LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen rekening van Planet/KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
wesseltje62
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 sep 2006 21:36

Geen rekening van Planet/KPN

Ongelezen bericht door wesseltje62 »

Ik krijg al 3 maanden geen fatsoenlijke rekening toegestuurd voor mijn Internetplus abonnement Bij Planet/ KPN.
Ze sturen mij er een in html en dan krijg ik de melding dat mijn Pc niet geschikt is om html berichten te openen. Dit is de grootste onzin die er bestaat, want ik ontvang bijna alles in html!!!!!!!!!!!!!11111
Zowel op mij PC als op mijn laptop.
Vele malen gemaild en gebeld :cry: maar geen resultaat.
Ze zeggen dat ik mijn rekening online kan bekijken.
Nou dat heb ik dus dan maar gedaan. Eigenlijk bedroevend dat ze je niet een normale rekening sturen, maar goed.
Ik open de rekening en wat zie ik: :shock: een 000-rekening.
D.W.z. een volledige rekening maar alle bedragen zijn 000- bedragen.
Maar wel wordt er elke maand ca €56 euro van mijn rekening gehaald. :roll:
Ik vind dit onbehoorlijk gedrag en zeer verwijtbaar.
Hoe kan ik nu zien wat ik extra verbeld heb.
Kom op Planet en verbeter je service.

Jauk van der Craats
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 sep 2006 21:17

Re: Geen rekening van Planet/KPN

Ongelezen bericht door Jauk van der Craats »

Bij Het Net wordt vermeld dat je onder Mijn Gegevens kunt kijken en dan je factuur kunt zien.
Nou, daar staat mijn factuur niet bij.
Daarom maar gebeld met de helpdesk, 40 minuten lang. Resultaat: de helpdesk snapt het ook niet, ze kunnen niets voor me doen.
Dit dan maar doorgegeven via de email aan de helpdesk.
Vervolgens krijg ik een berichtje dat ze excususes aanbieden en dat ik de kosten voor het bellen naar de helpdesk kan terugvragen. Daarvoor moet ik dan wel een kopie van de factuur sturen. Ja, maar die heb ik nou juist niet, daar gaat het om.
Ik wil gewoon een factuur hebben! Dan pas betalen.
Wellicht kunnen ze hem gewoon ouderwets sturen per post of langsbrengen.....

Ik heb nu maar voorgesteld dat ik de automatische incasso intrek en dat ik het allemaal zelf maar ga verrekenen.
Kortom,
niet alleen bij Planet een puinhoop, ook bij Het Net!

Succes!

wesseltje62
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 sep 2006 21:36

Re: Geen rekening van Planet/KPN

Ongelezen bericht door wesseltje62 »

Bedankt voor je reactie.
Als je de autimatische incasso beeindigd, loop je m.i. het risico dat ze je abonnement zo maar stoppen en je zonder internet/telefoon zit.

Laat nog es wat van je horen.

Jan Koops

Jauk van der Craats
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 sep 2006 21:17

Re: Geen rekening van Planet/KPN

Ongelezen bericht door Jauk van der Craats »

Ik heb ze gewaarschuwd. Ze krijgen van mij 5 werkdagen om een factuur te sturen. Dat moet toch kunnen?

neusfluit
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 sep 2006 13:03

Re: Geen rekening van Planet/KPN

Ongelezen bericht door neusfluit »

zolang je Planet de gelegenheid geeft (bijv. van 7 werkdagen) om alsnog een factuur toe te laten sturen, dan kun je aangeven dat je de betaling zal opschorten tot de juiste facturen ontvangen zijn.

leusi049
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 jul 2003 15:35

Re: Geen rekening van Planet/KPN

Ongelezen bericht door leusi049 »

Ik heb uw telefoonrekeningprobleem gelezen.
Ik denk dat ik ook binnekort aan de beurt ben. Ik zie na 1 maand, nog steeds geen telfoonkosten op mijn KPN online.Nou heb ik het vermoeden dat dit is i.v.m. mijn overgang naar IPB. maar ik had bij het aanvragen geen recht op gratis bellen de 1e 6 maanden.
En sinds dat ik ben verleidt door de KPN om IPB te nemen , ben ik binen 1 dag al bezig dat KPN de aanpassing van ou naar IPB niet voltooid.Maar ondanks al de telefoontjes,brieven,aangetekend loopt hier alles nog,maar rekeningen zie ik niet.
we wachten af::))

beppie70
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 jul 2006 12:42

Re: Geen rekening van Planet/KPN

Ongelezen bericht door beppie70 »

Wesseltje, jouw bericht had mijn bericht kunnen zijn. Ik ben in mei overgestapt naar IPB en ik heb sindsdien nog nooit een factuur via de mail gekregen...ze versturen ze gewoon niet!!
En als je mailt krijg je het standaard antwoord dat je ze online kunt bekijken maar via beheer telefonie gegevens krijg ik de melding dat de gegevens niet beschikbaar zijn, via Planet zie ik alleen maar 0 euro facturen en via mijnkpn staat er ook geen enkele factuur online. Ik vind het schandalig dat ze geld van je rekening afschrijven zonder dat je daar fatsoenlijk vantevoren bericht over krijgt...kijk ik weet ook wel dat het bedrag klopt maar daar gaat het niet om!
3 weken geleden hebben ze mij zelf opgebeld, ik was stomverbaasd, en ze zouden uitzoeken wat er nou precies aan de hand is..je raadt het al, nooit meer wat gehoord. Dan maar weer gemaild..ook geen antwoord...om wanhopig van te worden...

wat moet je hier nou mee=! :x

Jauk van der Craats
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 sep 2006 21:17

Re: Geen rekening van Planet/KPN

Ongelezen bericht door Jauk van der Craats »

ik zou maar niet meer betalen.
Ik heb ze 5 werkdagen tijd gegeven voor het opsturen van een leesbare factuur. Anders trek ik de automatische incasso in.

beppie70
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 jul 2006 12:42

Re: Geen rekening van Planet/KPN

Ongelezen bericht door beppie70 »

maar ben je dan niet bang dat ze je internet afsluiten? Als ik geen internet heb word ik gek :?

Jauk van der Craats
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 sep 2006 21:17

Re: Geen rekening van Planet/KPN

Ongelezen bericht door Jauk van der Craats »

betaal dan maar een deel van de rekening. Datgenen wat je zeker moet betalen. Het aanvullende deel blijkt uit de factuur die je niet hebt, dus dat betaal je dan niet. Kunnen ze je volgens mij nooit afsluiten.

pjbrug
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2007 12:05

Re: Geen rekening van Planet/KPN

Ongelezen bericht door pjbrug »

Wesseltje,
jouw berichtje kon de mijne zijn, met dit verschil dat ik al sinds nov. 2006 bezig ben om een nota te ontvangen. Ook krijg ik maandelijks de engelse boodschap dat html niet ondersteund zou worden, maar zoals jezelf al opmerkt is dat kwats want andere html berichten komen wel op mijn scherm. En via `mijn gegevens` zie ik ook alleen maar o,oo staan. Het ergerlijke is dat er veel meer wordt afgeschreven dan de 45 euro waarvoor ik ben geabonneerd.
Het is een heel schrale troost dat ik niet de enige ben. Heb ook al gedacht aan storneren, maar zoals een ander al opmerkte: dan wordt je misschien helemaal afgesloten van tel. en internet.
Bij KPN-planet hebben ze ons in de tanggggggggggg.! :!: :oops:

nice4all
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2007 15:32

Re: Geen rekening van Planet/KPN

Ongelezen bericht door nice4all »

zo te zien is dat nog steeds zo, want dit bericht is van 2006, heb gelezen dat het in 2005 ook al zo was. En nu zittenwe einde 2007 en is het nog steeds niet veandert, want ik heb al meer dan 3 maanden onduidelijke facturen,
Wel betalen maar goede service ho maar, misschien een idee om massaal het abn op te zeggen,
nice4all

Tony S
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 sep 2006 13:10

Re: Geen rekening van Planet/KPN

Ongelezen bericht door Tony S »

Het is idd al jaren zo. Inloggen bij planet.nl --> mijn gegevens --> facturen is de enige mogelijkheid een fatsoenlijke factuur uitgeprint te krijgen.

Beartjes
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 sep 2007 10:31

Re: Geen rekening van Planet/KPN

Ongelezen bericht door Beartjes »

Ga ergens anders spammen ron1872

Michel75
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 jan 2008 18:48

Re: Geen rekening van Planet/KPN

Ongelezen bericht door Michel75 »

Ik heb gehoord dat Planet en/of HetNet geen papieren nota's versturen dit zou ook te lezen zijn in de algemene voorwaarde.

Een nota kan je zelf ophalen via gebruikersportaal

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Geen rekening van Planet/KPN

Ongelezen bericht door Big-V »

Bij de InternetPlusBellen-abonnementen van KPN wordt inderdaad nooit een papieren nota verstuurd.

Michel75
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 jan 2008 18:48

Re: Geen rekening van Planet/KPN

Ongelezen bericht door Michel75 »

Ze hebben ook plannen om dit voor de normale telefonie in te voeren

Gesloten