LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzeggen abonnement t-mobil
opzeggen abonnement t-mobil
Onderstaande brief en bijlage geven de ellende aan om mijn en mijn dochters abonnement op te zeggen nog steeds geen enkele reactie van T-mobile.
Geachte heer,
Hoe is het mogelijk dat ik nog steeds geen bericht hebt ontvangen over de beëindiging van onze abonnementen? .
Op 17 mei 2006 een brief gestuurd met het verzoek onze abonnementen per 1 augustus 2006 te beëindigen. (zie bijlage).
Begin augustus zegt mijn dochter pa ik kan nog steeds bellen Ik zeg dat kan niet er is opgezegd per 1 augustus.niet dus.
Weert een brief gestuurd op 8 augustus om het abonnement zo spoedig mogelijk te beëindigen. (Zie bijlage 2).
Ook een mail gestuurd hoe zoiets mogelijk is kreeg ten antwoord dat het wel drie weken kon duren voordat de brief van 8 augustus behandeld was.(zie bijlage mail)
Gewacht een week of 5 nog steeds niets, weer een brief gestuurd op 5 september.
20 september nog steeds niets ontvangen. Maar weer een mail gestuurd op 19 september ’06 gewacht tot 25 september nog steeds niets ,daarom nu maar een aangetekende brief .
Nu gaarne zo spoedig bericht of het abonnement is beëindigd, wordt beëindigd en wanneer het is beëindigd.
eerste brief geen antwoord
Aalten,17 mei 2006,
Geachte heer/mevrouw,
Hiermede zeggen wij ons abonnement op per 31 juli 2006.
Het gaat om n.
Tel.nr. 0624889064
Pin/Puk Code: 9665/04991536
En om
n
Tel.nr. 0624851507
Pin/Puk Code: 0440/54450462
Met vriendelijke groet,
brief van 8 augustus
Aalten 8 aug. 06
Geachte heer/mevr.
Ons abonnement opgezegd per 31 juli j.l.zie bijlage.
Maar nog steeds niets gehoord en mijn dochter kan nog steeds bellen.
Hoe is dit mogelijk???
Wilt u het per direct beëindigen.
Met vriendelijke groet
email van T-mobil
Geachte heer
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en bieden onze welgemeende excuses aan voor de verlate reactie.
U geeft aan dat u een copy van de opzeggingsbrief heeft verzonden, omdat uw eerder verzonden brief neit is ontvangen/verwerkt. Wij begrijpen dat het erg vervelend voor u is, dat uw verzonden brief niet is ontvangen/verwerkt.
T-Mobile wijst u op de verwerkingstijd van circa drie weken. Na deze datum dient uw opzegging bij T-Mobile bekend te zijn. U ontvangt vervolgens automatisch een bevestigingbrief, waarin de opzegdatum wordt aangegeven.
Wij excuseren ons voor het ongemak en wensen u een prettige avond toe.
Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
5 weken gewacht nog geen bericht op 5 september weer een brief gestuurd
20 september nog steeds niets gehoord email gestuurd zou antwoord terug krijgen tot nu toe nog steeds geen antwoord.
toen maar de aangetekende brief gestuurd zie bovenzijde bericht.
tot nu toe nog geen enkel bericht terug gehad.
---------Oorspronkelijk Bericht---------
Een copy van de opzegbrief vandaag nog een keer verstuurd met het verzoek
om het abonnement te beeindigen.Ik hoop dat dat zo spoedig mogelijk gebeurd
.
met vriendelijke groet
----- Original Message -----
From: <[email protected]>
To: <[email protected]>
Sent: Tuesday, August 08, 2006 5:10 PM
Subject: T-Mobile beantwoordt
> Geachte heer
>
> Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven u hierop graag de volgende
> reactie.
>
> U geeft aan dat u nog een factuur krijgt, maar dat het contract al is
> afgelopen. Wij kijken dit graag voor u na. De vaste contractperiode liep
> tot 1 augustus 2006. Wij hebben echter geen opzegging ontvangen. Indien u
> ons geen schriftelijk verzoek stuurt om het contract te stoppen, dan wordt
> dit stilzwijgend voortgezet. Indien u het contract wilt stoppen, adviseren
> wij u te bellen met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111. Onze
> medewerkers helpen u graag verder.
>
> Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
>
> Met vriendelijke groet,
> T-Mobile Klantenservice BV
>
>
>
>
>
>
>
> ---------Oorspronkelijk Bericht---------
>
> Via de website van T-Mobile is de volgende vraag gesteld met
> onderstaande gegevens:
>
> Voornaam:
> Achternaam: t
> Geslacht: Man
> Onderwerp: Andere vraag..
> MobielNummer: 0624889064
> Soort abonnement: relax
>
> Gestelde vraag:
> Geachte heer/mev. Min abonnement en dat van mijn dochter schriftelijk
> opgezegd per 1 augustus nu krijgen wij een factuur tot 22 augustus. Hoe
> is dit mogelijk. mijn dochters telefoonnr. 0624851507. met vriendelijke
>
>
> ************************************************************************************
>
> N.B.: op (de inhoud van) deze e-mail is een DISCLAIMER met belangrijke
> VOORBEHOUDEN van toepassing: zie http://www.t-mobile.nl/disclaimer
>
> This e-mail and its contents are subject to a DISCLAIMER with important
> RESERVATIONS: see http://www.t-mobile.nl/disclaimer
>
>
> ************************************************************************************
>
Geachte heer,
Hoe is het mogelijk dat ik nog steeds geen bericht hebt ontvangen over de beëindiging van onze abonnementen? .
Op 17 mei 2006 een brief gestuurd met het verzoek onze abonnementen per 1 augustus 2006 te beëindigen. (zie bijlage).
Begin augustus zegt mijn dochter pa ik kan nog steeds bellen Ik zeg dat kan niet er is opgezegd per 1 augustus.niet dus.
Weert een brief gestuurd op 8 augustus om het abonnement zo spoedig mogelijk te beëindigen. (Zie bijlage 2).
Ook een mail gestuurd hoe zoiets mogelijk is kreeg ten antwoord dat het wel drie weken kon duren voordat de brief van 8 augustus behandeld was.(zie bijlage mail)
Gewacht een week of 5 nog steeds niets, weer een brief gestuurd op 5 september.
20 september nog steeds niets ontvangen. Maar weer een mail gestuurd op 19 september ’06 gewacht tot 25 september nog steeds niets ,daarom nu maar een aangetekende brief .
Nu gaarne zo spoedig bericht of het abonnement is beëindigd, wordt beëindigd en wanneer het is beëindigd.
eerste brief geen antwoord
Aalten,17 mei 2006,
Geachte heer/mevrouw,
Hiermede zeggen wij ons abonnement op per 31 juli 2006.
Het gaat om n.
Tel.nr. 0624889064
Pin/Puk Code: 9665/04991536
En om
n
Tel.nr. 0624851507
Pin/Puk Code: 0440/54450462
Met vriendelijke groet,
brief van 8 augustus
Aalten 8 aug. 06
Geachte heer/mevr.
Ons abonnement opgezegd per 31 juli j.l.zie bijlage.
Maar nog steeds niets gehoord en mijn dochter kan nog steeds bellen.
Hoe is dit mogelijk???
Wilt u het per direct beëindigen.
Met vriendelijke groet
email van T-mobil
Geachte heer
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en bieden onze welgemeende excuses aan voor de verlate reactie.
U geeft aan dat u een copy van de opzeggingsbrief heeft verzonden, omdat uw eerder verzonden brief neit is ontvangen/verwerkt. Wij begrijpen dat het erg vervelend voor u is, dat uw verzonden brief niet is ontvangen/verwerkt.
T-Mobile wijst u op de verwerkingstijd van circa drie weken. Na deze datum dient uw opzegging bij T-Mobile bekend te zijn. U ontvangt vervolgens automatisch een bevestigingbrief, waarin de opzegdatum wordt aangegeven.
Wij excuseren ons voor het ongemak en wensen u een prettige avond toe.
Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
5 weken gewacht nog geen bericht op 5 september weer een brief gestuurd
20 september nog steeds niets gehoord email gestuurd zou antwoord terug krijgen tot nu toe nog steeds geen antwoord.
toen maar de aangetekende brief gestuurd zie bovenzijde bericht.
tot nu toe nog geen enkel bericht terug gehad.
---------Oorspronkelijk Bericht---------
Een copy van de opzegbrief vandaag nog een keer verstuurd met het verzoek
om het abonnement te beeindigen.Ik hoop dat dat zo spoedig mogelijk gebeurd
.
met vriendelijke groet
----- Original Message -----
From: <[email protected]>
To: <[email protected]>
Sent: Tuesday, August 08, 2006 5:10 PM
Subject: T-Mobile beantwoordt
> Geachte heer
>
> Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven u hierop graag de volgende
> reactie.
>
> U geeft aan dat u nog een factuur krijgt, maar dat het contract al is
> afgelopen. Wij kijken dit graag voor u na. De vaste contractperiode liep
> tot 1 augustus 2006. Wij hebben echter geen opzegging ontvangen. Indien u
> ons geen schriftelijk verzoek stuurt om het contract te stoppen, dan wordt
> dit stilzwijgend voortgezet. Indien u het contract wilt stoppen, adviseren
> wij u te bellen met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111. Onze
> medewerkers helpen u graag verder.
>
> Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.
>
> Met vriendelijke groet,
> T-Mobile Klantenservice BV
>
>
>
>
>
>
>
> ---------Oorspronkelijk Bericht---------
>
> Via de website van T-Mobile is de volgende vraag gesteld met
> onderstaande gegevens:
>
> Voornaam:
> Achternaam: t
> Geslacht: Man
> Onderwerp: Andere vraag..
> MobielNummer: 0624889064
> Soort abonnement: relax
>
> Gestelde vraag:
> Geachte heer/mev. Min abonnement en dat van mijn dochter schriftelijk
> opgezegd per 1 augustus nu krijgen wij een factuur tot 22 augustus. Hoe
> is dit mogelijk. mijn dochters telefoonnr. 0624851507. met vriendelijke
>
>
> ************************************************************************************
>
> N.B.: op (de inhoud van) deze e-mail is een DISCLAIMER met belangrijke
> VOORBEHOUDEN van toepassing: zie http://www.t-mobile.nl/disclaimer
>
> This e-mail and its contents are subject to a DISCLAIMER with important
> RESERVATIONS: see http://www.t-mobile.nl/disclaimer
>
>
> ************************************************************************************
>
Re: opzeggen abonnement t-mobil
Heeft deze provider geen opzegtermijn van ook 3 maanden???
Als u op 17 mei een brief stuurt voor 1 augustus op te zeggen, dan is brief wel te laat.
Wanneer is het contract ingegaan en voor hoeveel jaar??
Als u op 17 mei een brief stuurt voor 1 augustus op te zeggen, dan is brief wel te laat.
Wanneer is het contract ingegaan en voor hoeveel jaar??
Re: opzeggen abonnement t-mobil
typisch ,dat opzegbrieven om een of andere vage redenen,niet aankomen bij netwerken,zou haast zeggen dat ze de boel saboteren. en je hoort het bij alle netwerken.
Re: opzeggen abonnement t-mobil
Zelf nooit problemen mee gehad.
Abonnementen nooit laten doorlopen, is vaak gunstiger om een nieuwe aanbieding te zoeken.
Dan ruim van te voren opzeggen, 4 of 5 of zelfs 6 maanden van te voren.
Dan goed in de gaten houden of je bevestigingsbrief krijgt.
Abonnementen nooit laten doorlopen, is vaak gunstiger om een nieuwe aanbieding te zoeken.
Dan ruim van te voren opzeggen, 4 of 5 of zelfs 6 maanden van te voren.
Dan goed in de gaten houden of je bevestigingsbrief krijgt.
Re: opzeggen abonnement t-mobil
Niet erg slim om telefoonnummers,pukcodes en de pincodes hier neer te zetten....
Re: opzeggen abonnement t-mobil
kika 29
kika bedankt voor je reactie maar de telefoonnummers gebruik ik vanaf 1 augustus al niet meer.
pier.g
kika bedankt voor je reactie maar de telefoonnummers gebruik ik vanaf 1 augustus al niet meer.
pier.g
Re: opzeggen abonnement t-mobil
puerto38
Het was een contract voor een jaar ja ik was een paar dagen te laat maar daar gaat het niet om .
Het gaat om geen antwoord te geven op mijn brieven. En het per mail zeggen dat het drie weken duurt voor je brief behandeld is en dan na vijf weken nog geen bericht.Als je een nieuw contract afsluit heb je binnen een paar dagen je contract en nieuwe nummer in huis.
pier.g
Het was een contract voor een jaar ja ik was een paar dagen te laat maar daar gaat het niet om .
Het gaat om geen antwoord te geven op mijn brieven. En het per mail zeggen dat het drie weken duurt voor je brief behandeld is en dan na vijf weken nog geen bericht.Als je een nieuw contract afsluit heb je binnen een paar dagen je contract en nieuwe nummer in huis.
pier.g
Re: opzeggen abonnement t-mobil
Zo is nu eenmaal bij ieder bedrijf, een aanmelding of verkoop is snel geschiedt.
Tuurlijk moeten ze je beantwoorden.
Maar een paar dagen te laat....... noem 17 dagen niet een paar dagen hoor.
Tuurlijk moeten ze je beantwoorden.
Maar een paar dagen te laat....... noem 17 dagen niet een paar dagen hoor.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 03 okt 2006 15:02
Re: opzeggen abonnement t-mobil
Ik heb ook al problemen met het opzeggen.
Ai een keer in januari opgezegt,maar mijn dochter ging het nummer weer gebruiken zonder mijn toestemming.
Had ik over gebeld met t-mobile maar moest weer opnieuw opzeggen.
Heb ik dus schriftelijk gedaan 17 juni 2006.
Aangetekend verstuurt. Nu vandaag 3 oktober krijg ik weer een rekening van t-mobile. Hoe kom ik in godsnaam van die t- mobile af af????.
Groetjes carla
Ai een keer in januari opgezegt,maar mijn dochter ging het nummer weer gebruiken zonder mijn toestemming.
Had ik over gebeld met t-mobile maar moest weer opnieuw opzeggen.
Heb ik dus schriftelijk gedaan 17 juni 2006.
Aangetekend verstuurt. Nu vandaag 3 oktober krijg ik weer een rekening van t-mobile. Hoe kom ik in godsnaam van die t- mobile af af????.
Groetjes carla
Re: opzeggen abonnement t-mobil
Heb je van de tweede opzegging ook een schriftelijke bevestiging gehad ? Overigens , als je half Juni een brief hebt gestuurd , duurt dit nog een aantal dagen voordat deze verwerkt wordt . Gezien de 3 maanden opzegtermijn , zou het contract lopen tot ongeveer eind september. Je krijgt dan nog een rekening met daarop de gesprekskosten van september. Let er wel op dat de abonnemntskosten (die je een maand vooruit betaald) wel goed zijn op de rekening. Er zijn providers (o.a. Telfort) die de laatste maand volledig rekenen , en daarna het teveel gerekende bedrag terugstorten.
Marchel.
Marchel.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 03 okt 2006 15:02
Re: opzeggen abonnement t-mobil
Nee ik heb nooit schriftelijke reactie gehad van t-mobile.
En ja ik begrijp dat ik gesprekskosten zou moeten betalen.
Maar ik heb het nummer al lang geleden laten blokkeren zodat er niet meer mee gebelt kon worden.
Ik heb zolang dat ik moest wel gewoon de abbo kosten betaald.
Ik kon zelfs t-mobile niet meer bereiken omdat het telefoonnummer niet bekent is dus ik kon niet bellen en ik kon niet via internet.
Want zoals het bekent is moet je altijd je mobilenummer opgeven zodat ze je zo goed mogelijk van dienst willen zijn.
Maar ja dat ging bij mij dus niet.
carla
En ja ik begrijp dat ik gesprekskosten zou moeten betalen.
Maar ik heb het nummer al lang geleden laten blokkeren zodat er niet meer mee gebelt kon worden.
Ik heb zolang dat ik moest wel gewoon de abbo kosten betaald.
Ik kon zelfs t-mobile niet meer bereiken omdat het telefoonnummer niet bekent is dus ik kon niet bellen en ik kon niet via internet.
Want zoals het bekent is moet je altijd je mobilenummer opgeven zodat ze je zo goed mogelijk van dienst willen zijn.
Maar ja dat ging bij mij dus niet.
carla
-
- Berichten: 1282
- Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52
Re: opzeggen abonnement t-mobil
Bijna alle aanbieders hebben een opzegtermijn van 3 maanden.
Het beste kan je gewoon naar een andere aanbieder gaan, contract afsluiten, nummerbehoud aanvragen, en dan regelen zij de opzegging voor je. Na 3 maanden doet je oude simkaart het niet meer en moet je de nieuwe in je telefoon doen, en je bent van je oude aanbieder af.
Het beste kan je gewoon naar een andere aanbieder gaan, contract afsluiten, nummerbehoud aanvragen, en dan regelen zij de opzegging voor je. Na 3 maanden doet je oude simkaart het niet meer en moet je de nieuwe in je telefoon doen, en je bent van je oude aanbieder af.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 03 okt 2006 15:02
Re: opzeggen abonnement t-mobil
oke dank je goede tip
groetjes Carla
groetjes Carla
Re: opzeggen abonnement t-mobil
Lees goed de algemene voorwaarden en vermeldt alle gevraagde gegevens in je opzegbrief. Anders is de brief ongeldig. Bovendien dient de brief voorzien te zijn van een dagtekening (datum + handtekening)
pvd
pvd
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 03 okt 2006 15:02
Re: opzeggen abonnement t-mobil
heb ik gedaan ik weet hoe het moet,trouwens meerdere keren gedaan wat nu?
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 03 okt 2006 15:02
Re: opzeggen abonnement t-mobil
trouwens als je iets aangetekent verstuurt is de datum toch al duidelijk of niet soms, ik vergeet nooit datas te vermelden
gr carla
gr carla
Re: opzeggen abonnement t-mobil
Dan weet ik het ook niet meer......
Je staat dan in elk geval in je recht. Dus niet meer betalen na de opzegdatum. Eventueel geincasseerde gelden terug laten boeken en het eventueel aan laten komen op een rechtzaak
pvd
Je staat dan in elk geval in je recht. Dus niet meer betalen na de opzegdatum. Eventueel geincasseerde gelden terug laten boeken en het eventueel aan laten komen op een rechtzaak
pvd
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 03 okt 2006 15:02
Re: opzeggen abonnement t-mobil
oke bedankt, ik laat het zeker op een rechtzaak komen, carla
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 03 okt 2006 15:02
Re: opzeggen abonnement t-mobil
Oke t mobile was het ermee eens van mij een late reactie vanwege omstandigheden maar het is goed opgelost dank aan t mobile.