LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Erg geschrokken van uitzending ooglaserbehandeling

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
puttputt

Re: Erg geschrokken van uitzending ooglaserbehandeling

Ongelezen bericht door puttputt »

Ik heb toen die uitzending ook gezien.

Ik blijf lekker mijn brilletje ophouden.
Veel te veel risico`s aan zo`n operatie, en al helemaal in zo`n smerig land als Istanbul waar ze het niet nauw nemen me de hygiene

Stel het gaat mis, ben je wel je zicht totaal kwijt aan je ogen,. plus ettelijke duizenden euro`s

l.degrijs

Ongelezen bericht door l.degrijs »

smerig land als Istanbul waar ze het niet nauw nemen me de hygiene
:?:

Ben ik het niet mee eens :!:
Dat beeld (wat overigens veel meer mensen hebben) in onterecht. Ik stond er van te kijken hoe schoon en hygienisch het in het hospital was waar ik gelaserd ben. Het hotel en het hospital staan in het rijkere gedeelte van Istanbul. Ik ben het type mens wat altijd wel 'n voedselvergiftiging ergens oploopt als ik op vakantie ben, ik heb op diverse locaties gegeten en gedronken in Istanbul maar ben deze reis kergezond gebleven en ben met super-ogen weer teruggekeerd. Het is al weer bijna 7 maanden geleden dat ik daar gelaserd ben en heb absoluut geen spijt, zou het zo weer doen en er zijn inmiddels ook al vrienden van mij in istanbul gelaserd die de stap hebben genomen door mijn goede ervaring.

Ik ben best kritisch in dit soort dingen, maar geloof me, Istanbul is echt aan te raden.

Anja S.

Ongelezen bericht door Anja S. »

Ik heb die uitzending gezien een maandje voordat ik zelf naar Istanbul zou gaan. Ik schrok er dan ook behoorlijk van. Nu ik dit forum heb ontdekt wil ik toch even wat rechtzetten.

Istanbul is een moderne stad met uitstekende klinieken. Zelf was ik in het Istanbul Surgery Hospital. Superluxe, aardige mensen en de nieuwste apparatuur. Ook in Nederland werd alles keurig verzorgd door Lasertravel.

Ik vind het schandalig hoe Radar hier mee om is gegaan. Of hoe ze Istanbul als een soort derde wereld land afschilderen. Volgens mij is het ooglaseren daar zelfs uitgevonden. Ik zie perfect nu zonder lenzen te moeten indoen. Daar dank ik de Turkse artsen nog elke dag voor. Jullie programma zaaide paniek bij mij. En dat was niet nodig.

emiledevoss

Ongelezen bericht door emiledevoss »

Ik heb een heruitzending hiervan gezien op de Belgische tv. Het toeval wou dit ik de volgende dag zelf een oogoperatie moest ondergaan. Raar maar waar, maar ik had hier totaal geen zin meer in :P

Gesloten