LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het Net

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
emdeegee

Het Net

Ongelezen bericht door emdeegee »

Surfen en Bellen van HET NET....In een woord WAARDELOOS.
Na de aanvraag na een maand maar eens gevraagd waar het aansluit pakket bleef. Vervolgens meerdere malen met de helpdesk gebeld, gevolg aanvraag wordt door het net ongevraagd geannuleerd. Na meerdere malen he;pdesk bellen wordt aanvraag weer in gang gezet. Inmiddels internet door oude provider afgesloten. Kwade brief naar het net gestuurd, geen reactie terug gehad, na een paar dagen doet ineens internet het weer. Eindelijk aansluitpakket gekregen, alles geinstaleerd en het werkt meteen.... na drie weken echter oude telefoonlijn ook nog steeds actief, dus maar eens achter aan gebeld (helpdesk). Zoude het in orde maken.... resultaat kan niet meer gebeld worden vanaf het vastenet aleen nog maar door mensen met een GSM of met Surfen en bellen. Dus helpdesk maar weer bellen.... wordt een storing aangemaakt en max 72 uur wachten .. en inderdaad a drie dagen kan ik weer geeld worden. Alle werkt nu .. behalve als ik mijn instellingen wil wijzigen kan niet meer inloggen op de pagina telefonie beheer, blijkbaar account geblokeerd, dus maar weer eens bellen met de helpdesk.
Ik had surfen en bellen genomen om te bezuinigen op mijn telefoonkosten, inmiddels ben ik in drie maanden al meer dan 50 euro kwijt aan het bellen van de helpdesk van HET NET :cry:

willito001

Re: Het Net

Ongelezen bericht door willito001 »

Dat is nu precies wat ze willen, belkosten levert meer op dan dat hele adsl gedoe. Niet meer bellen en gewoon een goede provider nemen, dus opzeggen die handel en niet vergeten je rekening te blokkeren zodat de incassootjes buiten de deur blijven :D

boebele

Re: Het Net

Ongelezen bericht door boebele »

Ongelofelijk dat er nog steeds mensen zijn die in zee gaan met HetNet. En dan vervolgens hier komen klagen. Na al die negatieve reacties mbt Surfen en Bellen mag het toch duidelijk zijn dat je dat gewoon niet moet nemen?

Mensen, bezint eer ge begint!

Gesloten