zicht te komen.
Het is toch wat, is het handig voor je studie om een laptop te hebben. Koop je een goede laptop (denk je) krijg je al na een jaar zware problemen... 3 KEER!!!
Nadat op mijn laptop de Windows niet goed meer werkte en mijn touchpad stuk was besloot ik de fabrikant maar is te bellen en te vragen of hij gefixed kon worden, je hebt niet voor niks garantie. En uiteindelijk wordt hij ook gerepareerd.
Krijg je hem terug blijkt dat er een verkeerde versie van Windows op geinstalleerd staat en dat de touchpad die eerst niet meer werkte nu opeens te goed werkt. Iets te gevoelig afgesteld. Wat doe je dan, je belt nog een keertje met de fabrikant.
Zo gezegd, zo gedaan en opnieuw wordt de laptop gerepareerd.
Een weekje later komt de bezorgdienst weer langs met de gerepareerde laptop! En wat ziet mijn oog nu.. Het toetsenbord zakt te ver door aan de rechter kant, je knopje van het draadloos internet is stuk en je ziet witte punten in je beeldscherm.
Nadat je daarvan bent bekomen zie je ook nog dat ze wel een poging gedaan hebben om de Windows versie te installeren. Maar in plaats van de 2005 versie heb je ineens de 2002 versie!!
Dus heb ik weer de fabrikant gebeld! Hierbij kreeg een ik mannetje van de helpdesk aan de lijn die uiteindelijk ook vond dat het zo niet werkte. Eindelijk eentje die het snapt!
De laptop gaat dus weer de reparatie in, maar (zo zei de helpdesk) gezien de problemen word misschien overwogen dat ik een nieuw toestel ga krijgen.
Vandaag werd mijn laptop opgehaald en hopelijk krijg ik binnenkort goed nieuws dat mijn laptop volledig gerepareed is. Of misschien nog beter.. dat ik een nieuwe krijg.
Mijn laptop heeft dus voor de fabrikant al heel wat gekost dus. Want ondertussen zijn er al heel wat zaken vervangen:
- Een harde schijf
- Een moederbord
- Een touchpad
En als mijn laptop nu voor de 3e keer gerepareerd gaat worden komt waar waarschijnlijk bij:
- Een nieuw toetsenbord
- Een nieuw LCD scherm
- Een nieuw front met knoppen voor o.a. draadloos internet
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Gisteren kreeg ik mijn laptop terug na de derde reparatie. Ik open de doos en haal voorzichtig de laptop eruit. Ik open de laptop en wat zie ik....
HIJ IS NOG STUK!!!!
Het toetsenbord, wat één van de grote problemen was is slecht of niet gerepareerd want ik kan hem nog steeds diep het toestel induwen. Uiteindelijk heb ook nog de moeite gedaan om mijn stukke WiFi knopje te controleren, en ook die bleek slecht gerepareerd.
Voor deze laatste reparatie had ik ook nog klachten over het LCD scherm. Nu heb ik dat dit keer niet eens bekenen omdat ik al zo pissig was omdat mijn laptop nu alweer voor de VIERDE keer naar reparatie moet.
Toch is er voor mij nog enigsinds hoop. Na wat research heb ik gezien dat ik als consument het recht heb om nu contact op te nemen met de fabrikant. Ik moet ze nog 1 maal de kans te geven mijn toestel te maken. Is mijn laptop nog niet goed na deze reparatie dan mag ik een nieuwe eisen!
Dus heb ik de klachtbrief al geschreven en word mijn laptop een van de komende dagen weer opgehaald. Ik hoop dat ze nu door krijgen dat het mis is, zo kan het niet langer. Het eind begint in zicht te komen.