Oke, geen Avensis meer, maar toch wil ik weten wat Toyota hier aan gaat doen, of ze bekend zijn met het probleem dat de Avensis zeer makkelijk weg te halen is en wat ik zelf aan extra beveiliging kan doen. 1 e-mail... geen reactie. Inmiddels weer op zoek gegaan naar een nieuwe auto en komen toevallig weer uit bij een Toyota dealer. Na het hele verhaal verteld te hebben wist de dealer mij te vertellen dat het gerucht rondgaat dat de importeur moedersleutels kwijt is waarmee dus heel gemakkelijk de avensis geopend kan worden. Deze informatie verwerkt in een tweede e-mail naar de importeur van Toyota en... WEER GEEN REACTIE!
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Zwaar gefustreerd bel ik de importeur op, spreek een voicemail in en ja hoor, weer geen reactie.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Inmiddels hebben we weer een nieuwe auto en ja, weer een Avensis. Deze komt geen moment meer aan de weg te staan en blijft zolang er niet in gereden wordt achter slot en grendel. Als je een Toyota first class koopt wordt je opgebeld door de importeur of alles goed is bevallen. Tijdens di telefoongesprek voor de laatste keer aangegeven dat ik nog op een reactie van Toyota zit te wachten. Mij is verzekerd dat er teruggebeld zou worden. Dit is inmiddels alweer 3 weken geleden en nog altijd niets gehoord.
Toyota, ik ben nog altijd gek op jullie auto's, maar de klantvriendlijkheid van de importeur Louwman & Parqui B.V is ver te zoeken.