LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN neemt Tiscali Nederland over voor 255 miljoen
-
KPN neemt Tiscali Nederland over voor 255 miljoen
Brrrr.... KPN blijft ons achtervolgen. Ik nam naar volle tevredenheid Tiscali om van KPN af te zijn. Zitten we binnenkort toch weer onder de plak van het Groene Monster.
http://www.planet.nl/planet/show/id=118 ... /sc=be507c
http://www.planet.nl/planet/show/id=118 ... /sc=be507c
Re: KPN neemt Tiscali Nederland over voor 255 miljoen
goed nieuws man!!!!
echt wel goed nieuws, maar kan nog steeds geen ADSL via KPN aanvragen wegens glasvezel
-
mooi zo, KPN wordt groter en groter!
-
Tot nu toe alleen maar domme reacties.
je voegt zelf anders ook niks toe..
Dommste reacties en vooral kinderachtig van die AnnePanne..
Ik heb internet via KPN, telefoon via KPN en televisie via KPN. Tot op heden met geen enkel probleem.
Kortom, KPN is geweldig !! Hoe groter hoe beter.....
Kortom, KPN is geweldig !! Hoe groter hoe beter.....
Nou ik ben er zelf dus niet blij mee dat Tiscali overgenomen word. Ik was net zo blij dat ik niks meer te maken heb met KPN. Ik hoop (tegen beter weten in) dat er niet veel gaat veranderen, maar we zullen het zien.
-
@Stanley: natuurlijk is AnnePanne heel dom, maar dat is juist leuk! Perfect antwoord op al die jankerts op dit forum.
Bovenstaande reactie is niet van mij, maar dat was vast iedereen wel duidelijk. Let op het _ achter de naam......
-
En de hoofdletter......
wuahahahahahahahahahahah wie raapt me op???
zit ook bij tiscali,eerst ook telefonie van kpn,ben benieuwd of we nu nog die 9,95 voor gebruik kabel kpn moeten blijven betalen.
Hoewel ik geen fan ben van KPN is KPN wel 1 van de betrouwbare ondernemingen. Ik heb nog gewoon een telefoonabonnement bij de KPN, al bel ik via Tele2 omdat het goedkoper is, de telefoonlijn van KPN is wel betrouwbaar. Ik heb ADSL van Planet, wat ook van KPN is en heb er nooit problemen mee. Daarom stap ik ook niet over naar allerlei combinaties van Tele2 ofzo. Als er dan wat uitligt, ligt ook alles eruit.
XS4ALL wordt regelmatig uitgeroepen tot beste provider, is van de KPN. Planet en Het Net komen achter XS4ALL, beide zijn van KPN.
Wat service betreft is KPN niet de beste en de goedkoopste zijn ze ook niet, maar hun produkten zijn meestal wel de beste.
XS4ALL wordt regelmatig uitgeroepen tot beste provider, is van de KPN. Planet en Het Net komen achter XS4ALL, beide zijn van KPN.
Wat service betreft is KPN niet de beste en de goedkoopste zijn ze ook niet, maar hun produkten zijn meestal wel de beste.