LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NORDLAND IS TROEP

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door mestreech123 »

haha nee roze met groene bolletjes. na 1 maand mijn was elders brengen kunnen we dan vanaf vrijdag weer wassen hehe

baila
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2007 22:31

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door baila »

Wij hebben in juli 2006 een nordland wasmachine gekocht. Deze is 3 weken geleden kapot gegaan, de stoppen sloegen door in de meterkast. Een week wachten op de EM service, en jahoor apparaat gemaakt had kortsluiting gemaakt volgens monteur met printplaten.

En wij blij hij was gemaakt, maar wel 1 was kunnen doen en bij de volgende was weer hetzelfde probleem, stop uit de meterkast!! En wij weer niet kunnen wassen.

Wachten tot maandag om te bellen en een nieuwe afspraak te maken, krijg ik te horen dat ik 1,5 week moet wachten omdat het druk is. Hier zijn we niet akkoord mee gegaan en ineens konden ze wel binnen 4 dagen weer komen.
Maar tja monteur weer geweest, nu bleek dat de motor kortsluiting had gemaakt. En nu het allerleukste!!! Onderdeel was niet voorradig en moet besteld worden! Wij kunnen ondertussen al 3 weken niet wassen, en moeten nu wachten op een telefoontje van de EM service wanneer het onderdeel binnen is, en dan weer nieuwe afspraak maken en wachten....
Dit verwacht ik toch niet bij een wasmachine van een half jaar oud!! Bedankt IT's voor jullie goede advies

jora39
Berichten: 93
Lid geworden op: 31 jan 2007 21:03

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door jora39 »

:?:
Laatst gewijzigd door jora39 op 18 nov 2008 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door mestreech123 »

komt me bekend voor ,wij hebben inmiddels een bosch wasmachine en is prima ,ook onze droger is nu bosch want de nordland droger stond ineens in brand goed dat ik net op de zolder was :evil: Mijn advies is laat het er niet bij zitten en ga er verder mee wij kregen een nieuwe machine en geen nordland meer . Maar ons zie je niet meer bij it,s en wil ook nooit meer em service over de vloer .

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door magel725 »

1994 is een typefout, want het moet 2004 zijn?

Een typefout is wanneer je 1 cijfer verkeerd indrukt. Dit is geen typefout maar een verspreking en aangezien ook het Micro Elektro bedrag verkeerd neergezet was twijfel ik aan de oprechtheid.

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door mestreech123 »

is dit op mij bedoeld . mijn bericht klopt helemaal hoor wasmachine van 2004 en is een oprecht verhaal . we hebben inmiddels een nieuwe wasmachine via it,s geregeld ,maar goed als je het niet geloofd ,niet mijn probleem

hammy
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 jun 2005 17:52

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door hammy »

Sorry hoor allemaal, maar ik kan jullie mening niet direkt delen. :shock:
Vorig jaar oktober hebben wij een nieuwe wasmachine gekocht, omdat onze oude gerepareerd moest worden, en de kosten nogal hoog waren.
We hebben 15 jaar met deze machine gedraaid, weinig of nooit problemen.
Het merk?, jawel, een nordland.
Er zijn dus ook wel machines van dit merk die goed uitvallen.

hammy
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 jun 2005 17:52

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door hammy »

O ja, de reparaties werden uitgevoerd door Expert, daar is ie ook gekocht indertijd, omdat wij klant van hun zijn. Prima bedrijf.
Dus misschien een tip voor iedereen, om voor reparaties altijd een bekend bedrijf in te schakelen.
Ik heb nog nooit van em service of it's gehoord.

mestreech123
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2006 19:24

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door mestreech123 »

we hadden garantie via it,s (toch wel bekende winkel ) en moest via EM service anders verviel de garantie . Maar goed bij ons is alles opgelost ik wens iedereen succes en hoop dat het goed word opgelost ,maar zoals ik al zei voor ons geen Nordland ,It,s of Em service meer

subgrover
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2007 19:29

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door subgrover »

Wij hebben iets meer dan 4 jaar geleden helaas ook een Nordland gekocht bij de It's. Hij kostte destijds 625 euro, voor de prijs was er ook volop keus aan andere merken, bijvoorbeeld Bosch. Maar de Nordland was echt de beste voor deze prijs, volgens de verkoper. Daar zijn we mooi ingetrapt. Na 3 jaar ging ie al kapot, reparatiekosten 90 euro (de garantie was trouwens ook maar 1 jaar destijds! zegt genoeg denk ik). Nu iets meer dan een jaar later is ie weer kapot. Reparatie zou ongeveer 200 euro gaan kosten!! Beide keren ging het om storingen aan de electronica trouwens, iets waarvan je zou verwachten dat het niet echt aan slijtage onderhevig is toch? Blijkbaar dus goedkope rommel componenten gebruikt. Met veel plezier gooi ik dat baggerding nu op de schroothoop!! :evil: :evil:

Verder duurde de programma's ook allemaal ontzettend lang, vele malen langer dan de timer steeds aangaf. Ook weigerde hij regelmatig te centrifugeren. Dat zou te maken hebben met een of andere onbalans controle. Nou het maakte niet uit of je nu veel of weinig, lichte of zware was in de machine gooide. Vaak weigerde hij gewoon te centrifugeren. Ik kon me vaak niet voorstellen dat bijvoorbeeld die paar t-shirst in onbalans zouden zijn... Machine stond ook netjes waterpas.

Dus, voor ons NOOOIT meer een Nordland. Zonde van het geld en niks dan ellende met die troep :cry:

marjal
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 aug 2005 18:04

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door marjal »

Beetje doorsparen dan maar toch...met een nieuwe auto kun je ook pech hebben..net zoals het maken van een kindje...kan ook vroegtijdig de aarde verlaten...een beetje relativeren is ook wat toch 8)

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door Ulbe »

Marjal; Beetje doorsparen dan maar toch...met een nieuwe auto kun je ook pech hebben..net zoals het maken van een kindje...kan ook vroegtijdig de aarde verlaten...een beetje relativeren is ook wat toch

Met de auto kan ik in komen, met het maken van een kindje...kan ook vroegtijdig verlaten is wel een andere zaak!, :cry:

Vooral wanneer je deze ellende al een paar keer moet meemaken!, :cry:

Pas op Marjal!, :shock: een kind is geen machine of auto!, je kan met deze woorden over dit kindje mensen behoorlijk kwetsen!, :cry:

Je zal het zeer waarschijnlijk uit de grap zeggen maar deze is voor sommige mensen een erg pijnlijke grap! :cry:,

Vriendlijke groeten,

Ulbe.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door magel725 »

Wij hebben iets meer dan 4 jaar geleden helaas ook een Nordland gekocht bij de It's. Hij kostte destijds 625 euro, voor de prijs was er ook volop keus aan andere merken, bijvoorbeeld Bosch. Maar de Nordland was echt de beste voor deze prijs, volgens de verkoper. Daar zijn we mooi ingetrapt. Na 3 jaar ging ie al kapot, reparatiekosten 90 euro (de garantie was trouwens ook maar 1 jaar destijds! zegt genoeg denk ik). Nu iets meer dan een jaar later is ie weer kapot. Reparatie zou ongeveer 200 euro gaan kosten!! Beide keren ging het om storingen aan de electronica trouwens, iets waarvan je zou verwachten dat het niet echt aan slijtage onderhevig is toch? Blijkbaar dus goedkope rommel componenten gebruikt. Met veel plezier gooi ik dat baggerding nu op de schroothoop!!

Verder duurde de programma's ook allemaal ontzettend lang, vele malen langer dan de timer steeds aangaf. Ook weigerde hij regelmatig te centrifugeren. Dat zou te maken hebben met een of andere onbalans controle. Nou het maakte niet uit of je nu veel of weinig, lichte of zware was in de machine gooide. Vaak weigerde hij gewoon te centrifugeren. Ik kon me vaak niet voorstellen dat bijvoorbeeld die paar t-shirst in onbalans zouden zijn... Machine stond ook netjes waterpas.

Dus, voor ons NOOOIT meer een Nordland. Zonde van het geld en niks dan ellende met die troep
Ik heb niets met Nordland, maar elke wasmachine kan een keer stuk gaan. Er is geen absolute zekerheid dat iets nooit stuk kan gaan. De winkelier en fabrikant mogen van de klant verwachten dat deze dat begrijpt en niet meteen kwaad wordt als iets stuk gaat.

paba
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2007 14:23

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door paba »

nooit geen nordland meer in mijn huis. niks dan ellende. in 2002 een wasmachine gekocht, gisteren voor de vierde en laatste keer kapot gegaan. voor de laatste keer ja, want ik ga nu een nieuwe kopen. maar wel een bekend en betrouwbaar merk. voor het geld wat er al allemaal nieuw in is gekomen in die bijna 5 jaar had ik al 2 nieuwe voor kunnen kopen. :twisted:
grote rotzooi dus.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door bot321 »


olidude
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 okt 2007 23:12

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door olidude »

yepz....Welkom bij It's wat mag ik u verkopen....????

Niet het 1 of ander maar heb op provisie basis Norland via It's moeten verkopen.....(werk nu bij concurrent MediaMarkt....,mijn ervaring je word hier niet iets slechts aangesmeerd door omzetgehaaide verkopers)
Mensen wasmachines en drogers van Nordland absoluut niet aan beginnen!!!!
Hoe vaak ik wel niet dit soort verhalen heb moeten aanhoren,in de winkel zowel telefonisch.


Alleen de koelkasten zijn aardig,komt omdat er een element van Electrolux inzit...
De monteur is waarschijnlijk iemand van t hoofdkantoor van IT's..die hier probeert t marktaandeel te beschermen....
En nu in deze post cq forum zegt dat dozenschuiver meneer van Media...het uit z'n duim zuigt...

olidude
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 okt 2007 23:12

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door olidude »

Ow ja tip
Prijstoppers winkelketen verkoopt ARDO

Wat wil het geval....

Ardo=Norland=Frenko <<<<<<

Ff doorsparen voor een Miele desnoods 2ehands op Marktplaats :)

Jerrys
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 feb 2008 22:22

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door Jerrys »

Ik zag afgelopen week elke 3 seconde een klant de winkel uit lopen met een LCD TV onder de arm bij Mediamarkt Arena.

Ik vraag me af hoe goed deze klanten zijn geadviseerd bij de aankoop van deze (ondanks de zogenaamde BTW actie "19% goedkopere") LCD televisies die nog altijd een aanschaf blijven waar je niet weinig geld voor neertelt.

De term "dozenschuivers" zal voor deze "niet op omzet loerende" medewerkers van Mediamarkt toch van toepassing blijven vrees ik.

Hoeveel mensen zouden er thuis achtergekomen zijn wat HD Ready nou precies inhoudt... Ik denk de meeste klanten. De meeste klanten die elders wel een Full HD voor de prijs konden aanschaffen wat ze hebben neergeteld voor een HD Ready die uit de magazijnen verdwijnt...................................

"Wat is nou het verschil tussen die Zanussi en die Bosch daar?"

"Nou meneer, die Zanussi is 300 eurie goedkoper en die Bosch draait 200 toeren meer."

"Ow bedankt voor uw advies, maar ik kan zelf ook lezen."

:D

baca
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 nov 2007 17:03

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door baca »

Wat n onzin wordt hier toch verkocht over Nordland, tuurlijk staan hier weer de paar gevallen van slechte ervaring met wasmachines van dit merk. Als je er niks aan krijgt, meld je je hier ook niet. Nou ik bij deze wel, onze wasmachine van Nordland heeft het deze week na 14 jaar begeven, en er staat nu weer een nieuwe van Nordland, naast de droger van Nordland die alweer 5 jaar oud is (nog nooit in brand gevlogen). Je hoort me niet zeggen dat een Miele van 1500 euro slechter is, maar voor dat geld heb ik 3 Nordlands gekocht die opgeteld 42 jaar meegaan, ik denk niet dat die Miele dat haalt!

En aan de Mediamarkt medewerker, ik ben eerst bij de mediamarkt geweest. Daar zijn de medewerkers natuurlijk erg kundig, knulletje van 18 (want anders worden ze te duur), die voorleest wat op de kaartjes staat, dat is pas service!

chiel1
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2008 22:01

Re: NORDLAND IS TROEP

Ongelezen bericht door chiel1 »

NOOIT KOPEN, WE WAREN GELUKKIG THUIS, DE MACHINE STOND BINNEN 10 SECONDE 50 CENTIMETER VAN Z'N PLEK, ER ZAT 1 JAS IN DE MACHINE,2,5 MAANDEN OUD, LEVENSGEVAARLIJK, DAN MAAR 200 EURO MEER VOOR EEN BETER MERK, DOOR IT'S GEADVISEERD

Gesloten